Rose
Zdálo se to být, jako každý obyčejný den v méme životě. Vstala jsem z postele už v 6:00 a vyrazila do koupelny. Brzo z jednoho prostýho důvodu můj bratr. Rodiče tak nevadili, protože už byli dávno v práci, ale můj bratr Toby dokázal zabrat celou koupelnu jen kvůli tomu, že jeho ofina neměla správný objem. A to vždycky s oblibou tvrdí, že holky dokáží být v koupelně hodinu, ale tu je tam spíš on a já tak 5 minut. Dneska jsem měla opět smůlu, už ji stihl zabrat. Naštvaná jsem šla po schodech dolů na snídani, kterou nám mamka nachystala. I porce snídaní jsou vtipné, protože můj bratr je jak Otesánek pořád má hlad. Zatím co já mám bílý jogurt a čaj on má dva chleby s máslem, šunkou a na zapití čaj a sklenice pomerančového džusu. Jeho snídaně by mi vystačila až do večeře, ale tímhle on nekončí. Je to hrozně nefér, když vezmu v úvahu to, že mně stačí se na jídlo jen podívát a přibýrám a on jí každý den, jak kdyby rok nejedl a je hrozně hubenej. Po 45 co byl v koupelně, přijde dolů a začíná jíst snídani stylem neadrtálec, protože má na to jen 15 minut a asi mu to chce někdo ukrást. Jen nevěřícně nad ním kroutím hlavou a jdu do koupelny. Musím se obléct,namalovat a učesat za 15 minut takže žádná sláva. Když konečně dokončuji poslední úpravy lůj na rty a voňavku, popadám věci a běžím zpět za bratrem. Společně vyrážíme na autobus. Má to výhodu nemusím jezdit sama a Toby je ikdyž s chybami nejlepší. Máme toho hodně společného, jak koíčky,hudbu tak i školu. Chodíme oba na gympl jen on je o 2 roky starší. Nejhorší je, že moje kamarádky milují mého bratra, moc se jim líbí. Jako je heký, ale kdyby ho znali tak dobře jako já tak by je to přešlo. On totiž v některých věcech není normální. Cesta v autobuse je stejná, jako obvykle hrozně se smějeme, že nás celý autobus vraždí. Ti co však jezdí obvykle jim to nepříjde nijak zvláštní. Když dojíždíme na konečnou zastávku tak se rozdělujeme, protože mě čeká moje parta přátel a Tobyho zas jeho. Tobymu by nevadilo, kdyby jsme se přidali, ale moje kamarádky na ně nejsou zvyklé a celý den bych o nich musela poslouchat. Toby má totiž 5 nejlepších kámošů a všichni patří mezi ty, o které se holky perou (i o mého bratra), ano jsou hezcí, ale já je beru jako další bratry a oni mě jako ségru. Ikdyž některé holky to fakt nechápou, v nějterých chvílích kdyby mohli pohledy zabíjet jsem mrtvá nejméně 100x. Kluci mě však chrání. Dneska nekončíme s bratrem stejně, končí dřív tak musím jet domů sama. Dnes mi to zrovna vadí, protože mi nevyšel jeden test, z kterého jsem měla dobrý pocit. Brácha by mě aspoň podržel, jak holky. Smutně jsem nastoupila s kamarádkou do tramvaje, která se mě snažila všemožně rozveselit. Hlavně naším spolužákem Chrisem. Tajně ho mám ráda už 2 roky a holky tvrdí, že i on mě. Někdy to tak doopravdy cítím i já že se mu líbím a potom jsou dny, kdy ne. Ale holky mají tisíce argumentů hlavně "Dívá se na tebe jinak!" Ví snad někdo, jak rozluštit nebo pochopit větu "Dívá se na vás jinak!". Na předposlední zastávce musím vystupovat a jít čekat na zastávku. Na zastávce jsem nebyla sama, ale i jeden opravdu hezký kluk. Normálně bych ho hodinu hypnotyzovala, jenže ke mně přiběhla moje další kámoška z druhé zastávky. Hned jak přiběhla, věděla jsem, že naše téma bude "fotbal". Já miluji fotbal. Museli jsme mluvit opravdu nahlas, protože jsem si nemohla nevšimnout, že nás ten kluk zaujatě poslouchá. Viděla jsem přijíždět autobus, tak jsem se s ní rouzloučila a nastoupila. A co se nestalo? zbylo jen jediné místo na sednutí a to naproti tomu klukovi, prostě nejlepší. Do toho jsem se chtěla v autobuse napít, ale zrovna autobus prudce zabrzdil a ? A obsah mé flašky vystříkl jak na něj tak na mě. V duchu jsem si říkala: No, super teď mě seřve atd. Ale on se začal smát a já pomalu s ním.Nakonec jsme se navzájem představili. Jmenoval se ......................
Tak co na to zatím říkáte? Chci to vylepšit tak jsem to trochu pozměnila. Doufám, že i tak se vám to líbí :) Na fotce náš kluk z autobusu :p