12

90 8 1
                                    

06.03.1990
Днес беше хубав ден.
Срещнах Мирел. Спомняш ли си я? Онази тогава млада жена, която ни продаваше от онези сладките кифлички в пекарната на ъгъла.
По твои думи, тогава ти се влюби в мен.
Когато влязох усетих същото чувство, както и преди пет години. Онова вълнение от новината, тръпката в корема и пеперудите размътили мозъка ми. Беше ме пленила така, както никоя друга не успя. Бях луднал по теб, любима. И все още съм. Винаги ще те приема обратно, когато и да се върнеш. Знаеш ли защо?

Защото те обичам страшно много. Даже аз се плаша от факта какво мога да направя за теб.

Но май това беше целия проблем. Обичах те прекалено много и когато обърках нещо ти...не издържаше. Направих крачка в страни и ти ми го върна. Беше като гонка на котка и мишка, докато не препочете да напуснеш страната. Докато не отстъпи.
И ако очакваш да кажа, че така е било по-добре, грешиш. Прощавам ти всичко, което преживяхме. Надявам се и ти да си го направила. Да си простила тъпотиите ми.

Не искам да се оправдавам, но знам, че си спомняш онази вечер.
Много добре знам, че и ти не можеш да я забравиш. Беше падение за мен и аз...не издържах също. Беше по-силно от мен. Направих грешка. Огромна.

Но ти ме обичаше въпреки това. Нали? Обичаше ме, нали?

Х.С

Do you remember? °short story°Where stories live. Discover now