Er kwam een onbekende jongen binnen lopen, en de muziek begon te spelen. * the secret of the foooxx , ancient mysterie* ik voelde dat ik lichter werd, ik keek naar beneden en zag dat de grond steeds verder weg was. Ik vlieg? Nee dat kan niet. WAT? Dit moet wel een droom zijn dit kan niet anders. Iedereen was stil. Met open mond keken ze me allemaal aan toen ik weer op de grond stond. Helemaal achterin hoorde ik iemand klappen,Het was die jongen, iedereen klapte mee. "Wat een goede truck"" ik kan zelfs de draadjes niet zien"" wow wat gaaf hoe deed ze dat dan?" Jesse kwam op het eind nog naar mij toe en gaf me een knuffel. "Bedankt voor de leuke avond" "graag gedaan" het was rond half 1 toen bijna iedereen weg was "Willem blijf je slapen?" "Ja Is goed" de onbekende jongen liep naar me toe, maar zei niks. Hij bleef me maar aanstaren. Alsof hij me aan het inspecteren was. Zonder maar een woord te zeggen lisp hij weer weg. Ik liep achter hem aan maar toen hij de hoek omging was hij verdwenen. Bam liep naar me toe en gaf me de auto sleutels" wie was dat?"" Ik heb echt geen idee, maar ik heb zo'n gevoel dat ik hem vaker ga tegen komen." We liepen naar de auto toen jesse ons achterna liep "Jesse wil je ook blijven slapen? ""Ja is goed" toen iedereen in de auto zat reed ik voorop ( omdat ik natuurlijk de weg weet). Eenmaal thuis nam iedereen een biertje. " ellen je mag helemaal geen bier"" hè eigen huis eigen regels"" maar je bent nog niet eens 16"" boeiend" ik gaf onze gasten nog een plaats om te slapen en kroop toen bij bam in bed. " ellen ik heb het koud kom eens wat dichter tegen mij aan liggen" hij begon me te strelen en te knuffelen, hij gaf me zachte kusjes van mijn schouders tot mijn mond. Zo bleef hij doorgaan tot middernacht. " ellen ik...ik ..." stammelde hij uit " ik ... ik ... ik hou van je" wow wacht zei hij nou echt ik hou van je? Nee ik geloof dit niet wat? Ik draaide me om en keek hem aan. " ik hou van je ellen" hij zei het echt. Omg hij zei echt ik hou van je. Ik begon te glimlachen en werd een werd rood. Bam tilde mijn kin op en kuste me. Het was echt geweldig. Ik begon er van te gloeien. Wow wacht gloeien nee dat kan niet. WAT GEBEURD ER? "wow ik wist dat je heet was maar, auw, dit is wel overdreven heet" ik rende naar de badkamer. Sta ik nou te dromen? Ik gooide wat water in mijn gezicht en keek weer in de spiegel. WAT? Ik sta in Brand. Maar ik voel helemaal niks mijn kleding Brand ook niet. Wat is er aan de hand!? Ik zette de douche aan "ellen gaat alles goed?"" Uhm ja, even afkoelen" ik sprong onder de koude douche na zo'n 10 minuten was ik weer normaal. Ik kleden me om en kroop bij bam in bed, hij was ondertussen al in slaap gevallen. Aawhh wat is hij toch schattig als hij ligt te slapen. Ik ging strak tegen hem aan liggen en viel ook in slaap.
JE LEEST
creature academy
Viễn tưởngEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...