girls night!!!!

119 7 0
                                    

" oke gaan we weer terug? " " ja goed idee" "wow het was al half 6 hopelijk komen we geen vampieren tegen" " dames her lijkt ons verstandiger dat we vliegen, tevoet komen we laat terug" " oke " in het bos sprijdde we onze vleugels uit en vlogen weg " ah nee nu kan je onder mijn jurk kijken"

" whoehahahaha ellen stop ik houd het niet meer, whoehahhahah" " oke die was eigenlijk best wel grappig"

Eindelijk daar zijn we weer, terug op school " hey ellen kracht training gymzaal 15 minuten" " goeinavond danila"

" goeienavond ellen" " is goed ik kom zo " * doei meis* * doei doei* " hey jongens ik ben er weer" * laat zien laat zien!!!* " oke oke" * wow ellen * " mooi he maar ik moet me gaan omkleden ik heb zo training, hebben jullie nog iets gedaan? " ja we hebben aan danila gevraagt om wat extra training" " aha goedzo"

Ik paktte het trainings tenue die al op mijn bed lag * dat heeft danila alvast neer gelecht* * oke dankje phe* het was een strakke pak . Net zoiets als het tenue van het gevecht, maar nu een andere stof, en geen lange mouwen, het eindigde als een soort topje. " oke daar ben je, we beginnen met hardlopen, 10 rondjes" " ren je mee?" " nope"

* wow wat is hij bruut. Nouja boeiend* toen ik begon te rennen begon danila in eens te praten" je wordt steeds sterker, alleen je moet ook het onverwachtte zien aankomen" hij sprong voor me en smeed me op de grond " auw " een glimlach vormde op zijn gezicht " oh dus je vind het grappig" zei ik half lachend " ja die reactie van jou met dat gezicht die je trok voordat ik je op de grond gooide" " oke haha daar heb je gelijk in" " oke we gaan verder je was bij ronde 2 " bij ronde 8 kon ik de meeste aanvallen ontwijken. " oke push ups" " are you kidding me? " " nope je moet ook slaan en zonder kracht heeft dat geen nut" na 20 push ups kreeg ik iets op mijn rug gelegd " wow wat is dat? " "20 kilo" "wat? Uhm oke?" Na nog weer 20 push ups kreeg ik weer 20 kilo op mijn rug. " oke geef me er nog 10 en dan gaan we iets anders doen" na 10 push ups gingen we vecht technieken en stoten oefenen, na bijna een uur niks gezecht te hebben en alleen maar geluisterd zei danilla " 1 uur zonder te praten, dat moet vast een record van je zijn" " nee hoor dat is 8 uur " hij haalde uit ik ontweek en sloeg de stootzak uit danila' s handen. " oke genoeg we zijn klaar voor vandaag, je bent vrij fit" "vrij fit? Is dat het? " " wat wil je dan dat ik zeg, dat je voor een meisje super sterk bent, dat je een goeie vecht techniek hebt en dat je snel leert? " zei hij met een grote glimlach " ja ik wil dat je dat alles zegt" zei ik half lachend " hmmppff, weltrusten ellen" hij buktte zich voorover om zijn spullen in zijn tas te doen, ik rende naar hem toe greep hem vast om hem om te gooien maar ik werd zelf op de grond gegooit. Danila ging boven op me zitten en begon te lachen "wat deed ik verkeerd ik had je " "haha je was instabiel en ik kon je aan horen komen" zei hij met een grote glimlach terwijl hij in mijn ogen keek en hij boven op me lag met mijn polsen vast " ik vind je lach leuk. Maar zelfs als ik zachtjes had gedaan dan had je me nog op de grond gekregen?" "Waarschijnlijk wel ja, maar ga door met die verassings aanvallen dat houd mij scherp en jij leert wee "

Hij bleef boven op me liggen en keek me recht in mijn ogen.

" duss.... zijn er nog andere technieken die je me wilt leren?" Hij hielp me overeind en zei " voor vanavond is het nu genoeg maar na het bal gaan we verder" " over het bal gesproken wanneer is dat?" " maandag "

" oke zie ik je daar?" " vast wel ik ben bewaker. Dus ik ben de hele avond aanwezig" " oke zie je maandag" " ja tot maandag" toen ik terug liep naar mijn kamer schoot ineens jasmine voor mijn neus, uit reactie wou ik haar op de grond gooien maar ik zag nog net optijd dat het jasmine was " oh got jasmine beloof laat me niet weer zo schrikken ik krijg nog een hartaanval van je " " ja sorry maar morgen slaapfeestje voor het bal?" " ja goed idee" "oke en de directeur wil je spreken" " uhm oke? " ik liep gelijk naar de directeur toe en die zei " ellen weer een brief van je oom"

creature academyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu