Oké nog snel even mijn make up doen en dan gaat het toch echt beginnen ik zie dat Willem er ook al is. " hey Willem bedankt dat je er bent"" dit wil ik toch niet missen"" haha"" wat zie je er trouwens prachtig uit""dankjewel"" wil iedereen een plekje gaan opzoeken! We gaan zo beginnen!" Ik zie dat bam en zijn band achter het doek klaar staan. Na ongeveer 5 minuten ging het doek omhoog en begon fuckface unstoppable te spelen.
Oké daar gaan we dan. Ik word op het podium geroepen voor mijn diploma. Bam rijk hem aan me uit en geeft me dan een dikke knuffel" wat zie je er prachtig uit" fluisterde hij in mijn oor, en daarna feliciteerde hij mij. Toen iedereen zijn diploma had kregen we wat te drinken en begon een suprise party voor jesse . " omg dit had ik dus echt niet verwacht" zei jesse " haha gefeliciteerd jesse""ellen je moet komen"" Oh sorry ik wordt geroepen ik spreek je nog wel"" komt goed ha ha" " ellen je moet op mijn gitarist is net gevallen en kan nu niet spelen" " ja maar ik niet welke liedjes we gaan spelen"" ik zeg wel welken maar we beginnen met bend my dick"" uhm oke even kijken... Ja moet gaan lukken."" Oke mooizo" bam gaf me nog een zoen en dat wad het enigste waar ik nog aan kon denken. Ik kreeg een gitaar in mijn handen gedrukt en het doek ging omhoog. Bam liep naar mij toe en vroeg " gaat alles goed?" " uhm ja sorry" ik begon te spelen en iedereen werd gek gillende fans gingen voor het podium staan en het voelde geweldig. Jesse werd op podium geroepen en ging vlak naast mij staan. " wow jij kan goed spelen" fluisterde hij. Ik begon te giechelen en gaf hem een cadeau. Daarna gingen we met zijn allen de dansfvloer op. Er kwam een Slow nummer op en bam vroeg mij ten dans. " maar bam ik kan niet dansen" " ik Leer het je wel" bam tilde mij op zette me neer zodat ik op zijn voeten stond en begon te dansen. Omg hij kan echt zo goed dansen. Ik wou dat ik dat kon. Het nummer was afgelopen en er kwam een wat sneller nummer *c 4 pedro* met * pikachu* ineens had ik geen controle meer over mijn lichaam en ik begon te dansen. " wow moet je haar zien dansen"" omg kijk dan" wat gebeurd er ik kan niet stoppen, waarom voelt dit zo goed? Droom ik gebeurd dit wel echt? Ik kreeg van iedereen complimenten. Bam vroeg of ik een liedje wou zingen *what does the fox say * ik kreeg een microfoon in mijn hand gedrukt EN liep het podium op.
JE LEEST
creature academy
FantasyEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...