Warning: het volgende stukje kan 16+ bevatten
Hij zette me op mijn bed neer en deed toen de deur op slot.
Hij liep met een big smile op me af en zei " dan moet het feest hier maar verder he? " " ja goed idee doe jij de muziek aan dan pak ik de vodka" " oke " danila zette de muziek aan en ik gaf hem een glas vodka " dankje " we gooiden tegelijkertijd het glas in een keer achterover. " wow deze is iets sterker dan die van het bal" " haha sorry " danila pakte me vast en begon weer tango te dansen. Na allebei nog eens 4 glazen vodka gehad te hebben vroeg danila mij voor de laatste dans * oke moet ik haar nu zoenen of wat moet ik nou doen... nee danila dat kan niet ze is een studente, maar dan wel een hele leuke en oke ik kan het niet laten* er verscheen een grijns op mijn gezicht en ik begon hem zachtjes te zoenen. Voorzichtig knoopte ik zijn blouse los en trok die uit * wow die spieren * we stopten even en hij trok zijn hemd en broek uit. " ellen wat doen we eigenlijk" " van alles " ik pakte hem weer vast en begon hem weer te zoenen. Danila opende mijn rits en liet mijn jurk vallen * oja dit is alles wat ik nu nog wil* dat was het enige waar ik aan dacht. Danila paktte me op legde me op bed neer en ging bovenop zitten. Hij keek me inspecterend aan en begon me toen hevig te zoenen.
* omg wat is ze toch lekker * op een gegeven moment vroeg hij
" hoe wil je het hebben " ik wist precies waar hij het overhad
"nice and slow" hij trok mijn bh uit en ging verder met zoenen. Ik voelde zijn piemel hard worden en hij trok zijn en mijn onderbroek uit * wow wat is die groot* hij deed een condoom om en ging verder. * oke danila niet stoppen ga verder please* hij keek me aan en vroeg " wil je dit doen? " ik keek hem aan met een speelse lach " zoizo " hij stak hem er voorzichtig in en het brandde enorm, maar het was zo lekker ik wou niet dat hij stoptte . " gaat het ? " " ja please ga verder " er ontstond een glimlach op zijn gezicht en hij begon me weer te zoenen. " nice and slow" fluisterde hij zachtjes in mijn oor " nice and slow" oke mijn eerste keer ,het is echt geweldig. Ik wil gewoon niet dat hij stopt. Hij ging op zijn knieën zitten en greep mij midden vast. " ellen jij bent zo mooi. Ik hou van je" " ik ook van jou danila" hij greep mijn borsten vast en begon me weer te zoenen. Het was gewoon perfect zijn sixpack voelde heerlijk aan op mijn buik, zijn armen waren zacht en beschermd en zijn zoennen, zijn zoennen waren zacht en zoet. Het voelde heerlijk dat hij boven op me lag. Een kreun verliet mijn mond. Een kreun van vreugde en genot. Danila keek me recht on mijn ogen aan en een glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij zoende me nu heel zacht, * oh my god waarom is dit toch zo lekker *. Bijden lagen we daar met een glimlach op onze gezichten, half kreunend onder de dekens. Het was gewoon perfect, het moment, de plaats en de man. Ik had mijn 1e keer niet anders gewilt.
" wow ellen dat was..." " wauw" een glimlach stond op ons gezicht. Ik ging op de borstkas van danila liggen en hij sloeg zijn armen om me heen. Langzaam vielen we in slaap.
JE LEEST
creature academy
FantasyEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...