"Ellen wakker worden we zijn er" Oh nee ben ik echt flauw gevallen? wow dat kasteel " fijn dat je het zo mooi vind dit is je school" wat kan hij mijn..." gedachtenlezen? Ja dat kan ik"" blijf uit mijn hoofd jij"
Dus hij kon al die tijd mijn gedachtenlezen."ja dat kon ik en dat deed ik. Ha ha. Kom dan lijd ik je rond en breng ik je naar de directeur?" " oke is goed." Al snel merkte ik dat er niet alleen engelen op de school zaten er zaten ook vampiers, weerwolven , zombies en andere mystice mensen - ik weet niet als ik het wel mensen mag noemen -.
Na de rondleiding stonden we voor de deur van de directeur. "Binnen, ga zitten""dankje"" oke wat weet je al"" dat wij quillianen zijn en dat m ij oom een tegenstander is" " oke dat is al best veel. Ik zal je verder vertellen over de geschiedenis" voor mij zat een oude man met een hele lange baart." Niet alle wezens hebben alle krachten zoals jij. Er zijn er maar een paar.Maar je krijgt pas je krachten als je 18 wordt. Ik heb van james gehoord dat er al wat krachten zijn vrij gekomen"' ja dat klopt" toen ik dat zij schoot er ineens een vuurbal uit mijn hand" what!!??"" Ha ha rustig maar ellen we gaan je leren dat onder controle te krijgen" zei James lachend "maar vuur is nieuw voor mij""dat klopt het komt allemaal wel goed"" oke maar ga verder met je verhaal" " jouw oom weet nog niet dat jij krachten hebt ,maar als hij het te weten komt dan wil hij jou bij de slechten hebben, zodat ze onoverwinnelijk zijn. En als de slechten sterker zijn dan gebeuren er allemaal nare dingen op de aarde."" Dus eigenlijk ligt het aan mij als er wereldvrede is of als de wereld een grote gaos wordt?"" Zo kan je het ook zien, maar we gaan je eerst opleiden zodat je je krachten beheerst voor als dat nodig is"" oke maar wanneer kom ik op deze school? "Over 5 dagen is je toelatings gevecht""gevecht?""Ja gevecht, om te kijken wat je allemaal kan en wat nog niet . Je krijgt zoiezo elke dag 1 uur les van james zodat hij je kan leren je krachten te beheersen .*Wow elke dag 1 uur dat wordt gezellig haha* James keek mij aan en er vormde een glimlach op zijn gezicht. Oh ja kut hij kan gedachtenlezen. Kut ja natuurlijk heeft hij dat ook gehoord . Aah kom op waarom... james hield het niet meer en ik werd rood. " James wat is er zo grappig"" uhm niks hoor meneer ik had iets grappig gezien vandaag en ik moest er weer aan terug denken". We liepen de kamer uit en ik gaf james een klap. " auw waar was dat goed voor" zei hij lachend " blijf eens uit mijn hoofd jij haha, dit is zo niet leuk wacht jij maar eens af jongen ik ga je zo hard terug pakken."" Ja in je dromen zeker. Ik zal je weer terug brengen. Enuh blijf je er nu wel bij"" James! ""Ja wat" ohg nee laat maar"
JE LEEST
creature academy
FantasyEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...