Het is winter ik zit in mijn kamer muziek te luisteren het begon te sneeuwen en mijn moeder wou dat ik naar buiten ging een frisse neus halen. Ik ging naar buiten naar een stukje bos, daar was een jongen een hele leuke jongen met blauwe ogen, blond haar en een bruin leren jas. Justin hete hij .Samen gingen we een stukje wandelen. Even later kwamen we aan bij zijn paard ' ik wist niet dat je van paarden hield' ' met ouders die hebben gereden en een zusje die dat leuk vind gaat dat automatisch, maar wil je anders even rijden?' ' ja lijkt me leuk maar ik kan helemaal niet rijden' ' ik leer het je wel' we liepen een weiland in die bedenkt lag met een laagje sneeuw. Midden in die weiland stond een grote oude boom, Hij was bedekt met ijs en een laagje sneeuw. Justin kwam aanrijden en stapte af 'ik zal je er wel op helpen' toen ik eenmaal op het paard zat klom hij achterop en reden we samen weg. Ik voelde me vrij ik vond het heerlijk, we reden in volle galop toen Justin zei ' laat je handen maar los, voel die wind Door je haren gaan, geniet!' Na een uurtje gereden te hebben stapten we af en zette we het paard op stal. We liepen terug naar de boom, toen we onder de boo m stonden begon het zachtjes te sneeuwen. Justin keek me recht in mijn ogen aan, ' wat heb je prachtige blauwe ogen' en toen kuste hij mij. Justin en ik reden elke middag na school samen. Mijn beste vriendin Amy -die ook een paard had, reed wel eens met ons mee. Op een dag toen we net klaar waren met rijden en Justin zijn paard opstal zette wachten Ik onder de oude boom omdat het begon te regenen. ' volgens mij gaat het omweren kom je bij mij thuis schuilen' ' is goed ik april mijn moeder wel even dat ik wat later thuis ben' dus ik pakte mijn telefoon en werd getroffen Door de bliksem. " ellen nee " justin rende naar me toe beldde 112 hij legde net op en werd ook getroffen Door de bliksem Ik lag een maand in het ziekenhuis, ik kreeg nieuwe stembanden en een nieuwe nier want die hebben het tijdens de bliksem niet overleeft. ik had een enorm litteken op mij rug in de vorm van een bliksemschicht. er kwamen een boel artsen binnen de testen afnamen. 'Het is een wonder' zei de doceren ' je hersenen maken 2 keer zoveel cellen aan, je kan nu echt bijna alles wat je wilt en uhm justin is... Justin is dood'. Na een week mocht ik weer weg ik herstelde sneller ik was sterker ik had bijna geen angst en ik was 3 keer zo slim. Het was zeker een wonder. Ik besloot af te vallen in 1 week verloor ik 5 kilo. Na 6 weken was ik 4 maten naar beneden gegaan en ik had een mooi sixpackje gekweekt. Ik ben op school 2 niveaus naar boven gegaan en haalde allemaal 8 ten.
JE LEEST
creature academy
FantasyEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...