Iedereen werd wakker en liep naar beneden. Op tafel had ik wentelteefjes, bacon, ei, croissantjes en sandwich. " wow lekker uitgebreid" " ha ha mag ik Jullie niet verwennen?"" Tuurlijk'' we gingen met zijn
7 enen aan tafel zitten eten.
Na alles opgeruimd te hebben ging ik naar buiten. "Ellen gaan we lekker in de hangmat liggen?samen?""uhm oke is goed bam" We lagen lekker Dicht tegen elkaar aan en de zon scheen half op ons gezicht. Omg wat voelt dit lekker ik wou dat bam voor eeuwig bleef. Laat ik maar lekker van dit moment genieten. Bam kwam steeds dichterbij met zijn hoofd en kuste me. Het was zo intens lekker dat ik er wild van werd ( sommige mensen weten vast wel wat ik bedoel) .
Ineens werden we onderbroken Door novak. " het bier is op"" novak stoor je ons daarvoor"" sorry bam""bam als wij nou even bier gaan halen" zei ik met een knipoog. " ja is goed" ik mocht van bam terug rijden. Waar zal ik eens naar toe gaan? Oh wacht er is verderop een mooi plekje. We stapten in de auto en reden naar dat plekje. Ik zag aan de blik van bam dat hij het mooi vond. Het was echt zo'n plekje uit een sprookjesboek. Een bloesem boom die boven een klein meertje hangt waar de zon vol op schijnt. " wow ellen dit is echt prachtig Hoe kom je bij dit plekje?"" Ik kwam hier wel eens met mijn broer" We gingen onder de boom liggen en bam begon me te knuffelen, toen zachte kusjes van mijn buik tot mijn mond en ging boven op me liggen. " je bent echt zo mooi"" dankje bam" toen begonnen we weer intens te zoenen. Toen we weer terug liepen zag in de jongen van gisteravond, ik begon gelijk zenuwachtig te worden. Ik was bang dat er weer iets ging gebeuren. Ik stond even stil maar bam liep een stukje verder. " ellen? Ellen? Ellen waar ben je"" uhm gewoon hier bam. Bam!!! Hallo!! Ik sta recht voor je neus hoor!" Toen ik weer naar de jongen wou kijken zag ik dat hij weg was. Ik werd op mijn schouder getikt en daar stond hij, pal achter me. Weer keek hij me inspecterend aan en verdween zomaar." Aah ellen daar ben je, waar was je nou dan?... Is er iets?"
" Oh uhm nee hoor. Kom dan gaan we weer terug. " jongens bier!" " haha eindelijk"" Jesse, Willem als jullie nog een paar nachtjes willen blijven dan vind ik het goed. Als jullie weg willen dan vind ik het ook goed."" We blijven" zeiden ze in koor. " mooizo"
Even later pakte ik mijn gitaar alle sketeboards een mand met eten en bier in in de auto. " allemaal instappen we gaan een eindje rijden." Iedereen Stapte In En We Reden Weg. " waar gaan we heen?" " naar een leuk plekje" ik reed verder en we kwamen aan bij een bos. " wat gaan we hier doen?"" Aanpakken en even wachten je ziet het zo wel"" uhm oke maar nu wordt ik bang."" Rustig er gebeurd niks engs" ik liep voorop en iedereen liep zenuwachtig achter mij aan. " wow now way dit is zo gaaf hoe... wat .... Waneer....maar" ik begon te lagen en zette alle spullen onder een grote oude eikenboom. Voor ons was een super coole skatebaan waar niemand iets vanaf weet. " We moeten wel eerst even schoonmaken. Hier heb je een bezem" na nog geen 5 minuten was de hele baan schoon. Ineens kwam de onbekende jongen weer. " oke ik wil graag weten wat er gebeurd telkens als jij langs komt gebeuren er rare dingen" hij keek me weer aan. Maar dit keer zei hij ook iets " daar wil ik je wel over vertellen maar niet nu niet hier en niet met iedereen om ons heen."" Uhm oke. Blijf je gezellig bij ons of ga je weer weg"" vinden jullie het niet erg al d ik blijf?"" Ik heb er geen problemen mee en ik denk de jongens ook niet."" Oke is goed" " Hoe heet je trouwens"" James en jij bent ellen toch?" " uhm ja maar ... Hoe ... ach laat ook maar ik stel je wel even voor aan de jongens. Jongens dit is James vinden jullie het erg als hij blijft?"" Is dat niet die jongen die er altijd is als nou ja je weet wat ik bedoel tocht? "" uhm ja maar dat is even een andere x bam vind je het erg als hij blijft?"" Ik heb er geen problemen mee. Als er maar niks gebeurd." Zei hij met een knipoog omdat de anderen niet wisten wat er allemaal gebeurd is. " komt goed" zei James " nou laten we gaan skaten."
JE LEEST
creature academy
FantasyEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...