danila kozlovsky mijn mentor?

123 9 0
                                    

" Ellen wakker worden... ellen!, eindelijk. Goeiemorgen ellen , wil je ons wegbrengen?" " Ja tuurlijk"

"Alle spullen ingepakt? Dan gaan we" oke mijn 1e keer in de camaro. " wauw dat klinkt heerlijk!"

Nog 1 uur en dan gaan ze weg. Ik ga ze missen " ellen rij niet te hard met sally oke? "" sally ?" " Ja ik geef al mijn auto's Namen en als je de radio uitzet en het beeld aan dan praat ze ook nog tegen je "" soort van kitt ?" " Ja soort van" " aha" " Hallo ellen Hoe is je dag?" "  goed hoor sally Hoe is jou dag " " super ik vind het heerlijk hier in het zonnetje ""  haha mooizo weet je hoe lang het nog rijden is naar het vliegveld? " nog een kwartier "" dankje sally, oja en sally wil jij james voor me bellen dat ik even weg ben?" " Ja tuurlijk ik zet hem wel op de luidspeaker" " dankje sally " " James ellen belt je je staat nu op de luidspeaker" " James ik ben even de jongens aan het wegbrengen ik ben over een 1'30 uur weer terug " " oke zie je dan"

" ellen ik ga je zo missen, je hebt mijn nummer toch?" " Ik ga jou ook missen bam en ja" " oke en wees nu niet boos op me maar ik ... voor dat ik iets soms ga doen wil ik eigenlijk goeie vrienden blijven , maar dan met een extraatje. Snap je wat ik bedoel?" " uhm j...Ja" " oke we moeten nu echt gaan, ik hou van je ellen en ik bel je oke?" " Ja komt goed"

" JAMES! Leuk dat je er bent ik heb al wat dingen ingepakt" " heb je genoeg dozen ik heb ook nog wat meegenomen" " komt goed" *moet je haar zien, wow ze tilt die dozen alsof het niks is* " dat komt omdat ik train james" " ik zei helemaal. .. Kut " " haha ik kan je gedachten lezen"

"Ik rijd, jij weet de weg toch niet" " haha oke" " heb je al je spullen?" " Ja maar ik ga het hier missen" " komt goed je mag in vakanties terug,...als je wilt"

"Ellen we zijn er " het was ongeveer half 3 in de middag en alles was stil er was niemand. "W..Waar is iedereen?" " iedereen slaapt omdat de lessen vanaf half 7 tot 2 uur s avonds

Zijn" " Aah net zoals in vampire academy " " Ja klopt ,  ik zal je helpen met je dozen, oja ik zal je ook je kamer laten zien" " wow dit is mijn kamer? " het was een grote kamer met een inloop kast , grote ramen met balkon, blauwe gordijnen,  rode behang en een licht blauw hemelbed " Jep dit is jou kamer" " wow ".

" ik zal je aan je mentor voorstellen, je krijgt bijna alle lessen van hem.  Hier heb je alvast je rooster" "  ik heb 6;30 uur per dag 5 dagen in de week, dat maakt 32 en een half uur in een week waarvan 5 uur van jou en 23 uur van mijn mentor en 5 uur theorie. Hmm klinkt leuk" " wow een rekenwonder" zei een zware stem achter me. Ik draaide om en zag daar een man naar me toe lopen " Hallo ik ben...." " danila kozlovsky " maakte ik af ( voor degenen die danila niet kennen hij staat op de foto op het begin ) " ja hoe..." " vampire academy "" aha . Ik ben dus je mentor " omg danila als mijn mentor my dream is comming True. " James niet lachen"

creature academyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu