the prom

106 6 0
                                    

" ellen wakker worden het is 6 uur we moeten ons klaarmaken voor het bal!" " omg het bal ik ben zo zenuwachtig" " kom dan gaan we eerst douchen, eten ,dan een masker , de jurk ,ons haar en de rest " " goed idee" na gedouched te hebben trokken we een jogging broek en een los shirt aan. " kom we gaan". Wow die ia enthousiast. " oke wat gaan we eten.?" We keken wat rond in de kantine en daar zagen we het, een tavel vol met cakjes en taart " dat dus" zeiden we in koor "oke lekkerste taart ooit" "ja dat vind ik ook, weet je hoelaat het is?" Het is kwart voor 7 we moeten wel een beetje opschieten" ' ja klopt, jasmine mag ik jou haar doen?" " ja is goed ik danbde jouwe?" "Ja leuk!" Jasmin had stijl blond haar met onderin bruin " wat dacht je van krullen en dat ik het dan opsteek? " " ja wow, daar zat ik net aan te denken voor jou" "doen?" " ja" " oke maar eerst onze jurken anders word dat zo lasti met ons haar" " ja klopt"

Oke het is net half negen geweest en de muziek stond al aan. " ellen we komen te laat en ik moet mijn make up en mijn sieraden en hakken nog doen" " ja ik ook maar wij komem telaat in stijl". Ik had zilver met glitter oogschaduw, mascara en oog potlood. Jasmin had gouden oogschaduw ook met marcara en oog potlood.  Bijden hadden we katten oog effect dat maakte het echt af " jasmin zal ik je ketting even om doen?" " ja is goed dan doe ik die van jou"

"oke is goed" " oke klaar" "wauw jasmine je ziet er prachtig uit" " anders jij wel, oh wacht de prinses mag niet weg zonder haar kroon" " haha tnx jasmine, je bent en blijft mijn bff." " en jij die van mij" toen gaven elkaar een knuffel. " zoals ze dat bij vampire academy zeggen. 'Lets make tonight our bitch' " " haha ja echt wel". " kom dan gaan we"

Het was kwart voor 9 en de zaal was vol. Het liedje break the rules van charli XCX begon te spelen en iedereen keek ons aan. Daar liepen we dan de jongens werden gek en de meiden werden jalours. Jasmine fluisterde " kijk daar heb je danila" ik keek naar danila en we liepen langs." Niet veel reactie van je liefje" " hij is mijn liefje niet maar ik zie wel 2 lekkere jongens hierheen komen. " hey dames mogen wij deze dans? " * ellen denk jij wat ik denk?* * uhm dancehall?* * jep* we liepen met de jongens mee en een nieuw liedje werd op gezet.'jay sean Step up'* net goed. Klaar voor?* *ja * * oke 3,2,1*.  Iedereen ging om ons heen staan, we maakten ze gek met onze moves. * wow moet je kijken wat sexy* * omg wauw*

*shakira is er niks bij*

Toen het liedje was afgelopen zeiden de jongens " wauw! Wi.....wil....willen jullie...." " iets te drinken? Ja lekker" " oke kom maar mee" " wat mag het zijn?"  Vroeg een vriendelijke dame achter de bar " een biertje voor mij en mijn vriend" " en voor de prachtige dames? " "doe mij maar  vodka" " ja mij ook" " oke kijk eens aan" * oke drank op een schoolfeest? Wow beste school ever* * jahe dat dacht ik ook* " wow deze vodka is lekker zeg" " ja echt wel, kom dan gaan we nog even" " oke "

Het was nu al half 2 en we hadden al 3 vodka en 2 bier op " nog een vodka aub" " kijk eens aan meid" " omg jasmine ik denk dat ik nog even bij de bar blijf zitten ik ben gesloopt, mijn hakken heb ik nog geneens last van maar ik heb nog nooit zoveel gedanst op een avond" " haha ja ik ook, mag ik een shotje?" " komt eraan" " doe mij er ook maar  een dan maken we er een suicide van" " oke kijk eens aan" "een suicide wat is dat? " " dan snuif je eerst het zout op dan drink je je shotje leeg en dan spuit je citroensap in je oog" " uhm oke gaan we doen"  iedereen stond om ons heen " SUICIDE SUICIDE SUICIDE" * oke daar gaat hij*  " wow dat was pijnlijk" " ja daarom ook suicide haha" " channelle mag ik ook een vodka?" " hey danila" " hey ellen, heb je het naar je zin?" " zeker wel "  we dronken tegelijkertijd onzr vodka leeg en zette hem neer " wow die was lekker, ellen mag ik deze dans? " " ja is goed " hij nam me mee naar de dansvloer en seinde iets naar de dj " dus welke dans gaat het worden? " " wat dacht je van een argentijnse tango?" " super idee" de muziek startte en iedereen ging om ons heen staan, de meeste mensen als ze dansen denken in stappen. Maar danila dacht in een soort filmpje. " wow ellen " de dans was afgelopen en we liepen weer terug naar de bar " danila bedankt voor de dans" " haha ik zie je straks weer " " oke hoe romantisch een tango? En ik dacht echt de heletijd, gaan ze nou nog zoenen of wat? " " haha jasmine dat kan toch niet hij is een docent ,  mijn mentor  zelfs en we zijn op een school feest " * ohoh andrea * * ah nee niet alweer* " dus ellen lekker weg geweest?" " dus andrea lag het lekker in het ziekenhuis?" " je had gewoon geluk, ik ga je terug pakken ellen wacht maar" iedereen werdt stil en de muziek ging uit " ach man wanneer ga je nou eens inzien dat je me niet aankan" " ik kan jou met gemak aan 1 hand op mijn rug let maar op" " nou kom maar op dan 2 handen op mijn rug."  Ze haaldde uit en ik ontweek, ze bleef maar slaan en schoppen maar ik ontweek alles " haha zei ik toch"  opeens werd ik vast gepakt en weg gedragen. " ellen voordat je stomme dingen gaat doen breng ik je terug" " oke is goed " * je hebt geluk dat je liefje er tussen sprong * " oh ik maak haar af  " ik wurmde mezelf los en rendde terug naar de zaal. Danila paktte me weer vast en bracht me naar mijn kamer.

creature academyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu