danila kwan naar me toe en begon me te zoenen " ellen, het is je gelukt" ik voelde me niet zo lekker en alles om me heen begon te draaien
" ellen? ellen!" het werd zwart voor mijn ogen en ik viel op de grond. ik werd opgetilt en naar een open plek gebracht.
langzaam aan werdt ik weer wakker op mijn eigen kamer ." ellen je bentber weer bij, hoe voel je je? " " ik ben een beetje moe maar voor de rest gaat het super" " gelukkig maar, en hoe voelt het nou om zoveel krachten te hebben? " " het voelt zo....ja ik kan het niet echt uitleggen, als of ik iets heb teruggekregen wat al bij me hoorde" " haha, ik ben blij dat je er weer bij bent" hij leunde voorover en gaf me een zoen.
* wow waarom blijft dit toch zo goed voelen?* " en wat je dan zei na die ene avond" " dat had ik nooit moeten zeggen " " maar dus je houd wel van me? " " ja super veel, het is alleen" begon hij te fluisteren " mijn plaats hier op school en dat ik ouder ben dan jou" " oke, danila ik moet je iets vertellen a.u.b niet boos worden.... ik.....ik kan het zelf nog nier geloven en ik weet dit ook nog maar net 4 dagen ofzo" " wat..... wat er ellen" " oke ik ben de...." en ineens kwam jasmine binnen stormen. " ELLEN JE BENT WEER WAKKER!!!!!!" " jasmine!" " wauw wat heb jij goed gevochten zeg, hoe voelt het nu om de allemachtigste te zijn"
" alle machtig wat prachtig "
" whoehahhaha ellen die had ik niet verwacht" ook danila begon te lachen * maar jasmine ik was net bezig met vertellen dat ik een jeweetwel wie ben maar ik durf het niet wil jij?* * oke is goed* " ellen vroeg me net of ik iets aan je wou vertellen dus hier komt het" " is het zo ernstig dan? " " nee het is wel leuk, want mijn bff is DE prinses van arg" zei ze heel opgewonden
" maar ellen dat, dat is geweldig" ben je dan nier boos dat ik het verborgen hield? " "nee helemaal niet, als ik wist dat jij de prinses was van arg dan had ik je niet zo op de grond gegooit enzo en dan had je niet tegen je ook kunnen vechten" " oke gelukkig ben je niet boos " "natuurlijk niet" weer boog hij zich naar voren en begon me te zoenen. " danila en jasmine dan?" " haha ik zei het toch ellen, ik zei het toch" " wat.. wat zei ze toch?" " oh ze zei de allereerste meidenavond al dat wik nouja samen zouden zijn, ze zei echt zo van ' "ooeehh ellen sjans met je mentor?" " uhm mischien" " ooh ellen" " hah maar hij is gewoon mijn mentor ,een hele knappe dan" " ellen dat gaat nog wel wat worden, als ik zie hoe hij naar je kijkt" '
" ik zal even wat te eten voor je halen " " dankje danila" danila liep weg en jasmine sprong bij me op bed " oh ellen wat ben ik blij dat je terug bent, en wow jij en danila zijn echt zo schattig samen " " dankje, zullen we even wat grappen uithalen?" " ja super idee" " oke kom mee en neem de dierensnoepjes mee" we liepen door de gangen en paktten een dieren snoepje. Toen we achter iemand stonden namen we het snoepje in. " whoehahahh zag je zijn gezicht?" " ja omg whoehahahah geweldig " " oke, oke ik heb nog iets leuks kom mee naar de kantine" " oke " onderweg kwamen we danila tegen met een schaal met koekjes. Ik pakte een koekje van de schaal en gaf danila een kus op zijn wang " we komen zo terug even wat lol maken" 'Uhm oke maar doe wel voorzichtig aan he " " komt wel goed" we liepen verder naar de kantine en daar zat een groep jongeren te eten " oke en nu goed opletten " " haha oke " ik concentreerde me en alles begon te zweven. " omg kijk ze bang zijn whoehahah" "ellen dus je bent kattenkwaad aan het uithalen " " hahaha ja sorry danila maar kom op dit is toch grappig? " " hahaha ja eigenlijk wel" " oke goed opletten" ik maaktte me intzichtbaar liep zachtjes naar een groepje meisjes en nam een dieren snoepje in, ineens begon ik te janken als een wolf " psi- hound aaaaaahhhh" " whoehahahha oke die was echt geniaal ellen" " haha een klein beetje kattenkwaad kan toch? " " prinses ellenisa wil je even meekomen naar mijn kantoor?" " uhm ja oke " ik nam danila en jasmine hun handen en sleurde ze mee. In de kamer zat een wat vrij oude man " papa " " jasmine mijn schat is alles goed?" " ja papa alles is goed gekomen door ellen" hij boog voorzichtig naar jasmin en fluisterde " is dat haar?" " ja dat is der" " dus jij bent prinses ellenisa" " ja meneer dat klopt " " mag ik je heel erg bedanken dat je en de wereld en mijn dochter hebt gered" " tuurlijk" " ze heeft geluk met zo'n vriendin als jij" " oja ellen" kwam de directeur tussen door " het volk van arg wil hun prinses ontmoeten dus morgen gaan we naar arg toe " " oke komt goed"
JE LEEST
creature academy
FantasyEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...