friends with benefit

59 6 0
                                    

we bleven lekker bankhangen tegen elkaar aangeplakt, langzaam ging de zon onder. het was een prachtig gezicht. alejandro kwam bij ons liggen en langzaam viellen we in slaap. jasmine maakte ons wakker en we gingen ons omkleden. " ellen je hebt het zelfde rooster als voor het gevecht. ik ga ondertussen met je partners trainen" " oke is goed, ik zie je over 2 uur" " is goed" hij gaf me een knuffel en liep toen weg. " oke dat was raar... zijn jullie... uitelkaar?" " nou soort van. we zijn uit elkaar maar blijven goeie vrienden met iets extra" " ooh, shit we moeten opschieten we komen telaat" " weten ze trouwens al dat ik...nouja prinses ben?" " nee hoezo?" " gelukkig " we renden zo hard we konden naar onze les. " hoelang hebben we nog" " nog 5" " oke" toen we net aa kwamen zag ik een groep jongens op me aflopen. " wat heb je met andrea gedaan bitch! iedereen weet dat jij haar niet mocht." " wtf hoe noem je me ?" " ik kan nog veel ergen hoer" " oke dat neem je terug" *ellen ze zijn met 15 tegen 1* " kom vechten dan.... of durf je niet tegen een meisje" " oh echt wel let maar op" met 15 man besprongen ze me. ze sloegen me een blauw oog, een bloedneus en een paar gebroken ribben. ik gooide 7 jongens op de grond...knock out. jesse kwam aan lopen en keek ons aan. ik keek achterom en een van de jongens pakte me op en smeet me meg mijn hoofd tegen een hoek van de muur. "GENOEG!!!" iedereen zwoof en kon geen kant op " DE JONGENS GAAN NAAR DE HOOFDMEESTER. NU! EN DE GEWONDEN NEEM IK MEE NAAR DE VERPLEEGERS. DE REST IS VRIJ!!!" een groepje bewakers namen de jongens mee naar de hoofdmeester, andere bewakers namen ons mee naar de verplegers. ik was nog half bij bewust zijn, jesse tilde me op. " oh ellen wat haal je jezelf toch weer aan" ik verloor veel bloed dus moest aan het infuus. " ellen je moet niet meer zoveel vechten a.u.b." " sorry jesse " " oke wil je me het verhaal vertellen?" " oke dan" ik vertelde hem het verhaal en hij ging verhaal halen bij de jongens. jamie kwam de kamer binnen en ging op mijn bed zitten. " heb je echt 7 jongems knock out geslagen?" " jep maar ik werd war afgeleid, dus daarom lig ik hier nu weer " " haha maarja 15 jongens? dat is best knap" " mwa gaat wel, ik had laatst 35 bewakers dus dit moest lukken of niet?" zei ik lachend " ik hoorde van danila over jullie 2" " ja klopt " jesse en de hoofdmeester kwamen binnen om nog een keer mijn verhaal te horen. " ellen ik vind dit moeilijk om te zeggen maar daar waar 2 vechten hebben er 2 schuld. je bemt vandaag en morgen geschorst en zal overmorgen klusjes moeten doen" " oke is goed " "zo day was makkelijker dan bij de jongens" " hoezo" " nou die werden me toch een partij kwaad, ik heb ze gelijk verboden om nog contact met je te zoeken als je nou weer in gevecht met deze jongens raakt dan zie ik het door de vingers omdat ze een verbod hebben" "dankje hoofdmeester" "maar waarom maakt jou het nou niet zoveel uit dat je straf hebt dan?" " nou ik heb al eens eerder gevochten en het is een regel dat je niet mag vechten dus ja ik had heg eigenlijk wel verwacht" " kijk jou nou eens veranrwoordelijk zijn, als een echte koningin" " ssssttt jamie niet zo hard ik wil mijn school gewoon afmaken zonder herkend te worden, al die aandacht is wel leuk maar niet de hele tijd" " oke " " ellen wij gaan weer doe rustig aan deze 2 vrije dagen en oja als je van de academy weg wilt zie ik dat ook door de vingers" "oke is goed, dankje jongens" " doei" even later werd mijn infuus verwijderd en liep ik naar danila om te vertellen dat onze training niet doorging " hey ellen heb je nu geen les" " niet meer nee" " heb je daar nou een blauwe plek?" " nee?" ik herstelde zo snel als ik kon en zette een onschuldig glimlachje op " uhm oke zeg het maar" " de training gaat niet door" " uhm waarom niet?" " oja en die van morgen en overmorgen ook niet" " hoezo?" " ooh gewoon" ik gaf hem een knuffel en liep weg. hij greep mijn arm vast en sleurde me mee naar zijn kamer. hij deed de deur opslot en gooide me op zijn bed. " oeh ben je naughty vandaag?" " jah heel erg, en jij volgensmij ook" " hhhmm heel erg" hij greep mijn polsen vast hield ze boven mijn hoofd en ging boven op me liggen, hij begon me hevig te zoenen. " ik weet al dat je bent geschorst" zei hij ineens terwijl hij mijn kleren uittrok " hoe?" "omdat je nu geen les hebt en morgen niet en omdat de training nieg doorgaat" " ik mag wel de academy af vandaag en morgen" hij liep even weg en kwam toen weef terug met een huissleutel in zijn hand " weet je dat huisje midden in de bergen hier vlak bij?" " ja hoezo?" " hier heb je de sleutel en neem jamie mee" " oke? ik vind het goed eve mijn hoofd leeg" "maar nu eerst ontspannen" hij trok zijn broek uit en ging boven op me liggen? " nice and slow?" " nee doe maar wild en rough, i'm feeling bad today" een glimlach verscheen en danila begon, eerst rustig en toen begon hij echt.

creature academyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu