Ik begin bij toen ik nog heel klein was ik was een meisje van 6 en ik zat ik groep 3. Iedereen was mijn vriend. Maar dat veranderde al vrij snel. Ik werd ineens niet meer uitgenodigd op feestjes of om te spelen omdat ik geen merkkleding droeg. Ik werd heel veel gepest, daardoor ben ik veel gaan eten en werd ik dik. Mijn broer Jason deed aan mtb , ik ging altijd met hem mee. Ik kreeg op mijn 7e mijn mtb fiets van sinterklaas. Ik begon wedstrijden te rijden en won altijd. Maar toch werd ik steeds erger gepest, op mijn 10 e ging ik op bmx en downhill, ook dit vond ik helemaal geweldig die adrenaline vond ik echt heerlijk. Op school werd ik alleen maar in elkaar geslagen, ik Hate het daar verschrikkelijk. Totdat ik een nieuwe meester kreeg hij was 19 jaar een kon super goed gitaar spelen, na schooltijd bleef ik altijd nog even op school en leerde hij me wat liedjes en deuntjes. Op een dag kwam ik bond en blauw in de klas en hij werd woest. ' wie .. Wie heeft dit gedaan, als je zo stoer bent om haar in elkaar te slaan dan moet je ook zo stoer zijn om te bekennen' niemand zei een woord het was helemaal stil. Na een week of 2 durfde ik eindelijk te zeggen wie het was. Ik kreeg een brief met excuses en niemand deed meer iets tegen mij. Op mijn verjaardag kwam mijn meester met een huge cadeau, ' alsjeblieft nu kan je thuis ook lekker spelen' ik kreeg een gesigneerde gitaar van bam margera en een bam skateboard. Ik was echt super blij want ik was fan van bam. Toen ik 11 was ging ik naar de middelbare daar ontmoette ik een heel aardig meisje, Amy ze was super aardig en hield van paardrijden. Ook op de middelbare werd ik gepest. Toen ik 14 was had ik er geen zin meer in ik was er klaar mee.
JE LEEST
creature academy
FantasyEllen een dood normaal meisje word geraakt Door de bliksem. dat zorgt ervoor dat ze van alles kan doen. Na een ongeluk waarbij haar gehele familie overlijd staat ze er alleen voor, of toch niet... Ze ontdekt dat ze mysterieuze krachten heeft. ze wo...