whats happening

57 7 0
                                    

weken gingen voorbij, mijn verjaardag was super. als ik dagen vrij was ging ik rond rijden op mijn motor. ik ging ook vaak rond rijden op phe. mijn vechtkunsten waren verbeterd en ik was bijna net zo sterk als danila. doordat danila steeds meer met mij trainde werd hij ook beter. hij stond nu als 2de beste van de school en ik als 5e. mijn verjaardag kwam dichterbij en jamie en ik trokken vaak met elkaar op. mijn school duurt nog iets meer dan 1,5 jaar. de herdenking was dit jaar ook super mooi.
*morgen is het bal, jasmine ga je zo mee shoppen* * ja is goed, maar hoe zit dat nou met jou en die leeraar? je knuffelt hem wel vaak* ik begon te glimlachen en legde haar uit ( in gedachten ) dat hij al 7 jaar mijn docent is en dat ik hem eerder echt superleuk vond. we begonnen keihard te lachen. " ellen en jasmine willen jullie straks even blijven zitten?" " oke meneer" zeiden we met een grote glimlach. na de les bleven we zitten zoals hij ons vroeg. ik gaf jasmine een dierensnoepje vlak voor ons gesprek. " nou dames waarom lachten jullie zo?" ik opende mijn mond en klonk als een chimpanche, jasmine probeerde te lachen maar klonk als een losgeslagen olifant.
" whoehahahaha oke dat was geweldig. nu even serieus" " we hadden zo onze zogenaamde 'binnen pretje' " " hahaha nou oke omdat jullie allebij altijd negens halen zie ik het door de vingers. maar de volgende keer gewoon opletten. okay" " komt goed " ik gaf hem een hand vol dierensnoepjes en ging toen naar danila onderweg klede ik me om met mijn ' gaven ' " wat ben je laat" " ja sorry ik moest blijven zitten" danila kwam naar me toe en sloeg bijde armen om me heen " of was je een beetje stout" " niet zo stout als dat ik morgen avond ben" "oh gaan jullie weer shoppen?" "jazeker, dus pas maar op. oja ik heb nog een nieuw trucje" " en dat is?" " let op mijn vleugels" ze waren eerst lila paars met roze , en toen werden ze inneens blauw met wit " wow vet gaaf" " ja he" "kom we moeten trainen, parcours buiten tijd zo snel mogelijk. daarna kracht training en techniek. je partners hebben al de hele dag getrained en ik hoorde van ze dat je heelveel bezig bent met de gewichten enz in je kamer." " ja klopt, ik begin nu steeds sterker te worden" " oke hoeveel kilo kun je liften?" " uhm nu kan ik 95 kilo misschien wel meer" " oke, eerst even een warming up." we trainden 7 uur lang eerst 3 uur van danila daarna 2 uur van jamie en weer 2 uur van danila.
ik had om 13:00 uur met jasmine afgesproken, met twee koppen koffie stond ik te wachten totdat ze er eindelijk was. ik had een motorpak aan die ik had gekregen en gaf haar ook een. " jasmine bijna klaar?" " ja kom er aan" ze liep naar buiten met de strakke leren pak aan en keek met open mond naar mij. " wow ellen je ziet er echt.... sorry als ik het zeg maar je ziet er echt zo sexy uit." er stonden 4 motors klaar mijm motor en 3 van de bewakers. jamie ging ook mee en stapte op een motor. " jasmine kom jij bij mij achterop?" " is goed jamie" ik liep naar buiten en zag aan jamies gezicht dat hij vond dat ik er goed uitzag. en ik hoorde zijn gedachtes naartuirlijk. * oh wauw zij is echt....dit is echt.....wow* " ellen wie rijd jou heen?" " ik zelf" " rijd jij?" "ja op een motor met 1441cc dus 207.86 pk die een kwart mijl aflegt in minder dan 9 seconden" " wow dat is echt..... wow maar kan zo'n meisje als jij zoveel pk wel aan?" " ach jochie toch. wedstrijdje doen?" " nou nee doe maar niet jij wint toch wel" " haha. weet je wat op de terugweg mag je erop rijden...maar ik wil dan wel achterop" met een grote glimlach keek jamie mij aan en knikkte. " is goed" we startte onze motoren en vertrokken. danila stond bij de poort omdat hij poortwacht had. " ellen pas je goed op?" " komt goed danila" we reden naar de stad . ik kocht een zwarte jurk,jasmine een blauwe. daarbij sexy hakken en weer super mooie sierraden. " ik vind dat we geslaagd zijn" " ja ik ook, tijd voor iets lekkers" " ooh ja lekker" " oke wat zullen we doen ijsje of een frietje ofzo." " doe maar een frietje, daar heb ik zin in" iedereen wou friet dus we gingen verder de stad in om wat te eten

" doe je wel voorzichtig met mijn schatje?" " je schatje?" " ja hij heeft 207 pk en haalt de 100 km/h in minder dan 2 seconden" " oke dat gaan we even uitproberen." " maar kijk uit voor weelies" " oja, hey jongens jullie weten de weg toch?" " ja meneer hoezo?" "ellen houd je vast". we maakteb een mooie rit en kwamen iets later aan dan de bewakers en jasmine. " ellen waar bleven jullie we werden ongerust" " we hebben even een stukje gereden. rustig maar" " oke over 4 uur is het ball zal ik je ophalen?" " ja is goed"

" ellen wil jij mijn haar doen?" " ja is goed. shit we hebben nog een uur en ik moet mijn haar ook nog doen" " gebruik je gaven dan" " weet je het zeker?" " ja toe maar"
" wow ellen, je bent echt....prachtig" " bedankt danila" hij nam mijn hand en we liepen naar de dansvloer.
na 6 vodka , 3 bier en 4 uur gedanst te hebben bracht danila mij naar mijn kamer. net als vorig jaar hadden we weer een wilde nacht. " nice amd slow right?" " nice and slow" het was heerlijk. een week daarna werd ik ontvoerd ( alweer). * ellen waar ben je?* * weet ik niet jasmine het is zo zwart allemaal. ik ben denk ik weer ontvoerd. ik kan me niet meer bewegen* * hou vol ellen ik ga naar danila* ik hoorden mensen lopen en kon met een rontgen visie zien waar ik was. dit lijkt wel op.... de kelder. * jasmine ik denk dat ik in de kelder zit* * oke we zijn onderweg* * maar mas op het zijn demonen* * we halen jamie al op** oke maar schiet op* er stonden meer dan 30 man in de kamer. ik hoorde allemaal stemmen om me heen. ik werd op een soortvan stoel gezet en mijn blinddoek werdt afgedaan. " andrea! ik had het kunnen weten. had je niet een betere plek kunnen verzinnen dan de kelder van onze school?' "ach arme meid, heb ik dan nu toch tepakken, ik zei toch dat ik sterker ben dan jou" haar voeten bevroren net toen ze weg wou lopen. ze viel op de grond en iedereen begon te lachen. " woeps" boos liep ze weer weg en ik werd gemarteld. waarom? ik heb echt geen idee. ik keek om me heen en zag allemaal bewakers. zouden het nou demonen of vampiers zijn. *jasmine... jasmine kan je me horen. shit ze hoort het niet. wat moet ik doen* mijn armen waren vast gebonden aan de stoel. ik kon ze los branden en ontsnaptte, ik verschool me tussen de menigte en zag de bewakers al aankomen. ik voelde hun bloed in hun lichaam, wat best wel raar was. ik voelde het net zoals ik water voelde. ik probeerde hun bloed te sturen en het luktte. ik stopte hun bloed zodat ze neervielen. ik werd van achteren beetgenomen. ik probeerde me los te krijgen maar stoptte ineens. die armen... die komen me super bekend voor, warm stevig maar ook weer soft en lief. het was danila hij nam me mee naar een afdeling die ik nog niet kende. alles was van hout en het was donker. mijn vleugels gaven net genoeg ligt om te kunnen zien. danila liet me los en paktte mijn hand.
* rustig maar ellen hier ben je veilig*  hij bracht me naar een grote stenen zaal met huge ramen. daar stonden jasmine, jamie , mijn lartners en de hoofdmeester. " ellen je bent in orde gelukkig" alles om me heen duizelde " ik...ik voel me niet zo goed" danila greep me goed beet en ik ging knock out.

creature academyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu