Chapter 4

304 51 8
                                    

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chu a nu leh pate chuan zan khat na na na chu an riah pui a.A tuk a nih chuan an ni pawh an haw ve leh mai a.Damlo lo tan chuan damdawiin a awm ve reng theih hek loh.Jungkook chu rawn harh hlol in a pum a na em² a.Tiang hi chu tun hnai a,a nih ziah dan.Bathroom ah kalin a luak bawrh² nghal a.Dar 8 a nih tawh vangin Dr Kim chuan a damlo a enkawl a hun tawh a.Jungkook room a,a chho chu thawm a hria.A tlan nghal vat bawk a.A khuma a lo awm mai loh vang chuan Bathroom lamah a tlan nghal a."Jungkook i tha em?" A ti vat a.Kawngkhar chu a kik dat² reng bawk.Jungkook chuan "Mmmm ka tha.Ka lo chhuak mai ang." A ti hmuk a.A ni dan ve reng kan tih tawh kha.Rei lo te ah chuan Jungkook pawh chu a rawn chhuak ve nghal a.Dam sam lo tih hriat zet hian a pawr phang a.Dr Kim chuan ngaihtuah hmel zet chuan a lo en kar a.Jungkook chuan kal pel pahin "E nge i rawn tih dawn?" A ti hmuk a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Dr Kim chu rawn harh zawkin "Ahhh aw...i tha a maw?" A ti a.Jungkook chuan "Chumi hre tur chuan Check up kan nei dawn maw ka tia..." A ti sap a."Ah aw nia!Lo kal tawh la..." Dr Kim chuan a ti ve leh mai a.Jungkook chuan "Lo va chhuak la...ka in thlak zawhah ka lo kal ang." A ti a.Tae pawh chu a chhuak ve nghal mai a.Tae chhuah veleh chuan Jungkook chu a thu hnawk a."Kei hi ka â tawh niang!Ti nge Hyung nilo Dr Kim hmaah hian ka zah theih em² a!" A mah leh mah chu a in ti vak² a.Jungkook chuan midang laka a awmdan ang chuan Dr Kim bulah chuan a awm lui hram² lawm.Mahse,a chhungrila zahna kha chu a hre ve chiang em bawk a tin ni.Tae in a en a piang a,a thinlung lo phu dup² zel te khan a ti chiang awm e...

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook leh Tae chu Nurse tamtak bulah an in check up char² a.Midang an tam ve bawk a,tlem chuan an boruak chu a rit lo deuh.Kar khat chu tiang ang reng² chuan a lo liam ve leh ta mai a.Jungkook pawh Tae chuan a  enkawl hneh khawp mai.A pumna pawh a awm tawh ngailo.Hospital hnuai lampang a thil eina ah chuan Jungkook chu a hma a,eitur in chhawp in a lo thu kar a.A nu leh paten an lo tlawh zawh chiah vangin a hahdam veng² bawk.Bang lian tak lang tlang vek thei si a,mi kal nuaih² chu a en reng a.A hma a eitur chu a ngaihsak lem lo.A bula thu an awm tih a hriat pawh chuan a ngaihsak lem lo.A thutna hi a ma ta chauh pawh a ni lo a.Chubakah tiang a mi ngaihsak vel hi Jeon Jungkook tih dan a ni ve lo tlat.Tun kar kalta chhung pawh khan he damdawiin lian leh mi tam tak awmna ah hian mi biak a,thian kawm pawh a la neilo hrim².

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"I eitur hi i ei loh chuan a tui ek nge aw..." Ti ri a hriat chuan a hawi vat a.A rindan chiah,hepa hi chu a aw pawh hi a hai thei mawlh lo.Tae chuan nui suk chuan a lo en a.A eitur ken chu a ei mial² bawk.Jungkook chuan ngaihsak lo tak chuan a en ngai chu a en leh daih a."Jungkook leh!In duh viau thin lo teh!I duh chuan i thian angin min kawm-" a ti hman chiah kan Jungkookie mi nghal luhlul a chuan "Thian ka mamawh lo." A ti sup a.Ni e,kan Jungkookie hian thian a nei ngailo.A thian hmasa ber leh hnuhnung ber chu a hma a thu mek hi a ni bawk.Tae chuan a thusawi chu a in chhir leh deuh a.Jungkook chu a hre chiang a ni.A thian hmasa ber a mah ngei chuan a ti na a,chumi tang chuan thian a nei leh tawh lo tih a hre bawk.A hma a,a thian tlak tlai lo tak kha chu theihngilh tir a tum nen² tunah lah a hriatchhuah tir leh zawk² lawi si...

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

A hma a Tae ni awm ang lo tak chuan "Ni maw!Kei pawn,thian ka nei ngailo sin...tuman ka naupang lai chuan min kawm ve duh ngailo a...khapa ka tan a ding chhuak ngam kha pa chiah kha ka thian ani tiin ka sawi ngam a ni." Nui suk chuan a ti a.A sawi hi Jungkook ni reng si in nilo tak ang chuan an sawi vel a.In hrelo ve² ang khan awm miau hek.Jungkook chuan a chil chu lem khawlh in Tae in hman a Jeon Jungkook a la hria kha mak a ti ni.Mahse,in hriattir a duh lo." A nih chu." A ti hmuk a.A thil ei tur chu la in a ei sawk² bawk.Tae chu khi sukin tawng leh a tum a,a kâ a ang chiah chu an bulah chuan a Hyung chu a rawn kal a.Hlim hmel pu reng Kim SeokJin ngei kha."Ka lo thu ve thei ngem???" Tiin Jungkook chu a en a.Jungkook chuan thil huam puar tun pah chuan a lu a bu ngauh² a.Jin chu nui sukin Jungkook bul tak ah chuan a va thu than a...Tae,an hma ah a thu kar bawk.An vai a Table in tawm ah chuan an eitur chu dah in a en mial² a.Jin chuan "Jungkook bialpa i nei em?" A ti a.Tae leh Jungkook thil in lai tak lo ni nen an phawk lutuk chu an thil in lai chu an hak bawrh² a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jin chuan "Nge maw!Kha tia in pa2 hnih chuan in van tawp reuh tak!" Chek tlak² pah chuan a ti a.Jungkook chu la khuh kherh² in "Tihpalh." A ti sap a.Tae chuan a lo en kiau bawk."A pawi hleihnem.Ka zawhna che chu?" A ti a.Jungkook chuan "Tinge Hyung,bialnu i tih loh a?" A ti hâ a.Tae in "Hyung a?" A lo ti nghal vat bawk.Mak ve em a ni...kan Jungkookie hian a mah lo chu tumah a ai a û pawh nise 'Hyung' tiin a ko ngai lo.Koh tur a neilo te pawh kan ti thei ang chu."Aw 'Hyung' Tae,Kookie nen hian i hriat loh khan kan in kawm nasa hman lawm.Zan ah te a room ah kan Karoake thin sin..." Tiin in ti thei fahran a meng arh pah chuan  Jungkook chu a nek zeuh a.Jungkook chuan lai tak chuan a thil in lai chu a in leh khawlh² a.Tae chuan 'Hyung leh kei ai pawn hma i lo la hmasa ni maw' ti rilru pah in Jin chu a melh hraw² a.Jin lah in ti thei fahran in a lo nui suk duh chauh.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

"Hyung ka zawhna che chu!" Jungkook chuan a ti sap a."Ammm tihpalh.A nih kawppui star hrim² te pawh i nei em?" A ti leh a.Jungkook chuan "Aih.Thian tak ngial pawh ka neilo.Ka neih hmasak leh ber i ni Hyung..." Jin en kar pah a nui deuh sap chuan a ti a.Tae chuan 'leh' a tih lai leh a nui hmel mawlh chu a en ning theilo a ni.Khami ni kha a nui hmel hmuh hnuhnung ber a nih a ring a nia...Tunah a û vang liau² in a hmuh leh thei a.A lawm zia chu van a kai hial maithei a ni."Aw...nih chu...a nih!Tae nen hian i thian kan ni thei reng a lawm..." Tae mit mei zeuh pah chuan a ti a.Tae chuan Jungkook chhanna chu a lo ngai chang reng bawk.Jungkook chuan "Mmmm tha lawm..." A ti sap a.A tho vut a "Ka mut chhuak tawh lutuk a Hyung ka kal phawt mai nge....Hyung nang pawh aw..." Tiin Tae a en zeuh a.A kal ta nghal a.Tae chuan Jungkook chu a kal liam thleng chuan a thlir ngawih² a.A lawm,a hlim a ni."E hem!" Tih ri a hriat chuan a hawi vat a."Lawmthu lam te chu..." Jin chuan a ti a.Tae chuan "Lo kal phawt teh..." Tiin a kuah phei hnu² a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

MERRY CHRISTMAS VEK U...🐯🐰💜

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now