Chapter 11

260 47 5
                                    

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Tae POV

Jungkook Room a ka lut chu Ice Cream ei pui turin ka sawm a,a hnial lem lo mahse mak a ti tih chu ka hria,a awm ve reng kar 2 hnu velah chauh a bulah ti hian that ka chhuah a nia,eng vang nge kan tih chuan ka in hmuh chhuah vang te pawh kan ti thei ang chu!Mahse,Jungkook hian a nunah hian tumah luh tir a duh tawh lo tih ka hria.Ka thil tih tum hi a har hle dawn tih ka hre bawk.Hmana Kim Taehyung khan tumah ring leh theilo tur khawp a na in a ti na miau a...Chuvang chuan a nia min ring leh thei tura ka siam dawn.Chumi zawhah te chuan ka nihna dik tak te chu ka hrilh tawh mahna.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook Ice Cream tui taka ei chu ka thlir reng a,a duhawm thlawt a lawm.A chhip atanga a ke ler thleng chuan ka en a,awi ka hisap in ka hria Kim Taehyung leh!Khatiang khawp a i tih nat hnuah pawh i zak chei na nge!Mahse,a hmui saw chu a tui viau ka ring🤤arghhh ka â tak2 tawh nih hi!"Hyung!E nge i hriat a?" Tih ri ka hriat chuan ka phu zawk a."Ahhh engmah ni lo e nge ni?" Ka ti leh ta vel a."I Ice Cream kha i la ei miah lo a,kha a tui dawn a lawm..." A ti a.Ka Ice Cream ken chu ka en vat a,a lo hnam tial2 tawh a "Aw a nih hi!" Tiin ka ei nghal niap2 a.Chutiang bawkin Jungkook pawn.Mahse,thil ka hre chhuak thut 'Hyung' min ti tiraw?A ni em?Ka bengchhe ri a nilo ti raw?Jungkook chu mak takin ka en nghal a,a ni lahin a aia phawk zawkin min en bawk.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Ka nuih seih a,ka sawi tum chu sawi leh lo mai ang.Min ngaina ve deuh tawh a 'Hyung' min ti ni mai lawm...A mit bial lian tak chuan min la en reng a "Hyung e nge ni?" A ti a.Ka khi suk in a hmui a Ice Cream kai chu ka kut zungpui chuan ka hruk sak a.Jungkook chu a phu nasa teh e.Hehe kan awm dan hi a Romantic em bawk a tin ni.Va tawlh hnai hrut in ka va hru leh a,ka tawlh ka tawlh hnai leh a, mahse Jungkook chu tho thutin "Mut ka duh.Chhuak tawh rawh." A ti hmak a nih chu.Nachin lawk a,a duhawm na te chu peih thla vekin a thinrim hmel em2 leh nghal."Mah-mah" Ka ti hman chiah.""Chhuak rawh!Ka tih chu!" Tiin min kai phei dawr2 a.Kawngkhar pawnah chuan min theh chhuak thuai a!Kawngkhar chu ka hmaah tak ring takin a khar thuai bawk.Bangbo tak chuan kawngkhar hmaah chuan ka ding reng a.Ka kut huh dup ka hriat chuan ka en vat a.Ice Cream kha lo niin a lo tui ral tawh ni a.Aishhh van chetchhiat thlak tak tiin Bathroom lam ka pan vat a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Bathroom tanga ka chhuak chu ka Office ah ka lut nghal a.Ka Office chu Jungkook room atang pen hnih thum vel bakin a hla lo.Ka Office hi a changkang bawk a.Ka in ang maiin ka chei bawl a.Jungkook rawn awm tang phei chuan zantin ka riak ta mai thin.Awmzia pawh ka hrelo mahse a mah hnaih thei bera awm kha ka duh ber a nia...Ka kawr te ka thlak sawk2 hnu chuan ka Chair nuam tak mai,a nawm em vanga zankhua pawh a mut theihna ah chuan ka thu a,ka hahdam sawng2 thei.Thil ka ngaihtuah neuh2 a,tu vak nge ni ang Jungkook male...a nui hmel te,a mit meng te a engkim mai chu ka mit ka chhing apiang chuan a rawn lang ziah thin tiang em2 a ka vei hi ka ring pha lo.A hnu ah chuan thil ka hre chhuak zawk damdawi a la ei miah lo.Van hahthlak tak!Kha tiang neih nuah kan nih vang khan engmah kha ka lo hre tawh lo ni maw!A ei loh chuan a pawi dawn lutuk tlat!

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook damdawi chu la chhuak vat2 in a room lam ka pan vat a.Mahse,a room a mi pa1 tu emaw phun bul2 ri chuan min ti ding dat a.Lut lem ta lo chuan ka ngai thla reng ta a."Jeon Jungkook harh chhuak tawh rawh!A ti na che a,a kalsan che a,i theihngilh a ngai tawh!Arghhh ngati nge tia ka awm le?Tawngtai ila a tha zawk ang a!" Tih chu chiang tak maiin ka hre tlat mai le?Jungkook aw ngei a ni.Chuan kei hi tunge ka nih a hre reng maw?Bangbo tak chuan ka awm reng a.Jungkook lah a tawngtai in ka hria "Lalpa,saw Kim Taehyung hmela saw!Ah!Ka sawi awmzia chu saw ka 'Hyung' ni thin saw khawngaih takin a bula ka awm tawh loh nan min pui ang che aw...Lalpa,i hriat kha min ti na em2 a,ka hmu duh tawh lo lawm!A fair lo te i ti velo mi?" Jungkook chuan Pathian chu chhal ti tih chuan a bia a😂a cute takzet!A nuapang lai pawh khan hetia tih hi a ching lutuk a.Bangbo lutuk e ti lo chuan Jungkook chetdan nuih zathlak tak vang chuan ka nui ker2 a.Ka nui ri chu a hria ni te chek ang kawngkhar lamah chuan a rawn kal phei nghal a.Kei lah ka lo biru chiah2,kawngkhar chu hawng in a rawn hawi vual2 a.Mahse,tumah a hmuh leh tak loh vang chuan a lut leh ta a.Ka lo thaw huai a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Ka Office ah chuan lut leh in Night Duty ka ko nghal a.Jungkook chu Damdawi ka va pek tir a.Jungkook in ka chungchang a zawh chuan ka haw na rei tawh thu hrilh bawk ang che ka ti thlap bawk.Chhan chu maw Jungkook khan a thusawi kha ka hria tih kha la hrelo se ka ti vang male!He Story chu a ngaihnawm dawn chiah a nih hi "Jeon Jungkook min hrelo der vel a maw?Huhhh lo en reng rawh e nge ka tih theih!Nang hi ka in puan tir ngei2 ang che." Tiin ka khi suk a.Ka Office a khum awmah chuan zankhua a Jungkook room bula riak tur chuan mut zai ka rel ve ta a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Awi a va han Romantic tak em!Awi!🤣

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now