Chapter 10

241 50 17
                                    

After 10 years....

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

"Tae!Tae!Taehyung!" Tiin Jin chuan Taehyung a hun kal tawh a ngaihtuahna atanga chhuak duh miah lo chu a au vak2 a.Tae chu a û aw rawl ring tak a hriat tak meuh ah chuan a rawn meng deuh kawk a."Aw nge Hyung!Emergency a awm a mi?" A ti hluai a.Jin chu chek tlak2 pahin "Awm pawh ni se,i damlo chu a thi hman tawh hrim2." A lo ti nghal vat a.Tae chu a hma aia hlauthawng zawk chuan "Eng a!Jungkook a mi?" A ti hluai a.A hmelah hlauhthawnna tamtak a lang nghal.Chumi a hmuh chuan Jin chuan a nau chu a khawngaih let ling a."Nilo nilo!I Jungkook duatlai chu a dam tha.Nangzawk hi nia enkawlna mamawh chu." A ti leh a.Tae chu hahdam taka thu hnap chuan a han thaw leh sap a."Ni e,damlo a,enkawl ngai zawk chu keimah hi ka ni.Engtianga kha tiang khawpa Jungkook rilru ti na thei kha nge ka ni le?" Zawhna ni chiah silo mahse a in chhir em tih lan nan a,a chhuanlam ni pah fawm chuan nguai tak chuan a sawi a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jin chuan hriatthiam hmel tak chuan "I thiamloh a ni vek bik hleihnem mahse i thiamloh na chu engvanga engkim hrilh mai lo kha nge i nih?" A ti sap a.Tae chuan "Ka hrelo Hyung.Ka hrelo tak zet a ni.Mahse..." A thaw halh a."Lo hrilh pawh kha ni ila,ka kalsan tho2 a ngai dawn a,min ngaihdam theih ka ring chuang lo." Nguai bur chuan a ti leh a.Jin chuan a nau a thil tih in chhir vanga in thiamloh nawn leh tir chu a duh lo bur!"Awle!Engpawh chu nise hun a la awm a,chubakah kan Kookie hi a Single tih ka hre bawk a nia aw..." Nui ver2 si Tae mit erh arh paha en pah chuan a ti a.Tae chuan "Hey!A personal life ah lo in rawlh tawh suh ka tih che kha!" A ti deuh hlar a."Aigoo!Ka nua hian chu thil chu hriat chak em2 in kar 1 teh meuh a zawng tawh tih a theihngilh em ni?" An ti leh deuh khar a.Tae chuan "Hyung!" A ti vak ta ringawt a."Awle2 a nih ka chhuak i duatlai kha enkawl theihngilh lo la." A tia.A chhuak ta nghal a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Tae chu Jungkook room a kal tura a coat var sar a hak melh2 lai chuan,a û thusawi mawlh chu a rawn ngaihtuah chhuak leh a.Eng emaw vang tak chuan hlim in a nui ver2 a.Eng tak he mi mawl Kim Taehyung thluakah hian awm ang maw😆Tae chu Jungkook roomah chuan a lut them2 a,a lo reh diak avang chuan a bengchheng em2 bik lo."Jungkook?" Ti a chhan na a dawn mai loh vang chuan a hawi kual deuh hrut2 a."Jung-" A ti leh chiah chu Jungkook khuma tui taka lo mu sek2 chu a hmu a.A nui sap bawk.Va pan hnai in a bulah chuan hnai takin a ding reng ta mai a.A thlir chu chatuan pawn thlir mahse a ning theilo ang tih mai tur hian a thlir char2 a.

A thlir chu chatuan pawn thlir mahse a ning theilo ang tih mai tur hian a thlir char2 a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Chutah le!Kan Kookie chu a rawn harh ta tlat mai le!Tae in mit tla lek lo a,a lo en a hmuh chuan a phu nasa lutuk a,a khum tang a tla ta nih kha!Huiszz hahthlak hian😂A tlak dawt vang chuan Tae chu rawn tlan vatin "I tha em?" A ti chel chul nghal a.Jungkook zak lutuk tho vatin "Eng a!?Tha lutuk zawk male!" Tiin exer te a han la der vel a."Ka in ti fai lawk nge" Ham der duar2 chung chuan a ti a.A rang a rang chuan Bathroom ah chuan a lut ta nghal a.Tae chuan mak ti deuh a en pah chuan "E nga ti nge a?" A ti hu a.Jungkook chuan Bathroom ah chuan "Awi a na lutuk!A na lutuk!" A ti chel chul a.A kiu a en chu a lo thi deuh ser2 bawk a.Mittui tling puam chuan a kâ chu hup char charin a hliam te chu a sil fai mial2 a.Tae in a hria ang tih a hlauh avangin kawr ban tluan a ha bawk.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Bathroom atanga a chhuah chuan Tae chuan a lo nuih sen2 a.Mak ti tak leh lai tak chuan a va kal phei hnu hnu a."I hman tawh maw?" Tae chuan damdiai leh nui sang chuan a ti a.Jungkook chuan "Aw." Ti bul hmukin a chhuak ta nghal daih a.An Romantic Scene lutuk chu Jungkook chuan a rawn ti bam ta vek mai a ni😂Tae chu a bo telh telh tih a hmel atang a lang vek a.Jungkook chu a chhuak chiah chu a awm a kut chuan a tham vak a "Kim Taehyung i zûna min uai tir leh i tum a mi" Tiin a lu chu thing sapin Tae in a enkawlna tur hmunah chuan a phei hnu hnu a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Tiang reng2 chuan chu ni khat na na chu a lo ral ve ta mai a✨Tae chuan Jungkook bulah chuan that a chhuah char2 a,Jungkook erawh in Tae zûn rim pa hrak leh a thatna leh a hmel mawina te ah chuan a tluk luh leh mai a hlauh avangin a pehhlel char2 thung.Tae chuan Jungkook chu thian a siam a,bul tan that leh a duh a.Jungkook erawh in engkim theihngilh a,Tae a nuna lak luh leh chu a duh lo bur si.Tae chuan a kut a Ice Cream keng va2 pahin Jungkook Room lam chu a pana,a lut chu a Bunny duhawm tak chu a lo phu zawk a.Zaidam tak leh nelawm takin "Hei Ice Cream ka rawn keng a,ei dun ila?" A ti sap a.A boxy smile mawi tak chu a duh tak chu a hmuh bawk✨

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Tawp leh ta dur mai😂✨

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now