🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
A table a coffee sa hat² chu la kangin a in khalh² a.A hma a lehkha chu a en chhunzawm leh zel a.Paper pa1 a hmuh vang chuan mak ti takin a en deuh reng a.Mahse,a hnu ah 'Approve' ti a sign in a khi leh suk a.A room kawngkhar kik det² ri a hriat chuan aw thum bal mahse rilru ti nuam veng² thei si hian "Lo lut rawh."A ti sap a.Pa lian ve tak,doctor kawr var har ha hi a lo lut a.A hmel chu a nung sar reng bawk.Dawhkan bula thu zawk,a naupang zawk ngei chuan "Hyung,e nge ni ta?" A ti sap a.Pa hleitling tak chu nui sen² in "I hna thawh leh tur ka lo zawt mai² che..." A dawhkan hma a thuthleng awm ah chuan thu thanin a ti a.A nuapang zawk chu khi sukin "Ka thlang fel tawh lawm...hei-" tiin a paper nachin a a Approve ngei mai kha a en tir a.A upa zawk chi meng deuh kawk in "Hei chu..." Zawhna mitmeng nen a ti a."Mmmm a mah ngei kha a ni." A naupang zawk chuan a ti sap a."Nia...an hausa a i hlawkna tur a ni bawk a.A tha lawm i thu vek lawm Taehyung~" A upa zawk chuan a ti a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Ni e,he aw thum bal tlang val hmeltha tak hi Doctor Kim Taehyung Cancer Specialist a ni.Mipa hleitling tak hi a û Doctor tho Kim SeokJin a ni ve thung a ni.An unau hian Kim Hospital,Korea a damdawiin lar ber leh changtlung ber an enkawl a ni.Korea a doctor thiam ber² te an bawk.Tae chu nui sukin "Chu bakah a hma aiin a hmeltha tawh a~" a ti a.A nui seih bawk.Jin chuan hre thiam tak chuan a lo nui pui ve mai² bawk a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
"Pa!Ka duh lo!A ni lo hi a awm thlawt lo a mi!?" Jungkook chuan tum bur chuan a ti a.A nu leh pa chuan an hrethiam lo em² in an en deuh ha a.Engvang a an fapa natna nasa tak vei mek hian a damna tur chu lawm taka a pan lawm² mai loh?Mi tamtak he doctor in a,a enkawl theih ve loh an tam teh reng nen!"Bawiha,i thatna tur a nia..." Mrs Jeon chuan a ti sap a.Jungkook chuan "Ka duh lo!Midang pawh an tam lutuk!" A ti deuh bar a.Mr Jeon chuan "Ni e,Bawiha mahse a ni hi chu i nutei enkawl dam tu a nia...ka ring bik a lawm..." A ti sap a.Jungkook nutei Mr Jeon farnu hi cancer natna vei ve tho a ni a.Mahse,a ni chu hnute cancer a ni thung.Kum 3 kalta khan Dr Kim Taehyung ngei hian Mr Jeon farnu chu a enkawl dam sak tawh a.Chuvang reng a Mr Jeon pawn Dr Kim Taehyung kher duh a ni.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
"Mahse pa!Keite chu cancer lian tham pawh ka vei ve loh hi!" A ti deuh bar a.Ni e,Mr Jeon hi a hlauhthawng luata a fapa cancer la ho tham ve tak mai chu Korea a doctor thiam ber a enkawl tir loh chuan a lung ni thei thak lo.A awm ve reng,kan theih chhung leh kan tlin chhung chu kan hmangaih te tan chuan a tha ber te zinga a tha ber kan duh miau thin a lawm!"A tawk!Jeon Jungkook!I tana tha tur a nih hi!I duh emaw duh lo emaw thla nih chhung Dr Kim hian a enkawl ang che...Nang aiin kum 3 in a upa a mahse thian in ni nga nuam i tih ngei pawh ka ring..." A tir lam vin tak si a tawp lam dam diai chuan Mr Jeon chuan a fapa en kar pah chuan a ti a.Jungkook chuan chhan ngaihna a hre tawh lo.A pa in a la vin ngai miau lo.A duh loh chu a ti lui ngai bawk lo.Mahse,hei chu a duh leh duh loh piah lampang a ni tawh tlat!Mr Jeon chuan "In pack ula zanah kan in admin nghal ang." Thu pe aw tak leh ngaihnatawm loh tak chuan a ti a.A chhuak nghal bawk a.Mrs chuan "Bawiha,ti nge i hreh viau a?A chhan te min hrilh ve la...i pa ka lo sawi pui dawn lawm..." A ti sap a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Nu te ngei² fate duh loh chhan leh an hreh chhan hriat chu an duh tlat thin a lawm.Pate angin an rilru tur dawn loin engmah an ti ve phut² ngailo.Jungkook chu ngawi ngul in a chhan a hrilh theilo tih hriat nan a kun ngul a.Mrs Jeon chu thaw hakin "Engkim a tha leh mai ang...i thawmhnaw ka lo pack a nga,lo in siam rawh aw..." A ti sap a.Room a tang chuan a chhuak ve ta nghal a.Jungkook chu thaw hakin "Eng vang nge nang kher???" Tiin a bula lehkha a Dr Kim Taehyung thlalak chu a en vawng² a.Thaw leh hakin "Kal tir che ka tum tawh sin..." A ti leh sap a.Zawi hnap in bathroom ah chuan a lut a.A hnu deuh ah a in siam ve mial² a.Damdawiin VIP rooma thla 2 chhung a hmuh duh loh em², damlo ni tur chuan a in paih ta a.Darkar 1 vel hnu chuan an chungkua chuan car manto takah chuan chuangin Kim Hospital lampang chu an driver chu kal turin an ti ta a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
YOU ARE READING
C U R E#Taekook#
FanfictionSawi tur vak ka hrelo chhiar tawp mai teh😅 START-22nd DECEMBER 2020 END-ONGOING 💜💜💜💜💜💜💜💜