Chapter 13

281 51 26
                                    

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Tae chuan a thian kum 3 kal ta trang a kawm ve tawh chu zawhna mit meng chuan a en kar a."E nge e nge Kim Taehyung khati vaka min en a?" Park Jimin mi dawh theihna tlachham ve tak chuan a ti leh hluai tawh a.Tae chu thaw sap in a mit chu a roll reih a.Ei loh hmel tawkin a hma miin a lo en ve kar bawk a."Engtin nge Jungkook i hriat a?" A ti dam diai a,mahse,a aw te chu a hriam hle thung.A mit laser kapchhuak thei mai chuan a thianpa chu a en bawk.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Chutiang vang chuan Jimin chu a phu deuh zawk a.A hnuah in siam thra leh vatin a chek tlak2 a."Kim Taehyung leh!Tiang khawp chuan mi i hauh nat a?Lunngai suh!Ka chhuh sak lo ang che." A ti a.Tae lah a thusawi vang chuan lo haw nasa!"Tu nge ka thik che ti a!Ka thik reng2 lo che aw!" A ti vak a.Jimin chu rawn nui uar2 in "Min thik tih eng tik laiin nge ka sawi a?" A ti a.Tae chuan a thik tih thu a sawi lo tih a hre chhuak leh zawk a.A zak hnuhnawh leh vel a...Jimin chu a tawp a tawpah chuan a nui tawp ve thei hram a."Chuan Bunny Boy chu i nuapang lai a mi,i sawi thrin kha maw?" Thu tak deuh zawk chuan a rawn ti a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

"Mmm...mahse,min hre lo der a..." Tae chuan a ti sap a."Chuan nag lahin in hriat tir i tum lo bawk a?" Jimin chuan a ti leh hâ a."Hmana Kim Taehyung ti na tu kha chu theihngilh se ka tih vang lawm." A ti leh a.Jimin chuan hrethiam tak chuan a lo bu nghauh2 a."Chuan engtin maw in in hriat?" Tae chuan a rawn ti leh hluai a.Jimin chuan "Hmana kan in date thrin a." Thu tak tak chuan a ti a.Tae chu a meng lian nasa teh e!A thrianpa thu tak zet chu a en reng a.Eng emaw vangin a thinlung a na zawk2 hman bawk.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

An in en char2 lai chuan Jimin chu nuih in sum zet hian a rawn nui hak a.Tae chuan hrethiam lo zet chuan a lo en a.Jimin chu in sum zo tawh lo.A nui tak vak2 mai a."Kim Taehyung leh!Bum i la nuam reng!Nilo!A hma aiin bum i awl feee tawh zawk!" A ti a.Tae chuan a mit chu khap fak2 in thil awmzia chu a rawn hre ta a.A lu chu thing sapin "I dawt heh zia ka lo theihngilh hman a lawm" Chek tlak2 pah chuan a ti a.Thrutna lam a pan nghal bawk.Jimin mittui tla phung a chhuat laia nui vak2 chu rawn reh ve ta deuh in.Tae thrutna Sofa ah chuan a ve thru ve leh a.A nuih nasat luat vanga mittui tling te chu tissue chuan a hru niap2 a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Tae chuan a nectie chu ti thawl in a sam chu a tuai thuak a.Thu tak tâk leh aw thum bal chuan "Thudik sawi tawh rawh le." A kut a khabe a dah chhung chuan Jimin en kar pah chuan a ti a.Jimin chu ner sakin "Min vo te pawh i ang zawk a lawm le." A ti a.Tae chuan a aia chik zawk chuan Jimin chu a en leh a.A chhan chu hetia a awm chiah hian a ni a thrian dawih zep ve tak hian thudik a hrilh hun tur chu.Tae ngeiawm zet a,a khik suk hnu chuan Jimin chuan Jungkook nen an in tawn dan chu a sawi ve thei tran ta a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"Nang nena kan in tawn hma deuh khan a ni a.Jungkook chu schoolah ka Junior a ni thrin a.I hriat kha keichu nerd ka ni a.School badboy in min ti buai reng thrin.Mahse,Jungkook hian min chhan ziah thrin.A ni hi a ni khami ni in that ka tum ni pawh a ka in that loh na chhan chu." A nuih seih a."Ka tan chuan ka nun kawng ti ngil tu leh ka tana ka nuna khawn var eng awm chhun a ni." A ti sap a.Tae chuan "Khami thri i awrh chhan 'ka angel' i tih kha a mah hi maw?" A ti a.Jimin chuan a thri 'kawr kilh' lunghlu dang te nen a in chei mawi nalh tak mai chu khawih pahin "Aw ni e..." A ti sap a.Tae chuan Jungkook chu na hle in keh chhe vak mahse midang tana beisei na pek chu a theihngilh ngai chuang lo a ni tih Tae chuan a hre chhuak thar leh uar2 a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jimin chuan "I tih nat na chu ka hria a Tae mahse siam thra leh vat rawh aw...Kookie hian hlim a phu lutuk a nia...chuan a hlim theih leh na tur chu nang chauh hi i ni." A ti a.Tae pawn a pawm pui hle.Tae chuan Jimin a thlah fel hnu chuan Jungkook room lam chu a pan a.Kawngkhar a vuan chu a lo in hawng ve nghal mai a.Mak a ti deuh hlek a.Mahse,a lut ta tho a.Jungkook chuan lem hi a lo ziak melh2 a.Thawm ri a hriat vang chuan a hawi chho vat bawk a.Mahse,ngatan mah ngailo chuan a thil tih lai chu a chhunzawm leh mial2 a.Tae chuan a kut pa2 a kekawr ipte a dah chhung chuan Jungkook chu a pan hnai a.A hma tak ah chuan a va ding a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook chuan a pen chu dah ri chawrhin a hawi chho a "E nge?" A ti hmuk a.Tae chu nui sapin,a kun hniam a.Jungkook sam chu a chul sak hliau2 a.Aw!Jungkook mit a en kar pah leh nui vur2 chungin male.Jungkook chuan mak ti tak chuan a en ve reng a.Tae chuan a kut chu dah thla in Jungkook hmaah chuan a thru hniam a.A khup pa1 chu a thringthri a.Jungkook kut chu a vuan a,Jungkook lah a lo phu zawk!Aw thian kerh2 in "Jungkook,ka bialpa i ni duh em?" Tae chuan dawhthei tak leh hahdam tak chuan a ti dam diai a.Jungkook chu meng bial tak a ni!Tae lah a nui sen2 a...

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jikook Ship a awm dawn lo aw...

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now