Chapter 16

176 43 19
                                    

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

"Mahse...min kalsan na kha ka theingilh thei hleihnem...eng angin nge ka nat i hre lo a nih kha..." Jungkook chuan tiin Tae kut vawnna chu a thlah riai2 a.Khumah chuan kun ngulin a kut sik neuh2 pah chuan a thru a.Tae chu thaw hakin Jungkook bulah chuan a va thru a."Nih e nge thleng dik tak ka hrilh che chuan min pawm ang maw?" A ti a.Jungkook chu kun ngul chhung chuan "A chhan a zir te pawh a niang chu..." A ti sap a.Tae chu thaw leh hakin "Ka duh vanga kalsan che ka nilo a sin Jungkook..." A ti a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook chu mittui parawl pura Tae rawn en chung chuan "A nih chuan min hmangaih ve loh vang a mi?" A ti a.Tae chuan "Shhh...ni lul lo e...Kookie ka pa leh nu ten min kalsan vang a nia..." A ti nguai reih a.Jungkook chuan a lo en kar bawk.Tae chu rawn hawi chho leh in "An ni kha an awm tawh silo a...ma theilo in fahrah awmna ah ka awm a ngaih vang zawk a nia...Kookie,tih nat che ka duh vang a nilo.Nun thar nena nang lo pan leh ka tum vang zawk a ni." Jungkook kut vuan pah a,mit de ser2 a en pah chuan a ti a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

"A nih chuan Jin Hyung hi...?" Jungkook chuan a ti a.Taehyung chuan "Mmmm...Hyung hian min la a ni.A unau a tan...a ni chuan ka mamawh zawng2 min pe a,engkim min tih sak thrin.A chhang phei chuan maw i pa ka lo ni ang tiin father's day ah te a rawn kal thrin male..." Nui chhung chuan a ti a.Jungkook pawh chu rawn nui ve ker2 chung chuan "Jin Hyung kha a ni miau a..." A ti a.Tae chuan Jungkook chu,thu tak zawk chuan a en leh a."I nui hmel hmuh leh nawm zia hi..." Jungkook hmai chul heuh2 pah chuan a ti a.Jungkook chuan "Hyung..." A ti reih a.Tae chuan "Kookie...ka bialpa i ni duh em?" A ti sap a.Jungkook pawh nui seih chuan a lo bu zeuh a.Tae chuan Jungkook chu pawt hnai riai2 in a kut pa2 a,a bianga vuan chhung chuan ril tak chuan a kiss a.Jungkook pawn Tae kawnga rawn vuan ve pah chuan a lo chhang let ve bawk a...

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"Kookie..." Tae chuan a ti a.Jungkook chu  a room ah chuan hmanhmawh tak chuan a lo in thlak mek a."Lawks!Hyung!" A ti a.Tae chuan "Jungkook!I rei tawh lutuk!Ka rawn lut a nia..." A ti a.Jungkook in engmah a sawi hman tawh lo Tae chu a rawn lut ta hmiah mai le...Jungkook chuan a damlo kawr chu a hnung lampang a lo la kilh lo hi a ni a.Tae chu va kal hnai in Jungkook zak taka bang sir te a va awm chu a va pan a.A kawr hnung chu a kilh sak mial2 a...a zawh chuan "Le!Ka zo e!" A ti a.Jungkook chuan "Keimah pawn ka ti ve thei reng a lawm" Hmai sen deuh tan chuan a ti a.Tae chuan "In ngaih zawnna chu mahni tih theih reng i tih sak hi lawm..." A ti a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chuan "A nih vel tak chu!" Tiin a chhuak tau ngawng2 a.Tae chuan "Hey!Kookie!Min lo nghak teh!" Ti lawm2 pahin a umzui ve truan2 bawk a.Jungkook,Tae in a check up chhung zawng chu ni dang ang lo takin a nuam hle mai.Tae leh Kookie chu an mit a in tawn piang in an khi deuh sang reng mai a.Nurse te chuan an hrethiam lo lek2 zawk.Jungkook in Tae a va en chu a file hmaah hian Saranghae Finger hi a lo hmuh a.Lai tak chhung chuan a bul mi te a en kual ruk2 hnu chuan a hmuh let ve a.Nurse in "Mr Kim ka zo e..." A tih chuan an awm ngai chuan an in siam thra leh sawk2 a.Mahse,an khi leh suk2 thrin.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Lunch a nih chuan Tae chuan Jungkook Cafeteria a kal tur chu a rawn pawt thut a."Hyung!" Kookie chuan a ti sap a."Lo kal rawh...hmun nuam deuh ah ka hruai ang che..." A ti a.Jungkook pawh chu nui sang chuan a lo bu sap a.An eitur te nen chuan roof top(in chhung)chu an pan a.Rooftop kawngkhar a hawng dawn chiah chu Tae chuan "Thil mak hmu turin in ring rawh..." A ti a.A hawng ta nghal a.Jungkook chuan "Wow!Hyung leh!Tah hian Pangpar huan i nei tih ka hre miah lo." Phur tak chuan a ti a.Ni e,tun a Jungkook a hmuh hi Tae Secret Garden a ni.Pangpar chi hrang2 awmna,Tae in a a enkawl liau2 bik.Mi tam tak hriat loh.A hawnna chabi phei chu Tae chiahin a a neih.Tumah a kal tir ngailoh na a ni.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Taehyung chuan "Mi tam zawkin an hre lo reng a lawm..." A ti sam et a.Jungkook chu kai phei in a Secret Garden a thru thleng leh dawhkan awm sa diam ah chuan a thrut tir a.Ni in a,a en loh nan Green House in an bul vel chu a tuam vek bawk.Jungkook chuan "Mi tam tak a?Tumah nilo in maw?Hyung ka hre hmasa ber lo tihna em ni?" Lungawi vak lo chuan a ti bar a.Tae chu nui hakin "Aw Bunny i hre hmasa ber lo.A chhan chu hemi ka siam theih nan a phalna min pe tu tur Jin Hyung te leh min pui tu Jimin te ho in an hria lawm..." A ti a.Jungkook chu a tum deuh bar a.Mahse,Tae chu nui sapin "Mahse,heta ka hruai hmasak ber hi i ni." A ti a.Jungkook hmai chu rawn eng leh sawr2 in "Sawi vat tur che lawm!" A ti deuh bar a."Ka sawi vat te chuan i hmui pawrh tarh hi ka hmu thei dawn lo sin..." Jungkook hmai piai nawk2 pah chuan a ti a.Jungkook chuan Tae kut chu thinrim tak chuan la thla hlawkin Tae chu a en kar a.Mahse,Tae in a nuih sen2 hnu chuan rawn nui ve leh in Lunch chu hlim tak chuan an ei dun ta a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

The End

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now