Chapter 9

248 47 13
                                    

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Ke pen ri thlerh2 ri a hriat rual chuan a hma lam chu a en vat a.Nuapangte sazupui ang tak a rawn kalna lama hah tih hriat taka thaw hluam2 chuan,a mit a beiseina tamtak nen en kiau chungin a va kal hnaih da da a..."Hyung..." Tiin a aw chu a chhuah thei chang2 a.A kuta a thil ken,lehkha them chu khur hlar2 in a keng vang2 bawk.A upa zawk chuan a nuih seih a "I dam maw Kookie..." A ti sap a.Jungkook chu phu deuh zawk in "Aw!Ammm ka dam." A ti sap a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Thinrim a lunngawi lo tur ni si,a Hyung hmel ah hmuh chuan a thei thak lo!Eng tak hi nge a rilru chu ni le!A tu a mah chu tawng an tum tak loh ah chuan a upa zawk chuan "Englo,Kookie,thil pawimawh tak hrilh duh che ka nei a..." A ti sap a.A thil sawi tur hian a mah pawh a ti na tih hriat zetin a mit meng te chu a dul deuh raih a...Jungkook chuan ngaihdam a dil a rin avang chuan "Keipawn!" Tiin phur fahran in a rawn tawng ve lauh2 a...

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

"Ih maw Hyung,hei nia ka pek duh che chu-" Tiin a thil ken chu siam tha nawk2 pahin Tae lampangah chuan a pe phei a,mahse,a pe hman lo Tae thisawi vang mawlh chuan "Kookie,ka kal bo a ngai dawn a..." Tae chuan a rawn ti a.Jungkook chuan a kut chu a dah thla leh riai2 a Tae lahin thil ho mai2 Jungkook chuan a sawi a rin vanga a thil pek tur pawh ngai pawimawh lo kha a ni reng a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"Ngati?Khawiah?Engvang?" Jungkook chuan bang bo tak chuan a ti a.Tae chuan "Ih,ka hrilh theilo che." A ti chhum bung hmuk a.Chumi chauh chu kan Kookie rilru nem lutuk ti tap tu atan chuan a tawk chauh reng a ni.A mittui chu a luang thla ngiai2 a,mahse,a tap ri hauh lo thung.Tae chu a in thiam lo em2 a."Ka-ka tihpalh mahse,a chhan ka hrilh theilo che a ni."  A ti leh sap a.A aw chu a chhuak thei chang2 a ni.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chuan a mittui chu hru hna2 in Tae kut chu a vuan chawt a."Hyung,eng vang pawh chu lo nise,min kalsan theilo!Min tiam tawh kha!" Tap pur chhung chuan Tae chu kal lo tur chuan a ngen hian a ngen tawp mai a ni.Mahse,chung te chuan a thil tawn rapthlak tak vang a thinlung vawt raih tawh chu a ti nem phah chuang hauh lo nge Jungkook that nan a in ti paukhauh zawk mai2?Jungkook in nghet taka a vawnna chu a thlak thla pawp a.Jungkook chu a khawng dat a,a mittui a far fep bawk.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

"Kookie,hriatthiam tum rawh.Ka-" Tae thusawi chu a tawp dat a.A hma a,Jungkook in a tap chhuak ang tih hlau tak a,a ka hup a,a mittui tla char2 a lo en kiau a hmuh vang chuan male..."Kookie..." A ti leh a mahse Jungkook chuan "Tiang khan vawi1 pawh min ko tawh suh!Kim Taehyung ka hua che!" Tap pur chung chuan a ti a.Tae chuan "Kook-" A ti leh hman chiah Jungkook chuan "Nang hian khang hun chhung zawng khan i thian ah pawh min ngai ve ngailo a ni tiro?"

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"Thla 2 bak kan la in hre lo a...mahse,ka tan chuan ka tana mi pawimawh ber i ni." A ti sap a.Tae erawh a ngawi ngul thung.Engtak thleng ang maw?"Mangtha.I nun ah chuan ka lo in rawlh tawh lo ang.Kim Taehyung." Jungkook chuan a ti khalh a.A tlan nghal vut bawk.A rilru na lutuk ah a thil ken a thlauh tih pawh a hrelo.Tae chuan nguai bur chuan lei a lehkha envelope a tha taka in tuam chu a la kang a.A en vung2 a,a ni pawh chu a mittui chu bang leh lo tur emaw tih mai tura tam in a rawn tla ve ngal bawk a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

A lehkha ken chu a awmah chuan a kut pa2 a nem betin a thingthi hnawka,a tap ta char2 a.Jungkook chu zawi hnuang in an inah chuan a haw a.A hmel atang chuan a tap bang hlim hlol tih a hriat ngawih2 a ni.A hrethiam lo Tae awmdan hi!A hma a a tih dan pawh a lawm tawh loh nak laiin tunah lah tiang a na hian a siam leh ta si a.A tan chuan a nun a pawimawh ber chuan a ti na ber ta a ni.A khuma a mut deuh vang2 hnu chuan rawn in perh tho zawk in "E khawnge!" A ti nghal chuk a.Ni e,tuna kan Kookie zawng mek hi Tae tana a Love Letter ziah kha a ni.Hmun tinah a zawng a,mahse,a hmu zo lo.Beidawng hnapin a mu leh ta zawk a.Tae in a kawl ang tih a ring phalo hrim2.Kawng velah a thlauh bo a nih a ring ta ringawt a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Hetia Jungkook in a Tae tana a Love Letter a ziah a ui chhan em2 hi in hre duh em?A chhan chu khami chhungah khan kan Kookie te reuh hian Tae nena an hun kal tawh hriat reng na tur thil a dah miau lawm🤭chu thil chu in hre duh nih chuan Stay Tune For C U R E#Taekook # by Charlotte109597

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Boring ti ru?Next tang chuan an Present Life ni tawh nga ngaihnawm ve tawh deuh ang🐯🐰💜

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now