Chapter 18

145 35 4
                                    

Thihna vangin ka lo chhunzawm vat theilo a...in min hriatthiamna ka dil e...

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Taehyung,ni e,tunah chuan Taehyung leh Jungkook ni tawh tur.An khawvel hmangaihna ah chuan engmah an pawi sak lohna leh an in thlahlel na leh an in hmangaihna vanga an dawh theihna chuan tunah hian a thren hrang mek chu a ni si a.Jungkook chu school a luh leh trang kar 1 lai a ni tawh a.Mahse maw Taehyung nen vawi1 pawh an la in hmulo.Chu2 a pawi ber lo mahse pawi ta ber mai zawk chu an in kar chu a kak thui viau hman.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

A dam lohna kha a mah hmangaih tu te tan chuan anchhia nih mahse a tan chuan a hmangaih ber a neih theihna a nih vangin vanneihna a ni tlat.Chu bakah nat leh chu tunah tak hi chuan a pawisa miah lo.Jungkook te chu an exam trep tawh a.School a luh har deuh vangin midang zawng aiin a zir nasat a ngai a.Bakah a dinhmun ngaia a awm leh nan a ngai a ni.Weekend a ni a,Jungkook chu a room ah exam preparation tawn lehkha a zir melh2 a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook POV

Ka lehkha ka zir lai chuan ka rilru ah Tae a lo lang zawk a!Ka thawk hak hnu chuan ka pen chu dah thla in ka sira ka phone chu ka la a.A hreawm ka ti kan in kar hi siam thrat ka duh a ni.Contact ah chuan lut in Tae number chu ka dial vang2 a.Rei ve tawk fe a ring hnuah chuan a la ve thei hram a."Hello?" A rawn ti a."Hey Hyung..." Ka ti sap a.Tae chuan "Aw...Jungkook!" A rawn ti a."Ih...weekend te ni sia in hmu in la..." Ka ti sap a.Tae chu a ngawi deuh vang2 a."I buai chuan-" Ka ti leh hman chiah."Lehkha zir tur i neilo mi?" A rawn ti a.Ka lehkha zir lai chu en in ka khup hmak a."Neilo." Ka ti sap bawk.

End of Jungkook POV

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook in dawt a sawi hnu chuan Tae chuan chhuak dun tur chuan rem a ti ta a.Jungkook chuan Tae chu Park-ah chuan a lo nghak kar tawh a.A ke chu a zam deuh vang chuan a ti che deuh sek a.A darthlalang te tak keng chuan a hmel chu a en deuh sek bawk.Jungkook in siam thrat melh2 lai chuan a bulah chuan mipa pa1 hi a lo khuh kherh2 a.Jungkook chu phu deuh zawkin a bula mi chu a en deuh ha a.Taehyung a lo ni a.Tae chu nui hakin "I va chhe lo ve a..." A ti sap a.Aw!Jungkook en kar pahin male!

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chuan "Nang-nangpawh!" A ti hawk a.Tae chu nui leh sap in.Jungkook sam chu a chul mial2 a."Kal ila?" A ti chu Jungkook pawh chu a lo bu zeuh a.Tun hi damdawiin chhung nilo a an in date hmasak ber a ni.Jungkook zam chhan pawh a awm ve reng.Tae chuan Jungkook kut dinglamah chuan a vuan tlat a;an kalna piangah chuan.An hun ni leng hmun nuam tak2 a kal na atana an hman hnuah chuan Tae chuan Jungkook chu an in lam pan in a thlah a.Kawngpuia in kai riai a an kal lai chuan Jungkook chuan "Tae,ti hian kar1 ah vawi1 chiah kan in hmu thrin dawn a mi?" A ti a.Taehyung chuan thawveng tak chuan "Ni mai niang chu!" A ti a.Jungkook chu ding datin Tae kut chu a thlah riai2 a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"Ka duh lo." Jungkook chuan kun chung chuan a ti hmuk a.Taehyung chu thawk hakin Jungkook lam chu a pan a.Jungkook chal hma sam chu chul hliau2 chungin "Kookie,i zirna hi thra taka i zawh a ngai lawm..." A ti a.Jungkook chuan mit bial lian tak chuan a en kiau a."Chutiang in zir nasat ka ngai re2 lo!Hyung!Hetia min tih reng chuan min duh tawh lo ang maiin ka ngai-" A sawi zo hman lo Taehyung chuan Jungkook hmui chu a kut chuan a lo hup vat a.A ngaithla zo duh lo a ni."Shh-shh-shh tiang khan vaw1 pawh sawi tawh suh." A ti a.Jungkook chuan Tae kut chu la thlain "Khatiang ka sawi i duh loh chuan min hlat tawh suh."

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chuan Tae chu kal hnaih in a hma lam zawng chuan a kuah a."Nitin a hmuh che ka duh lawm...Hyung..." Jungkook chuan a ti leh sap a.Taehyung chuan Jungkook kuah let ve pah chuan "Mahse,i hma hun leh i zirlai atan a hnawksak ka duh lo a lawm..." A ti a.Jungkook chuan Tae chu rawn en karin a lu chu a thing nar2 a."I hnawk sak miah lo Tae,bakah i bulah ka awm chung pawh hian pa1 na ka ni thei lutuk!" A ti a.Taehyung chuan Jungkook chu ring ve deuhin "Tak2 maw?" A ti a.Jungkook chuan "Aw!Lutuk zawk!" A ti a.Tae chuan a nih leh "Min tiam rawh?" A ti a.A kutzung te chu a rawn ti pir vah a."Ka tiam a che." Jungkook chuan nui sap a ti chuan a kutzungte chu Tae kut nen chuan a chilh hnan ta a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Next chu lungngaihna hlir a ni ang😆a chhan chu Promise are Meant to Broken💔

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now