(Hei hi Fanfiction mai² a ni a,trahna chhan tur pa1 mah a awm lo in hria maw🤣)
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Jungkook school kal tur chu a hma ah hian car1 a lo ding a.A en deuh vang2 hnu chuan a glass chu a lo ti thla a.Tae a ni tih a hriat hnu chuan ei lo hmel deuhin a melh a.A kal sawn nghal a.Mahse,Tae chu rawn chhuak in "Jungkook,ka lo thlah ang che." A ti sap a.Jungkook chuan hawi let pah chuan "Vawi 100 chuang ka hrilh tawh che.Tun ah vawi 101 na tan ka hrilh leh ang che 'Ka mit hmuh trang hian kal bo rawh'." A ti a.Kal leh mai a tum lai chuan Tae chuan Jungkook banah chuan vuan in,a car lam pan chuan a pawt phei dawr2 a.Jungkook chu car chhungah chuan a thrut luih tir a.A mah pawh chu a lut ve nghal a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
"Kim Taehyung!Nang hi i â tak2 tawh a nih hi!" Jungkook chuan Tae mel rum pah chuan a ti vak2 a.Tae chu ngawi char2 in a tlan char2 a.Jungkook school an thleng dawn chiah tihah chuan Jungkook chuan "I â tawh tih hi i hria em!?" A ti leh a.Tae chuan Car chu ti ding thutin Jungkook chu a awn deuh dawrhah Tae chuan Jungkook lampang hawi chuan "Aw!Aw!Aw ka â tawh a nih hi!Nangmah vang hian!" A ti deuh hluai a.Jungkook chuan a en kiau a;a che eih lo.Taehyung chuan a hmai chu hui palh2 pahin a thaw huai a."Jungkook,khatiang laia ka neih duh loh vang che a tiang a i awm nih chuan ka hrethiam lutuk che.Mahse,a tawk tawh i ti lo a mi?Hetia i awm hian kan pa2 hi kan na mai2 tih i hrethiam lo a mi?" Dam deuh zawk chuan a ti leh a.Jungkook chuan "Min neih duh loh vang chauh a,tiang hi tih ah min ngai a mi?Nang hian i lak atrang min dah bo a sin!Tae,kei hi engtin nge i toys ang chauha min ngaih theih?" A ti a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Taehyung chu a ham heih lutuk chu engmah sawi tur a nei tawh lo.Jungkook thlir dan leh a thlir dan in ang lo lutuk chu mak a ti em2 mai bakah Jungkook thinrim na chu a hrethiam lo tak zet2!Ni e,Jungkook rawn let leh trang Tae chuan Jungkook chu khang kar kalta chhung khan biak a tum char2 thrin a lawm mahse Jungkook sawi zawng thrin chu "Ka mit hmuh atrang hian kalbo rawh." Tih zawng a ni.Jungkook chu nui hakin "Nang ngei pawn i thil tih chu i pawm a nia..." Ti pahin car khawngkhar chu a hawng a.A chhuah pah chuan "Mangthra le...Dr.Kim." A ti khalh bawk a.Tae chu a awmdan ngai chuan ngawi ngul chuan a awm char2 a.Ngaihtuahna mumal pawh a neilo.A phone a rawn rik chuan a phu zawk a.A en chu damdawiin lam trang a lo ni a.In tih harh pah chuan chu lai hmun chu a kalsan ve thei ta a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Lunch a ni a,Jungkook chu an cafeteria ah chuan thil a lo ei melh2 a.A ei zawh chuan a pum chu a ngai ang bawk ti ila America atranga a awm lai trang tawh a na ang chuan a rawn na leh riai2 tran a.Bathroom ah chuan tlan vatin a ipte a damdawi chu a ei sawk2 a.Nidang ang a,a reh a rin teh lul nen tun chu a na zual tlat mai le!Bang ngheng chuan a pum chu a theih ang a nasa chuan a nat em vang chuan a thram vak2 a.A thlan fim te chu khaw vawt tak karah chuan a far fep2 a.Chutih lai tak chuan Jimin chu Bathroom ah chuan a lo lut hlol mai a.[Jimin hi Jungkook aiin upa mahse a zirna a la zo bik lo aw chuan Jungkook te school ah a lut ve ka tih tawh kha]
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Jimin in Jungkook a hmu chu pan vatin "Jungkook!Jungkook!E nge ni ta!I thra em?" A ti chel chul a.Jungkook in "Jimin-Hyung-" A ti hman chiah chu a mit chu rawn pawl reih in ni khaw hrelo in a awm zui ta nghal a.Jimin mangang lutuk chu Tae chu a call tawp a."Tae-Taehyung!!" Mangang taka ti ri a hriat chuan Tae chuan "E nge ni ta?Jiminie i thra a maw!?" A ti nghal vat a."Aw,keichu ka thra mahse Jung-Jungkook hi!?" A ti trap ti tih nghal der a."E nge Jungkook chu!??" Tae chuan a hma aia mangang zawk chuan a ti leh a.Jimin chuan "Khawngaih in Am-ambulance nen rawn kal vat rawh!!!" A ti a.Tae chuan phone chu dah nghal in Jungkook school lam chu Ambulance hruai pah chuan a kal ta nghal a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Jimin chuan a thriante chu koin Jungkook chu pawnah chuan an pawm chhuak a.Tae chuan a lo buaipui nghal thuai2 a.Nurse te pawn chutiang bawkin.Ambulance a an luh dawn chuan "Jimin,tah lo awm mai rawh." Tae chuan a ti a.Jimin chuan mittui tla phung chuan a lu a thing nar2 a."Ka lo kal ve dawn!" Ti pahin a lawn chho ve nghal a.Ambulance ah chuan Tae chuan Jungkook chu a check deuh reng a.Tunah hian Tae rilru chu a hlauthawng in a mangang em2 a ni.Mahse,Jungkook tan a in ti pa chang hram2 a.A kut veilam khur dur2 chu midang hmuh hlau tak chuan a kut dinglam chuan a vuan vat a.Tunah chuan Jungkook tan a hmangaih tan a in tih chak a ngai a ni.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Hospital an thleng chu SeokJin te pawh chuan an rawn buaipui ve nghal a.Jungkook chuan Check up a neih vat theih nan ICU ah chuan an dah nghal a.Jimin chuan Jungkook nu leh pa te chu a lo be nghal bawk a.Tae in ICU room a lut dawn chu a darah chuan SeokJin chuan a lo vuan a.Tae chu hawi let in "A thra leh vek mai ang..." A ti dam diai a.Tae chuan "Nia,Hy-Hyu-Hyung a th-thr-thra ang tih ka hria lawm ka-ka Kookie kha a ni miau a..." Bah tak leh kut khur dur2 chuan a ti a.SeokJin chuan "Taehyung...i thra ang maw keimah zawk hian Jungkook chu ka check thei reng a nia..." A ti chu Tae chu a ngawi deuh vang2 a.A hnu ah chuan rawn trap hawm2 pahin "Hyung!Jungkook hi engtin emaw lo awm palh ta se engtin nge ka tih ang!?Ka thiam loh vek a ni!Kei hian veng thra tur ka ni sin!" A ti vak2 a.SeokJin chuan "Shhh a thra leh vek mai ang..." Ti pahin Tae chu a kuah a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Chutih lai chuan Nurse chuan "Doctor kan in peih tawh nia..." A ti a.SeokJin chuan Tae hnenah chuan "Keiman ka ti ang aw?" A ti a.Tae pawn duh thlang thei a ni tawh lo.A hmangaih ber a ni miau a.Zam tak chuan engmah a ti thei dawn lo tih a hre chiang hle bawk.Taehyung chu bu zeuhin SeokJin chu operation chhungah chuan a lut ta nghal a.Jimin leh Jungkook nu leh pa lo thleng chu Tae chu a thrutna trang chuan a lo ding vat a."Nu te,pa te..." A ti chuai reih a.Tae hmel mangang lutuk an hmuh chuan an khawngaih let ling zawk a.Mrs Jeon chuan "Awi!Bawiha leh!" Trap paha ti pah chuan Taehyung chu a kuah a.Tae pawh trap ve in "Nu te!" Ti pahin Jungkook nu chu a kuah let ve hnu2 a.Mr Jeon chuan "E nge a chanchin pawh kan la hriat loh hi a!In bengdai teh u khai!" A ti a.Jimin pawn a mittui hru hnu2 pah chuan "Ni e,Jungkookie chu a thra leh em2 ang tih ka hria lawm!" Nui deuh sang chuan a ti a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Tunge hria?Rinna ringawt hi chu a tawk zo lo fo a nia...
YOU ARE READING
C U R E#Taekook#
FanfictionSawi tur vak ka hrelo chhiar tawp mai teh😅 START-22nd DECEMBER 2020 END-ONGOING 💜💜💜💜💜💜💜💜