🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
"Kookie!" Tiin naupang pa1 chuan a hma a,naupang te tak te cute tak chu a au lauh2 a...nuapang te pawh chu tlan phei ve nghal in,"Hyung!Min lo nghak rei tawh viau em?" Thaw hluam2 chung chuan a ti a.Tae chu nui sen2 in "Teuh lo!" A ti a.Thil beisei ni awm takin Jungkook chu a en deuh vang2 a.Jungkook chuan lo hrethiam vatin an bul chu a en deuh ruk2 a.Tu vak mah an awm tak loh ah chuan Tae chu kal hnaih in a ding di hlip a,Tae kawr awm a vawn theihnghilh lo bawk.Tae chuan lo dawh tawp in Jungkook chuan a tih dan ziah in zakzum tak chuan Tae biangah chuan a kiss zeuh a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜💜💜
Tae chu khi vur2 in a hma a zah vanga kun ngul chu kaiin a kal pui nghal nal2 a.An pa2 chuan school ban a,an tih dan ziah in an leng a.An in fiam vel thin,an tan chuan nun hi a nuam a ni.Jungkook chhungte chu America ah an awm avangin a mah te ti ila a enkawl tu tur mi tam tak te leh a ni te leh a pate a te nen in zau pui ah an chheng ho thin a.Mahse,Tae a neih atang chuan Tae nen chuan zantin an riak dun thin a.Jungkook chuan a nu leh pa te chu Tae chungchang engmah a hrilh ngailo.Nakina,hrilh a tan,a khek nge, thian a neih ngailoh avangin mak an tih a hlau lutuk zawk?
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
"Master,chaw ei a hun tawh e..." Tiin an awmpui pa1 chuan Jungkook room chu a rawn hawng a.Tae chuan hlauhthawn hmel deuh in a kut zung chal chu a hmui a dahin "Shhh!" A lo ti vat a.Tae mal a mu Jungkook chu en leh in a lo la muhil suk2 hi a lo ni a."A muhil ve thei chiah a,nakinah kan lo ei mai ang aw Nuna..." Tae chuan a ti sap a.Awmpui pawh chu bu ngauh in a chhuk leh ta zawk a.Tae chuan Jungkook sam a hmai lo hawl ho chu chu a chul liam sak hliau2 a.A ni pawh chu mit chhing diar2 in a muhil ve ta a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Naaa ka ning an flashback hi cut pawp2 mai ang aw~~~
Tae chu a chhungte hmuh chak takin Jungkook inah pawh kal loin a in ah hmanhmawh tawkin a tlan haw a...A chhan pawh a chhungte hi thla 1 chhung hna pawimawh vanga an zin tawh vang a ni.Vawiin ni hi an lo haw ni a ni a.Naupang kum 13 tan chuan a nu leh pa ngaih chu a theih ve lutuk a lawm.In chhung a,a lut pah chuan "Amma,Appa!" Tiin a au lut lauh2 a.Mahse,a chhungte awm loh laia lo awm tu a nutei ngui taka lo thu chauh chu a hmu a.A ngaih a tha lo deuh.A va kal hnaih chuan a nutei chu a lo tap ri keuh2 chu niin."Ajuma e nga ti nge a?" A ti hu a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Mrs Kim chuan Tae a hmu chu a va kuah thlawp a "Awi Tae bawiha i va han vanduai bik tak em!" A ti lawm2 a."Ajuma e nge ni?" Tae chuan a mit bial lian kuau a en pah chuan a ti a.Mrs Kim chuan "Bawiha i nu leh pate kha..." A sawi zo hman lo a tap leh zel a.Tae hmel pawisawi lo tak leh ngilnei tak a hmuh te chuan engtin nge a ni chu fahrah a ni tawh a,a nu leh pate chu car accident ah an thi tih a hrilh theih teh lul ang!Khawvel pawh hi a fair lo ve ngawt mai!Kan hlim a,hmangaih kan tawng ve chauh maw tih ah hian,a ai a na zawk in kan hlimna te chuh sak vek khawpin min rawn vaw let dawt2 thin a nih ber mai hi!
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Tae chuan a hrethiam lo mahse rin dan chu a nei nghal.A chhan pawh a nu leh pa vap bawm ang tak chu dawh kan ah chuan a lo awm vang a ni.A en deuh vung2 a."Ajuma,tinge a saw mi bawm,mitthi ho an dahna bawm ah sawn Amma leh Appa te hming a in ziah a?"Aw lawi lek2 chuan a ti a.Mrs Kim chuan chhang loin a tap leh tawp a."Ajuma,e nga tinge ka tih chu?" Tae chuan engkim hrethiam ta mai ang chuan tap pur chung chuan a ti a.Tunah chuan an pa2 chuan in kuah chung chuan an tap a ni ta ber.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Kha mi ni Tae chhungkua te chunga thil rapthlak tak leh tihbaiawm tak a thleng hnu khan kar 1 chu a lo liam ve ta reng mai a...Tae chuan school pawh kal loin a room ah a in kalh khum char2 hi a ni mai.Jungkook lahin engmah a chung chang a hre silo.An in a hre bawk silo,a chhan pawh Tae kha an in kawm chhung zawng2 deuh thaw khan an in a a riah vang a ni.Tae khan a nu leh pate awm loh vangin Jungkook chu a riah pui thin a.An in hriat ngaihna kha a awm lo ve em bawk a ni.Jungkook chuan Tae chuan a haw ta hle ah a ngai a.Ni e,a lo ngaina hman lutuk kha a in chhir a ni.Tae chu a hua a,thutiam a neih pui te zawng2 kha a tih hlawhtlin loh avangin a rilru a na em2 bawk.Tae chunga thil thleng engmah hre ve hek lo.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Ni khat chu Jungkook chu Tae ngai a,a room a a tah leh keuh2 lai chuan an in Telephone chu a lo ri a.A nu leh pate an nih a rin avangin paih lo tawk in a la a."Mmmmm sawi rawh." A ti a."Kookie,min lo hmu lawk thei a ngem?" Tih ri a hriat chuan a buai nghal vek."Hyung..." A ti sap a."School kawtah khan ka lo nghak ang che;rei suh aw..." A ti a.A dah leh nghal a.Jungkook rilru chu a buai mup2 mai le...Tunah hian Tae hi a duh thu leh a hmangaih thu a hrilh loh chuan a kalsan leh mai ang tih a hlau em2 a,chuvang chuan chance ah la in a kalsan tawh loh nan a siam a ngai a ni.Haw viau e tilo chuan a tana a 'Love Letter' chu a ziak sawk2 a.In siam sawk2 in a chhuak ta nghal a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Hei lo hi an flashback chapter khat a awm leh nga ti chuan kan kalsan vang2 thei tawh ang.
YOU ARE READING
C U R E#Taekook#
FanfictionSawi tur vak ka hrelo chhiar tawp mai teh😅 START-22nd DECEMBER 2020 END-ONGOING 💜💜💜💜💜💜💜💜