Chapter 7

300 51 12
                                    

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Taehyung chu an school bulah chuan a thleng tawh a.Dar 9:30 A.M chauh a la ni bawk.Jungkook chu in ngah tir a duh lo mai bakah a phur tawh em a ni!Jungkook chuan vawiin hnuah chuan a pawm ve tawh a ring tlat a ni.A ipte tang chuan rawmawl var sar,nem hmel tak,lian lutuk lo hi a rawn phawrh chhuak a.En vang²in a nui leh sap a.Hmanni a,Jungkook in a rawn chhan nî a,a thlauh kha a ni.A ni chuan charin Jungkook in a hriat loh der te a,in hnem nan te leh hun harsat a tawn a in hnem nan te a hmang ta ber a.A thil ro hlu tak ang mai a ni.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Dar 11:00 A.M a ri ta der mai!Jungkook chu a rawn la kal der silo!Tae chu a lungngai em² a...tiang hian Jungkook hian a huat em² a ring pha lo.Mahse,beidawng a duh teuh lo!Kim Taehyung kha a ni miau a lawm!Dar 12:00 A.M a ri tawh a.Chhun vang lai tak a ni.An school gate chuan in chung nei ve hek lo.Taehyung chu ni chuan a chhun tlawk² hi a ni ber!Tae chu kun ngulin a rawmawl ken chu a khalh niap² a.A rilru a na a ni!Jungkook chuan chance tak ngial pawh a pe duh lo a nia!A hnu deuhah chuan thu hnawkin rawmawl chu a en a,a nuai leh niap² a.Thil ri rek ri a hriat chuan a hawi phei vat a.Mahse,tumah an lo nilo.Ngai tha lo tak chuan a hawi sawn leh a.Mahse,car atang Jungkook lo biru chu a thla(reflection)nî a sat em vang chuan a hmu ta tlat mai le!Jungkook chuan mahse a hmu ve lo!Tae chuan thil tam tak ngaih tuahin "Chutiang em² chuan a lo sual bik loh hi..." A ma hriat tham lek chuan a ti sap a.A nuih seih bawk.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chuan Tae chu a en leh thin a.Tae lahin Jungkook hmuh lohin a va en leh thin bawk a.An che zia chu a cute takzet a ni!Kan Jungkookie hi dar 9:50 A.M khan a thleng daih tawh!Mahse,Tae a hmuh khan a biru leh ta daih a!A zak ve em bawk a tin ni!Tae in Jungkook in a en deuh reng tih a hriat chuan a phone chu la der in "Maw!Jungkook awmna in hre tawh maw?Aw,ka lo kal nghal...lo awm tir reng ru..."Jungkook hmuh loh a khi suk chuan a ti a.A tlan ta nghal bawk a.Jungkook chuan a hrethiam lo em² a."Tah ka awm reng sia...e nge awmzia?" A ti a.Engmah ngaihtuah lo chuan Tae chu a zui ru ve ta a.Tae chu kal char² in park nuam tak pa1 ah chuan a ding dat a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook chuan "Khawnge keimah chu?" Tiin Tae pawh ngaihtuah tawh lo chuan a lo hawi vulh² a.A hnu ah chuan,mi pa1 hian a rawn vuan thut a.A en chu a phu nasa teh e!"Tae-Tae-Taehyung!" A ti a.Tae chu nui ver² in "Ka hming a min koh vawi1 na." A ti sap a.Jungkook chu lai leh hnu hnawhin a kun ngul a."Tinge i biruk kher a?Lo chhuah vat tur che lawm...hun kan nei tlem phah vek." A ti a.Jungkook chuan kâ ang huau a en pahin "Engtin nge i hriat a?" A ti a.Tae chu nui sapin "Engtin mah" ti pah in Jungkook lu chu a tuai thur sak vek a."Lo kal rawh..." Tae chuan ti leh in Jungkook chu a kai dawr² a.Jungkook pawh a tih ang² chuan a awm ve hnu² a."Le!E nge i ngaihdan?A mawi i ti em?" Tiin Tae chuan Jungkook chu Restaurant pa1 mi dawhkan mawi taka chei hi a kawhhmuh a.Chu Restaurant chu tui pui kam bula a awm vang chuan an hma lam chu boruak nuam tak chuan a zam chiai a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chuan a en deuh vung² a.A mawi a ti a lawm,hausa mahse tiang a boruak thiang ah hian a kal ngailo.Tae chuan kai leh dawr² in thutna ah chuan a thut tir vat a.La naupang dun viau e tilo chuan puitling tih dan chu engkim an hria a lawm...Eitur chu chahin an ei ve mial² a.An zawh chuan an chhuak leh nghal mai bawk a.Puitling an la nih loh vangin engkim chu puitling ang thlap² in an ti thei bik lo a ni lawm ni?An park awm na lai chu a nuam em² a.Favang hun lai a nih vangin hna te a tla ser² a.Thli pawh a nuam tawk chiah in a tleh bawk a.Nuapang tamtak chu hlim takin Playground ah chuan an tlan kual vel bawk a.Chung ho chuan chu lai hmun chu in dona hmun ang nilo in a thlamuang em² tih a hriattir in a hmuh tir vek a ni.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook chu Tae nen Playground an fang kual lai chuan a ding dat a.Tae pawh Jungkook en hâ in a ding ve dat bawk a.Rei tak Jungkook in a en ngai a en reng hnu chuan Tae chu a ngaih a tha lo ta deuh a.A en chu a va en ve lahin engmah thil lian tham a awm lo.Pipu pa1 tuma chuan lohna,thli thaw vang a in then in then chauh chu a ni awm.Tae chuan"Kookie..." Hlauthawng tak leh zawi tak chuan a ti sap a.Nachin a an thil ei hma a an in biak bak lo kha chu an la in be lo hrim².Jungkook chu lo hawi in "Mmmm...." A ti ve sap a.Tae chu thlamuang ve deuh ta in "I en ngai i en reng a?E nge maw hmuh i nei a mi?" A ti a.Jungkook chu a kun deuh chhap a.Tae chuan "Ahhh...i sawi duh lo chuan a pawilo!Ka zawt lui miah lo che a nia..." A lo ti vat a.Jungkook chuan a kut sik neuh² in a mit chu a len kual deuh ruk² a.A thil sawi tur hi a zam ve hle tih a hriat.A chil chu lem khawlh in "Pipu ah sawn min uai pui thei a ngem?" A ti ta sap a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Tae chu nui hawkin "Chutiang tan mai² tiang a awm vak a ngai mi?" A ti a.Jungkook chuan lungngaih hmel tak a en in "Midang nen a ka chuan vawi1 na tur a nia..." A ti sap a.Tae chuan a lo en deuh huau a.Jungkook chu a hriat chian pauh leh a duhawm na te chuan a zem vel hi a ni ber."Nih lo kal rawh!" Tiin Tae chuan Kookie kut chu a la a...pipu lam pangah chuan a kai phei dawr² a."Lo chuang rawh.Ka lo then ang che." Tae chuan a ti a Jungkook pawh lungawi tak chuan a chuang ve mai a."Khei aw!" Tae chuan a ti a.Jungkook chu a theih tawp chuan a then ta char² a.A hah hma zek leh nghal.Pipu hi a rit ve em bawk a tin ni.Mahse,Jungkook chu tih lunghnur a duh lo bur.Mahse,a tha in a tlin tawh ngang lo.Chuta le Jungkook chuan "Ka chhuk duh tawh." A rawn ti hmuk a.Tae chuan a tawp dat bawk.A thaw hluam² a.Jungkook tum bar a hmuh chuan a hlauthawng em² a."Tinge Kookie?Ka then muang a mi?I duh chuan a ai a chakin ka then thei reng nia..." A ti sap a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook chuan a lu chu thing nar² in "Aih!I hah tawh lawm!I hah tawh chuan sawi mai ta che!" A ti deuh bar a.Tae chu khi sukin "I hmel hlim hmel tak kha hmuh ka duh reng vang lawm..." A ti a.Chutah le Jungkook chu a rawn nui ve ta ver² mai le!Tae hma a,a vawi1 teh meuh nan male!Tae chuan mawi ti tak leh mak ti tak chuan a lo en a."I van mak reuh tak!Ka nui hmel pawh hmulo a ka hlim hmel vang mai² in maw i tha zawng² i sen?" A ti a.Tae chu rawn harh deuh zawkin "Jungkook,ka thian i ni duh a ngem?" A ti a.An thusawi lai chu a thlak loh chuan Jungkook hi a thian engtikah mah a ni tawh ngai dawn lo a ni.Jungkook leh Tae chu thutak tak chuan an in en reng a.Jungkook chhanna chu Tae chuan a nghak kar reng bawk!Thli thaw te chuan an sam nem tak chu a chhem her² a.An awmna hmun chu ti romantic em² turin a reh deuh thiap bawk.Hnah thel tla ri te leh an thin phu ri dup² te chu eng emaw vangin a ring em² ringawt!Jungkook chu a vawi2 nan rawn nui leh in "Aw!Ka duh lutuk!" A ti sar a.Tae tan chuan hriat a va nuam teh lul em!An pa2 chuan an in nuih ver² a.Thing leh hnah te chuan an lawmpui ve emaw tih mai tur in an lo phu suau² ve bawk a!

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now