🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Jungkook chu meng phawk tak a ni!Tae chu nam sawn in a vawi2 na tan tlan sawn leh mai a tum a.Mahse,a ding deuh chawt a.Ni e,a tlan sawn reng hian engmah a siam thra dawn lo.Tae hma ah tak chuan va ding leh in a melh chho kar a."Doctor Kim min ti buai leh a nih chuan kei hian damdawiin dangah in enkawlna ka la tawh ang." A ti hmak a.Tae chuan "Mah-mahse-" A ti hman chiah Jungkook chuan "Ka duh ve lo che!Duh che pawh ka tum hek lo!" A ti hmiah ta mai le.Tae chu vur ang in a khawng chawt hi a ni mai."I tih tur dik tak chiah ti tawh ang che." Jungkook chuan fiah tak chuan a ti leh a.Tae chu a kalsan ta hmak bawk a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Taehyung chuan a ipte a,a ah reng thrin Jungkook kum 10 mi in khami ni a,a thlauh kha a ngai2 a,a la dah reng chu a la chhuak a.Chul hiau2 in "Kookie,min lo hmangaih ve ngai miah lo em ni?" A ti sap a.A mah chu hah taka thaw hawkin a awmna trang chuan a kal sawn ve thei hram a.Jungkook chu a room ah chuan a lo tei kual leh sek tawh a.Room in hawng ri rek a hriat chuan a nu chu a lo ni a."Jungkook,ka lo lut thei ngem?" A ti a.Jungkook chuan "Ah-aw aw thei e..." A ti a.Mrs Jeon chu Jungkook khuma thru pah chuan a bul chu a beng thak2 a.Jungkook chu a va thru ve nghal a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
"Chuan,ka duate buaina chu e nge ni a?" A ti a.Jungkook chuan "Engmah." Kun ngul chung chuan a ti a.Mrs Jeon chuan "Chu2 ka awih ring suh.Nachina lalhmelthra ah!Doctor Kim nen in in biak na kha ka hre vek a nia aw..." A ti a.Jungkook chuan meng phawk tak chuan a en a.Mahse,a hmel chu siam thra leh vatin "Engmah a nilo." A ti hmuk a.Mrs Jeon "Mmmm!I theihngilh theih ngailoh kha a mah hi a ni tiro!" A ti a.Jungkook chuan "Eomma!!!" A ti vak a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Mrs Jeon chu nui ker2 in Jungkook tum bur chu a kuah hnu2 a."Bawihte,engpawh chu ni se,i theihngilh theih dawn chuang loh chuan chance vawi1 te chu a phu ve tho lawm ni lawm ni?" A ti a.Jungkook chuan a nu kuahna chu thren hrangin "Ka theihngilh thei a lawm..." Zuai reih chuan a ti a.Mrs Jeon chuan "Aigoo...!!!Sawi pawh i sawi ring ngam loh kha...bakah theihngilh thei ni la tunah hian midang i nei deih tawh ang chu." Jungkook en kiau chuan a ti leh a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Jungkook chuan "Ka-ka-ka nei dawn reng alawm!" A ti bah nak a.Mrs Jeon chu nui hakin "In kawp vat ula a ni mai!" Tiin kawngkhar lam a pan a.A chhuak dawn chiah tih ah chuan "Nih loh chuan keiman ka ruk sak mai ang che!" Mit hmul ti sang euh2 chuan a ti a.Jungkook chuan "Mrs Jeon!!!" A ti vak a.Jungkook nu chu nui vak2 chhungin a chhuak ta nghal a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Jungkook chu minute 10 chhung vel a ngawi ngul a.A nu thu sawi chu a dik na chhen a tam hle mai bakah Taehyung chu a theihngilh theilo a ni tih chu a pawm thlap.Mahse!Kha a awm leh a!Nun thar neih a duh tawh ni lawm ni?A in tiam a ni lawm ni?Lo haw viau lo seng chuan engkim a dik tur.Khumah chuan mu zang thal uaih in a thaw hrawk a."Jeon Jungkook e nge i tih ang le..." A ti sap a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Taehyung chu a office chair a thru chhung chuan a table ah chuan a lu chu a sir zawng chuan a nghat a.A kut a,a ken Jungkook letter ngei chu tum vuau chuan a en ngawih2 a."Sual lutuk!Engtin nge ka hmaah ngei min duh loh thu i sawi theih a!" A ti a.Rawn tho kangin a Envelope ken chu a kut pa2 a vuan chhung chuan "Mawh!Mawh!Mawh!Sawi teh Jeon Jung- ah!Kookie!Hehe ka tihna...ti nge i sual em2 mai ni..." Tiin a hum ruh vak hnu letter chu a chul thra leh hliau2 a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
A hnu rei vak loh ah chuan thil hre chhuak thutin a kuta a ken chu en vung2 in a hawng ta a.Wow!Daebak!Letter a in ziak chu a rin loh lam lutuk deih a ni.A chhiar zawh rual2 chuan rang mang kheng in Jungkook room ah a tlan lut nghal a.Jungkook dar pa2 a va vuan chat chuan a thaw hak a.Rawn nui leh sen2 in "Ka bialpa i ni tawh aw!" A ti a.Jungkook chuan hrethiam lo tak chuan a en deuh vung2 a.A hnu ah chuan thil hre chhuak leh ni awm ang tak chuan Tae kut chu thing thla thruai in "Eng-eng maw?" A ti bah nak a.Tae chu nui sapin "Min duh thu i sawi kha.." A ti a.Jungkook chuan "Eng-eng a!Chutiang engtik laiin nge ka lo sawi re2 a!?" A ti nghal chel chul a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Tae chu thaw hakin a thil ken chu rawn keng kangin "Hei!Heta hi a in ziak kua a lawm kum tam tak kal ta khan nang chuan min lo duh tawh tih!" In ti thei fahran chuan a ti a.Jungkook chuan lehkha chu la vatin a chhiar a.A ziah ngei kha a ni!Chil lem kawk pah chuan Tae chu a en leh a."Engtin nge hei hi i neih a?" A ti a.Tae chu kun hniam in Jungkook hma takah chuan "Khami ni a i thlauh kha nia...kum tamtak chhung ka lo la kawl a nia...i rilru a hneh viau lo maw?" Nui ver2 chuan a ti a.Jungkook chuan a chil chu lem leh khawlh in mi mawl ang mai chuan a lu chu a bu ngauh2 a.Tae chu nui sap in Jungkook sam chu tuai sakin "Ka hria lawm i rilru ka hneh tih te chu ka bialpa sazupui duhawm te!" A ti a.
A story kal dan pawh ka hre tawh lo e a😆ka hriat dan2 in lo ziak deuh thruai2!
YOU ARE READING
C U R E#Taekook#
FanfictionSawi tur vak ka hrelo chhiar tawp mai teh😅 START-22nd DECEMBER 2020 END-ONGOING 💜💜💜💜💜💜💜💜