(Story mai² a ni a,ka phuah mai² leh nghal😆in rilru zawng² pek a,in mittui hlu tak kha tih tlak kher a ngai lo a nia😘)
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
1 Year Later
Taehyung POV
Ka surgery ka zo chu ka office lampangah ka phei a,mahse ka office ka luh hma chuan ka room bul chiah a room chuan ka mit a la zar a.Ka Doctor Coat chu ka kut ding lam panga keng pahin Room chhungah chuan ka lut a.A la ngai reng a ni.Jungkook awm lai ang chiah khan.Mahse,dang ta ber chu Jungkook a awm ta lo hi a ni.Jungkook mut thrin na ah chuan ka va thru a.A khuma a kawr hak thrin,chatuan a ka dah chu ka chul hliau² a.Thaw hakin Jungkook nui hmel chu ka rilru ah a lo lang a.Ka ngai zual thar em2.Ka thin chu a tawt em vang chuan ka hmai chu ka tuai puat2 a.Room atrang chuan in ti harh turin ka chhuak ta nghal a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Damdawiin chung ka Secret Garden ah chuan ka tei kual mai2 a.Thli fimin ka hmai a lo chhem heuh2 te chuan nuam ka ti thar em2 a.Ka chunga van pawl reih ka en chuan thlawhna hi a lo thlawk fua2 a.Ka mit ka ching deuh reng hnu chuan rawn meng phawk vakin ka phili nghal vek a.Ka kut a sana chu en vatin "Aishhh ka tlai trep tawh!" Ka ti vak a.Ka office a kal tur chuan elavator pawh la hman lo in step atrang ka tlan thla nghal a.Office ka lut trep tihah chuan "Tae!" Tih hian SeokJin Hyung chuan min lo ko a."Hyung,tunah lo ka hman lo." Ka ti a.Hmanhmawh tawkin ka Office chhungah chuan ka lut a.Hyung chuan mak ti hmel tak chuan min en a.Ka Coat chu ha zawk2 in Gargage a ka Car chak ber chu la chhuakin ka chhuak ta nghal a.Engmah dang ka ngaihtuah tawh lo.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Vawiin hi Jungkook America atranga a lo haw ni a ni a.Airport a surprise turin ka in ti ve a.Tunah hei ka tlai leh tawh si a.Aw,nia Jungkook chu kan in thren hnu khan a nu leh pa te leh kei ngei pawh rem tih na in America ah a lehkha zirna a focus zual theih nan kan thawn kha a ni a.Kum 2 awm tur chu a ni.Mahse,a mizia thlak lutuk vang leh keimah pawn ka ngaih tawh em vangin kum 1 dang chu Korea a zir leh turin kan ti zawk a.A zirna chu thlah thlam tawh lo turin ka pui dawn a ni.Ka hna ka buai lutuk tawh lo bawk nen.A hma te khan tia lo tih tawh tur hi nia mahse tu nge hriat tiang em2 hian ka ngai ang tih?Car ka khalh lai chuan ka sana bun chu ka en deuh sek a."Aishhh minute 10 laii n ka tlai tawh." Ka ti sap a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Airport ka thleng chu a tlan in ka tlan lut a.Mi hrang2 chu en kual in Jungkook chu ka zawng ru deuh reng a.Jungkook ka hma lam pana a,a suitcase nen a,a lo kal chuan ka thaw huai a."A lo la kal hman lo e..." Ka ti sap a.Va pan mai ka tum chu "Jungkookie!!!" Ring taka ti ri hi ka hria a.Jungkook nen chuan aw chhuah na lampang chu kan en vat a.Jimin a ni.Hepa hi Jungkook ka lam dawn tih eng vangin nge ka lo hrilh loh!?Ka rilru chuan ka ti nghal chel chul a.Jimin chuan Jungkook chu a kuah nawk2 a.Min hmuh ka hlauh vang chuan ka biru deuh hlek a.Jungkook chu a nui ve sap pah chuan "Hyung,a mak e!" Tiin Jimin kuahna chu a la hrang a."E nge?" Jimin chuan a ti deuh hu a.Jungkook chuan "Nge i lo tlai?Ka nghah rei zia che hi i hria em?" Tum deuh bar chuan a ti a.Jimin chu a nui tawp a.Keipawh Jungkook cute em vang chuan ka lo nui ve sap a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
Jimin chuan Jungkook chu an in thleng a thlah a.Ni e,ka zui ru char2 male.Jungkook kal hnu chuan Jimin chu ka va pan chawt a "Hey!Park Jimin!" Ka ti vak a.Jimin chuan "Hey!Tae!Jungkook lo haw kha-" A ti hman chauh chu ka kuah bet nghal a."Eng vanga Jungkook kha va hruai thawt2 nge i nih!" Ka ti a.Jimin chu ka rehna vang chuan a trawng thra theilo a."Ka-ka Tae min thlah phawt teh!" A ti a.Vawi1 ka thrim leh hrep hnu chuan ka thlah ve thei hram a.Jimin chuan a hngawng chu tuai nuah2 pah chuan "Hey!Kim Taehyung!I â tawh mi?Jungkook te chu a man min lo lam rawh a ti vang chauh a lam lawm ka nih!" A ti nuah2 a.
🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜
Jimin thu sawi vang chuan ka meng deuh kawk a."Jungkook chuan tiang chuan a ti maw?" Ka ti leh a.Jimin chuan "Ti lo se,ka hruai i ring a mi?I kal ka ring a lawm.Mahse,Jungkook in khatia min lo call takah chuan i hman lo niang chu ka tia..ka va hruai nih kha!" A ti deuh hlawk2 a.Jimin chu va en leh in "Ka kal nia." Ka ti hmuk a.Ka kal san nghal a.Ka hnung lam trang chuan Jimin chuan "Hey!Kim Taehyung!Ngaihdam te min dil dawn lo mi?" A rawn ti vak2 a.Keichuan ka kut chu vei zeuh in ka car chuan ka in khalh nghal a.Car chhung ah chuan ngaihtuah na hrang2 ka nei a."Jungkook hian min la hua a mi?" "Jungkook hian min be duh ta lo se engtin nge ni ang?" "Ka rin ang a kan in kar Renew ka tum leh hi lo duh ta lo se?" Ti vel chuan ka rilru chu a ti buai mup a.
🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜
YOU ARE READING
C U R E#Taekook#
FanfictionSawi tur vak ka hrelo chhiar tawp mai teh😅 START-22nd DECEMBER 2020 END-ONGOING 💜💜💜💜💜💜💜💜