Chapter 17

211 43 14
                                    

A tawp tak2 in ring mi?Mi mawl ho🤣a chanve pawh ka la ziak lo😴

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Tae leh Jungkook chu thla thum kal ta chhung khan an in kawp tawh a.An hlim dun hle bawk Jungkook pawh a natna chuan a kian san ve hret2 tawh a.A chhuak thei chu a ni der tawh.Damdawiin in atanga a chhuak tur chu Tae chu a lungngai deuh a,a duh2 huna Jungkook a hmu thei tawh lo tur chu a dawn ngam lo a ni.Jungkook pawh a phur teh chiam lo.Jungkook in pack molh2 lai chuan a nu leh pate chu a room ah chuan an lo lut a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"Bawiha,i hman tawh em?" Mrs Jeon chuan nui sang chuan a ti a.Jungkook chuan "Mmm" A ti satliah mai a.Mr Jeon chu kuh khek2 in "Ka lo va kal hmasa nga,bill te ka va pe nga damdawiin pawnah ka lo nghak ang cheu..." A ti a.A chhuak ta nghal a.Mrs Jeon chuan "Bawiha,ti khan tum vuau lo la,Taehyung nen te chuan in la in hmu thei reng dawn tho lawm..." A ti sap a.Jungkook chuan "Ka hria lawm...mahse,kan in hmu reng thei tawh dawn hleihnem!Kei school ka kal a ngai a;Hyung lahin damdawiin enkawl tur a nei bawk a.Engtin nge nidang angin kan in hmuh reng theih nga?" A ti a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Mrs Jeon chuan "Mahse,tah i awm reng thei chuang hleihnem..." A ti a."Ka hria" Jungkook chuan thaw hak pah chuan a ti a,a suitcase la a,kal pah chuan a ti a."Kal ang" A nu en chhung chuan a ti a.Room chu an chhuahsan ve ta nghal a.Damdawiin pawn an thleng chu Jungkook chu a hawi deuh vulh2 reng a.Tae a nghak a ni.Vawiin ah vawi1 pawh an la in hmu silo a.A bulah chuan Jin leh Jimin pawh an awm a.A chhuah theih tawh lawm nan an lo thlah ve liam2 a ni."Bawiha,kan lut dawn a mi?" Mrs Jeon in a tih chuan Jungkook chu thaw hakin Jin bulah chuan a va kal a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

"Hyung,a nih aw...tun lo kan la in hmuh ngei ka beisei a nia.." A ti sap a.Jin chuan "Awi leh Jungkook Tae nen in in thren dawn pawh nilo.A hriat loh!Kan in ah pawh i rawn lawi lut mai thei sin!" A ti a.Jungkook chu a lai tih tih a "Hyung i ti mak e mai aw!" A ti bah nak a.A hnungah Jimin leh a nu leh pa te chu an lo nui hak2 bawk a."Nih ka kal nia..." A ti a.A kuah leh sap a.Jimin chuan Car kawngkhar chu a lo hawng sak a.An in thleng a kal pui ve dawn vangin.A lut dawn chiah chu "Kookie?" Tih ri a hriat chuan a hawi let vat a."Hyung..." A ti sap a.Taehyung chu rawn kal phei in "Kha aw...kan awm hla deuh det tawh dawn sia..." Tiin Jungkook chu thri Locket chu a awrh tir a.A mah pawn a ang chiah a lo awrh tawh bawk.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook in a Locket a hawng chu Tae nen a an thlalak hi a lo ni a.Tae chu en leh in a mittui parawl pur chuan a kuah pawp a.Tae chuan "Aishhh Kookie in thren tur pawh kan nih loh hi..." Chek tlak2 pah a ti pah chuan Jungkook chu a kuah ve hnu2 a."Ahhh in Romantic Scene tih chhiat chu ka hreh viau na in kan kal vat loh chuan ruah a sur nasa mai dawn sia..." Jimin chuan a rawn ti a.Jungkook chuan a hmui chu ti pawrh tarh in Tae nen a an in kuah na chu a phelh a."Ka kal aw min lo call theihngilh lo la..." A ti a."Awle...dam takin aw Ka Sazupui duhawm te..." Tae chuan Jungkook sam tuai vak pah chuan a ti a."Aishhh Hyung!" Jungkook chuan a sam siam thra malh2 pah chuan a ti a.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

Jungkook te chu Car ah chuan an chuang vek thei hram a.Tae chuan a la hmuh theih thleng chu a thlir liam a.Jungkook pawn tiang bawk chu.Jungkook te kal liam hnu chuan Jin chuan Tae darah beng thut pah chuan "In nei turin sawm tawh mai rawh!" A ti a.Taehyung chuan "Chutiang a ni ngawt hleihnem Hyung...Jungkook hi puitling tak a,a mah te a hna a neih hun thleng nghah a ngai lawm..." A ti a.Jin chuan ei loh hmel zeta chek tlak2 pah chuan "Nih chuan kum tak tak chhung chu in buai2 in in buai dun a nga in in thren mai dawn nih chu!" A ti a.Tae chuan "Thlah leh mai2 tur ni ilang khang kum tak chhung khan ka nghah peih i ring a mi?" A ti a.A luh san hmak a.Jin chuan bangbo tak chuan "Ti nge a thinrim ringawt a?" A mah leh mah in kawk pah chuan a ti a.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

Jungkook chu a tukah chuan tho in school kal turin a in siam mawlh2 a.Hairstyle thar a nei nghal bawk.A in thlak zawh chuan darthlalangah chuan a in en a.A lu bu nghauh in a chhuak ta a.

(Jungkook with his uniform and his new hair😙)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Jungkook with his uniform and his new hair😙)

School a thleng chu an en duh hlawm ngei mai!Nge an en duh loh miau ang?An school topper leh star em2 leh an principle fapa neih chhun mi zawng2 in a a thrian tal nih pawh an chak a ni tlat a lawm.Hospital a,a awm lai pawh khan gift chu dawng hnem thei tak a ni.Mahse,a hnen a thleng lo in midang a chingfel tir mai thrin.Tuman an rawn tlawh theih loh nan a awmna pawh VIP a duh reng kha a nia.

🐰🐰🐰🐯🐯🐯💜

A classroom a,a lut chu an phun nghal ser2 a mahse ngatan mah a ngailo.Tae bula a awm khan a mizia cold tak hi a peih tawh sin male...Mahse,a awmna ngaia awm leh chuan a a hma ang bawk a nih tir leh a.Midang chuan a hma a Jungkook an hmuh ang chiah2 kha an la hmu reng a ni.School banah chuan Park pa1 a,a thrut ziahna thrin ah chuan a thru leh a.A ke chu en char2 in a hma a,lung te reuh te2 awm ho chu a chhir deuh sek a.Vawi leh khat ah mipa1 chuan a lo kuah thut a "E nge tah i tih leh tawh?" A ti nghal zat bawk.Tiang a ngam tu awm chhun chu tu dang mah nilo in kan Jimin a ni.Nui sen2 in Jungkook chu a en a.Jungkook pawn a nui let ve sap a.Chubakah a nun ngaiah let leh tawh mahse a hmangaih te chu a bulah an la awm reng tih a hre chhuak leh chiah bawk.

🐯🐯🐯🐰🐰🐰💜

C U R E#Taekook#Where stories live. Discover now