Eve gittiğimizde ablama:
-Abla hastanede kalırken dışarı pek çıkamadım biraz parka gidebilir miyim?
-Tamam git ama erken dön akşama yemeğe gidicekmişiz.
-Ben gelmesem hem siz ikiniz yani biraz tek kalın...
-Kes sesini sende geliyorsun NOKTA!
-Off tamam bari.
Ablam normalde iyi biriydi fakat konu Emre Abi'ye gelince sular duruyordu...
-Ohh temiz hava şimdi şu adamı araştıralım yardıma ihtiyacım var ama ne yapıcam ablam olmaz Emre abi olmaz Burak hiç olmaz kendime arkadaş bulmam lazım burada hiç arkadaşım yok. Neyse bende tek araştırırım hemde tek! Ne olabilir ki?! Aaaa ne oluyor sırılsıplam oldum!
-Hanımefendi 2 saattir size bağırıyorum çekilin diye...
-Çok pardon ama duymadım şu halime bak böyle nasıl gidicem bee!
-Çekilin bari şu ağaçlar susuz kalmış!
-Tamam ya!
''Çok mutluyum herşey mahvoldu ne yapıyım şimdi neyse yarın giderim araştırmaya ve benim meşhur telefonum''
-Alo! Burak.
-.........
-Alo!
-..........
-Şaka mı bu!? Ne oluyor ya sesim mi gelmiyor kesin telefon kazada bozuldu ama ben dün telefon görüşmesi yaptım ayyy ne oluyor?!
-Alev!
''Tam yüzüne kapattığımda ses verdi tekrar aradım ama açmadı. Ne oluyor böyle kesin başına birşey geldi ama bu halimle gidemem ki ne yapıcam ablamda görse kızar en iyisi kıyafet mağazasından kıyafet alıp deneme kabininde giyerim ne olur ki? Geldik ucuz birşeyler bakmam lazım çünkü yanımda az para var. Şu elbise uygun ödetip giyiyim.''
''Bana da yakıştı ha hiç fena değil şu aynada biraz daha kendime bakıyım (Şu an kabinin içindeyim)''
-Yaa of sanki düğüne gidiyorsun bir çık şuradan!
-Ne oldu bee bir elbise giydirtmedin.
-Bende yarım saattir bağırıyorum bende üstümü değişicem belki hadi çık git de ben giyiniyim!
-Çıkmıyorum!
''Aynen böyle deyip kabine girip kapıyuı kilitledim ve yüksekteki minik pencereden çıktım artık hastaneye gitmeye hazırdım bu arada mağazada sadece bir kabin vardı o da artık yok!''
''Hastaneye gelir gelmez doktorun yanına koştum:
-Merhaba!
-Sanırım Burak Bey için geldiniz.
-Evet kendisi nasıl?
-Bilinmeyen bir kişi sürekli Burak Bey'e sataşıyor.
-Nasıl yani hastane odalarında kamera kaydı yok mu?
-Maalesef...
-Nasıl bu kadar dikkatsiz olabiliyorsunuz!
-Tamam sizi anlıyoruz ama kim olduğunu bulamıyoruz.
-Tamam ben bulurum odaya girmem gerek!
-Olmaz!
-Bu yüzden bulamıyorsunuz işte! Ne odayı incelemeye izin var ne de hastaya bakıyorsunuz odasında öylece kapı kapalı duruyor!