Kaza

8 2 0
                                    

-Emin misin test sürüşüne çıkmamalıyız bence.

-Ne olabilir ki?

-Kaza...

-Sus aklından bile geçirme ben sana güveniyorum sapasağlam geri gidicez evimize.

-Ta ta tamam.

-Şimdi sakin ol ve arabaya bin.

-Tamam.

-Şimdi, deyip bana nasıl araba kullanabileceğimi anlattı.

-Böyle mi?

-Evet bas bak gidiyoruz...

-Çok iyi!

-Evet ama yavaş sürmen gerektiğini biliyorsun değil mi?

-Evet evet!

-İyi o zaman  hadi başla ne bekliyorsun.

-Eeee...

-Hadi ya neden korkuyorsun? Korkacak bir şey yok yavaş yavaş gideceksin ne var ya bunda?

-Tamam ama Erzurum'dayız hatırlarsan. Kış kış! Yerler buz ya kaza yaparsak.

-Ya olmaz bir şey yavaş yavaş git işte hadi ya yollar da boş  , yaparsın sen hadi.

-İyi sen istedin bunu ama arabanı şu duvarlardan birine vurursam sakın bana kızma , sen istedin.

-Tamam tamam sen bir sür gerisi önemli değil. Hadi ya vazgeçmeden başla!!!

-Öf tamam ne sabırsızsın sen!!

-Ya bak hala konuşuyor başlasana!

-Bunu sen istedin.

      Deyip sürmeye başladım . Bunu neden normal bir günde istemiyorsa. Her yer buz. Yavaş yavaş gidiyordum. Bir süre sonra yüzü düştü. e istediğini de yaptım  , ne yapmaya çalışıyor bu adam anlamıyorum ki! Sormalıyım galiba:

-Ya niye surat asıyorsun?

-Niye asmayacakmışım ki ? Şu yavaşlığa bak . Ben de seni cesur sanırdım daha araba kullanamıyorsun.

    Ne istiyor ya bu benden ? Canına mı susadı bu ? Bir de bana laf ediyor! Çok sinirlendim ve tabi ki bağırmaya başladım(e tabi ki öyle olacak ne bekliyordunuz ki) :

-Ya sen bizi öldürmek mi istiyorsun?!

-Ne alakası var sen bundan nasıl böyle bir şey çıkarttın anlayamadım !

-Şuna bak! Benim cesurluğuma laf ediyor bir de. Sen göreceksin .

-Hah böyle işte . Seni gaza getirmek de hiç zor olmuyor. Sen şu arabayı düzgün kullan , bende senin istediğini yapacağım .

-Söz mü?

-Söz. Hadi ya!!

-Peki sen istedin , benden çekeceğin var.

-İyi.

    Normal bir şekilde sürmeye başladım. Ama istekleri bitmiyordu ki. Daha hızlı daha hızlı dedi. Artık hızlı bir şekilde gidiyorduk. Usanmıyordu daha da hızlı istiyordu. Ama ben tabi ki de daha fazla hızlanmadım. Yoksa onun yüzünden kaza yapacaktık. Deli adam...

    Bir süre sonra kendi o kadar sıkmıştım ki her yerimin ağrıdığını hissettim.

-Yeter bu kadar çok yoruldum.

-Tamam biraz daha ilerle uygun bir yerde dur.

-Tamam. 

    İlerde durabileceğim bir yer gördüm. Frene bastım ama olmuyordu. Fren tutmuyordu. Çok stres olmuştum. Şimdi ne yapacaktım?  Etrafta çok fazla buz vardı. Kaymaya başladık. Arabanın kontrolünü tamamen kaybetmiştim.

-Alev dur artık. Kaymaya başladık şu arabayı durdur!!!

-Frenler tutmuyor ve arabanın kontrolünü kaybettim!!!

-Ne?!

-Ya ben sana demiştim ! Sen bana zorla araba kullandırttın hem de hızlandırıyorsun! İkimizde ölücez. Ne yaptık biz?!

-Bu bir hataydı. Bunu yapmamalıydık. Nasıl böyle bir aptallık ettik biz anlayamıyorum!

-Şu an bunu sırası mı yolun ortasında dönüyoruz!

-Hayır hayır hayır!!!!!

-Ne oldu?!




Yeni bölümü geç olsa da bitirdik. Biraz kısa oldu ama fena olmadı gibi. Umarım beğenirsiniz. 

Düşüncelerinizi yorumlarda belirtin. Hadi çok merak ediyoruz hızlı olun.

Oy da verseniz fena olmaz yani...

Bu Benim KaderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin