Walson Amca ve Alya Teyze bana çok iyi bakıyorlardı. Annem bile beni bu kadar sevmemişti. Bu bana anneannemi hatırlatıyorlardı. Anneannem öleli 6 sene olmuştu ama ben onu çok ama çok seviyordum hatta o bana göre ölmedi yaşıyor her adım atışımda benimle gurur duyuyordu . Bunu hissediyordum. O benim canımdı.
Fakat dün gelen bir haberle sarsıldım. O gün birden telefon çaldı ve ben baktım , iyi ki de ben baktım çünkü Alya teyze ne anlayabilirdi ne de kaldırabilirdi. Walson amcanın asistanı arıyordu . İngiltere'de olduğumuz için İngilizcem oldukça gelişmişti. Asistanın söylediklerini çok kolay bir şekilde anlayabiliyordum. Neyse asistanla konuşmamıza gelelim. Walson Amca'nın asistanı:
-Hello I Asisha .
-Hello what is the problem?
Ağlayarak:
-Uncle Watson had a heart attack we want you to come.
-What!!! Good now?
-I don't know , I did not receive health education.
-Ohh no ok I am coming
-I scared Alev.
-Ok , I coming right now.
-Are you okey?
-I don't know.
-Hmmm Ok İf you're not okay , we can call his son...
-What? His son ??
-Yes , Anyway we are in a hurry , sorry.
-Ok Bye bye I coming.
Asistan bana Walson Amca'nın kalp krizi geçirdiğini ben iyi değilsem oğlunu arayabileceğini söyledi... Watson Amca'nın oğlu mu vardı?
Vay vay vay. Neler oluyor burada? Aslında bir çok seçenek var ama bu da bir gizem. İlerde çözeriz artık.
Sizce Alev ne yapacak?
Hadi yine iyisiniz seçenek sunuyorum size:
1) Oğluyla ilgili küçük çaplı bir araştırma yaparak olayı fazla büyütmeyecek.
2) Her şeyi Alya Teyzesine anlatacak.
3) Oğlunu arayarak babasının kalp krizi geçirdiğini ve her neredeyse hemen gelmedi gerektiğini mi söyleyecek.
4) Oğluyla ilgili bilgiler alıp onu bulmaya gidecek ve her şeyi çözmeye çalışacak.
Artık Alev'i biraz olsun tanıdık ve ne yapacağını anlamak o kadar da zor değil. Sİzce ne yapcak yorumlara yazın lütfen.
Oy verdinizi mi?