Ohh be! Dünya buymuş bunca zaman bir şeyler keşfetmeyerek zaman kaybı yapmışım aman neyse geçmişi unut geleceğe gel. Hep böyle yaparım. Telefonum çaldı ablam arıyor:
-Abloş nasılsın?
-İyi değilim Alev...
-Ne oldu? Emre Abi sana sürpriz mi yaptı yoksa...
-Saçmalama.
-Ne oldu söyle o zaman.
-Offfff
-Abla korkutma beni söyle hadi!!!
-Alev olaylar iyi değil
-Abla lütfen bana neler olduğunu anlat.
-Alev nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum
-İyi ama neden?
-Alev lütfen kızma tamam mı çünkü bunu yapmamam gerektiğinin farkındayım.
-Tamam söyle artık.
-Alev ben Türkiye'ye seninle birlikte döndüm.
-Ne?
-Evet seni takip ettim çünkü senin bir şeyler peşinde olduğunu ve mutlaka babamı yanına gideceğini biliyordum sadece bu değil başka şeyler de öğrendim.
-Abla ben artık büyüdüm yaaaa 18 yaşındayım artık benim takip etmen hiç doğru değil hem ne olabilir ki ?
-Oldu işte bir şeyler buluşmalıyız , sen bildiklerini ben bildiklerimi anlatayım. E bir de şey var tabi...
-Ne var?
-Emre de benimle geldi.
-Abla ya öf
-Seni korumak istemiştim sadece
-Neyse nerede buluşacağız ? Sen neredesin?
-Sana en yakın oteldeyim aşağıdaki kafeye gel lütfen.
-Abla!!!!!!
-Kızma lütfen
-Abla karşımdaki oteldeki telefonla konuşan sensin değil mi?
-...
-Abla ya!!!
-Neyse hadi in artık.
-Tamam iniyorum aşağıda görüşürüz.
-Görüşürüz.
Ah yaaa ne çabuk büyüyorlar:( Daha yeni 1 yaşını kutlamıştık . Şimdi 18 yaşına geldi ve çocukluktan çıktı. Ama bu işleri daha da karıştıracak gibi . Sonuçta artık bir çocuk değil ve kendi başına bir çok şey yapabiliyor. Alev de asla yerinde durmuyor ve sürekli bir şeyler peşinde olduğuna göre ... Neyse kısıtlı ipucu veriyorum bildiğiniz gibi çünkü kitapta bol bol gizem var ve bunları bir cümleyle bozabilirim . O kadar emekten sonra tabi ki bunu yapmak istemem .
Yorum yapmayı , oy vermeyi ve bizi takip etmeyi sakın unutmayın...