O gün normal bir gündü. Binnur yani annem her zamanki gibi kahvaltı hazırlıyordu. Sonra aşağıya babam indi . Her zamanki gibi sinirliydi . Dilber Teyze babama bir su getirmişti . Böylece babamın siniri biraz daha yatışmıştı . Suyunu içtikten sonra babam yine etraftaki herkese bağırmaya başladı. Daha sonra ablam uykulu gözleriyle aşağı indi .
Babam :
-Ooo! Hanım Efendi daha yeni uyanmış . Saat kaç oldu biliyor musun sen? Geldiğin yurtta camış gibi yatmayı biliyorsun...
Ablam bir süre okuduğu için yurtta kalmıştı. Ablam babamın sözünü kesti:
-Baba saat daha 7 ayrıca yurtta da uzun süre uyumuyorduk .
Babam:
-Sus! Geveze terbiyesiz.
İşte benim doğduğum gün bu şekilde başlamıştı. Ablam genellikle babama karşılık vermezdi ama bugün o nadir günlerden biriydi. Herkes kahvaltıya oturdu. Kimseden ses çıkmıyordu. Uzun bir süre ortam bu sessizliğini korudu.
Sonra ablam:
-Baba bana biraz harçlık verir misin lütfen ,dedi.
Babam:
-Ben en azından bir işte çalışarak para kazanıyorum ama sen sabahın 7'sine kadar uyu sonra benden harçlık iste Dünya böyle olsa olsa oh ne güzel olurdu, eşek miyim ben????
Ablam:
-Ya nesin eşek başının tekisin, dedi .
Babam:
-Öyleyse sende insansın öyle mi canım kızım benim güzel kızım sana eşeklerin yanında durmak yakışır mı eşekoğlueşek git git benim para kazandığım evden git o kendini insan sananlarla o veletlerle takıl.
Ablam:
-Bana eşekoğlueşek dersen sende eşek oluyorsun, beyin bedava, dedi içinden.
Daha sonra sancılanan annem birden :
-Ahhhh !! Geliyor geliyor bebek geliyor...
Daha sonra babam :
-Evin ikinci reisi geliyor adamın dibi oğlum benim!!!
Babam sevincinden ötürü Erik dalı açıp oynamaya başladı...Babamın oynaması bittikten sonra hemen hastaneye gittik . Sonra doğmaz olası ben doğdum ve babamın hayalleri suya düştü . Ama ona ohh olsun .Aslında annem benim kız olduğumu biliyormuş fakat korkusundan babama söyleyemiyormuş. Daha sonra doktor gelip :
-Nur topu gibi bir kızınız oldu ...
Babam nur topu ikilisini duyunca çok sevindi ama kız kelimesi onun kafasına dank diye oturdu.Babam:
-Kız mı? deyip doktoru yumruklamaya başladı .
Etrafındakiler babamı doktordan ayırdılar.
Bölümümüzü beğendiyseniz lütfen oy verebilir misiniz?
Asıl gizem buradan sonra başlayacak. Anlayabilmeniz için sizden tek bir şey istiyoruz o da karakterleri sakın unutmayın:)
Eğer karakterleri unutursanız gizemi çözemeyiz. Sizce neler yaşayacak bebişimiz.
Yorumlarda bekliyoruz.