Junko furuta cinayeti - 44 Gün...

315 9 7
                                    

Mr.kitty 44days - bu şarkıyı dinlemeden önce, bunu okuyun ~ HASSASSANIZ OKUMAYIN

Junko faruta japonyada yaşayan, 16yaşlarında bir lise öğrencisiydi.  Bir gün okul arkadaşlarından biri olan hiroshi miyano , Junko'a aşık oldunu ve onunla sevgili olmak istediğini söyledi. Junko reddetti.
Hiroshi okulun kabadayılarından biriydi ve kimse ona karşı koymaya cesaret edemiyordu, junko'nun ona "hayır " demesi  hiroshi 'ye göre intikam alması için bir sebebdi.... Junko part-time işinden çıktı zaman hiroshi ve 3 arkadaşı tarafından kaçırıldı...

1 Gün. 22 kasım 1988 : kaçırıldı

Kaçırılan birinin sevgilisiymis gibi gösterilip evinde zorla tutuldu.

400'den fazla tecavüze maruz kaldı ( ...)

Ebeveynlerini arayıp zorla birkaç günlüğüne arkadaşına 'da kalıcanı söylemesine zorlandı.

Aç bırakıldı ve yetersiz beslenmeye maruz kaldı.

Hamam böceği yedirildi ve zorla idrar içirildi.
Mastürbasyon yapmaya zorlandı, başkalarının önünde soyunmaya zorlandı.

Çakmakla çeşitli yerleri yakıldı ( yazarken gözlerim doluyor....)
Vajina ve anüsüne çeşitli cisimler sokuldu...

Gün 11. 1 aralık 1988 : bir çok defa çok ağır şekilde dövüldü

Yüzü betona yatırıldıkdan sonra kafasının üzerinde zıplandı.

Ellerini bağlayıp kum torbası, olmaya zorlandı.
Burnu o kadar kan doldu'ki sadece ağızından nefes alabilecek hale geldi.

Yüksekten karnına dumbell bırakıldı
Su içmeye çalıştı zaman kustu ( midesi kabul etmedi )
Kaçmaya çalıştı ama başaramadı ve ceza olarak , kollarına sigara bastırıldı.

Ellerine ve ayaklarına çakmak yakıtı döküldü ve yakıldı, anüsüne cam şişe sokuldu ve bu durum ciddi yaralanmalara sebeb oldu.

Gün 20. 20 aralık 1988 : Artık tek başına ayağı kalkamayacak duruma geldi.

Bambu çubuklar ile dövdüler , arkasına hawai fişek koyarak yakılmış. Göğüs bölgesine dikiş iğnesi saplandı.

Sol meme ucu karga burun ile yok edilmiş.
Vajinasınq kızgın ampul sokulmuş , makas sokulmasından dolayı vajinasında ağır kanama yaşandı.

Artık düzgün idrar çıkarmamaya başladı.
Yaraları o kadar ciddi bi hal aldıki , tuvalette sürünüp gitmesi 1 saat alıyordu.
Kulak zarları ağır yaralanmıştı
Beyni ciddi derecede küçülmüştü.

Gün 40. 1 ocak 1989 : İşkencelerine onu öldürmeleri için yalvardı.

Yıl başını yerden kalkmiyacak sekilde geçirdi...
Vücudunda ciddi sakatlıklar vardı.

Gün 44.  5 ocak 1989 : kaçıranlar bir oyunda kaybetmelerine bahane ederek , kızı halter barı ile dövdüler, ağız ve burnundan aşırı kan akmaya başlamıştı.

Ağız ve gözlerine mum koydular.
Sonrasında ise tüm vücuduna çakmak yakıtı dökerek yaktılar.

Son İskence 2 saat sürer , ve furuta tüm vücud sıvılarının ateş buharlaşmasının sonucu şok olarak ölür...

Cesedi bir varile koyarlar ve üstüne 50 galon  çimento dökerler. Sonrasında bu varil polisler tarafından bulunur ve suçlular yakalanır. Kızının haberini televiyoznda izleyen annesi  ise olduğu yerde bayılır sonrasında ise psikolojik tedavi almaya baslar...

-
Gerçekten çok üzücü bir durum, sırf kız onu reddetti diye ona bir sürü işkence çekiştirmişler pislikler!
Kız bunların hiçbirini hakketmemişti gerçekten çok yazık...

Yazarken o kadar doldum ki, midem bulandı.
Kızın yerinde bende olsaydım bukadar işkenceden sonra sadece ölmek isterdim çünkü katlanamazdım. Kızda artık dayanamamïs, eyer resimleri görmek isyerseniz google yada youtube " Junko furuta cinayeti' yazin.

Buraya koyamam wattpad , sonra mesaj attıyo onlarla bide muhattap olmak istemiyorum...

---




PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin