SELAM BU KONUYA GECMEDEN ÖNCE LÜTFEN OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYİN...
İYİ OKUMALAR:D / BU YAZİLAR FANDOMDAN ALINMIŞ'DIR ÇEVİRİ VARDIR, LUTFEN EMEĞE SAYGİ VE YOUTUBE USERNAME : 666 YAZİNCA GERCEKGEN CIKIYOR...
----------------------
Kullanıcı adı: 666 (Nico Nico Douga'da sm666 olarak da bilinir), nana825763 tarafından hazırlanan bir video (creepypasta)makarnasıdır. YouTube'da "666" kullanıcı adını aradığında ve sayfayı birkaç kez yenilediğinde ne olacağını gösterir.Nana825763'ün kullanıcı adı 666'nın sömürülebilir bir klonu var. Bu bir klon, çalışıyor, ancak bazen ürpertici virüsler içeriyor. Sisteminize girme riskini almak istiyorsanız, sorun değil. Ama bilgisayarları karıştırıyor. Dikkatli olun, bazen diğer sayfaları da etkiler...
YouTube hatırlanan bir tarih parçasıdır. O zamanlar 2006'da pek bir şey bilinmiyordu ve toplulukta görebileceğiniz tek şey sadece kedi videoları yükleyen insanlardı. Ancak belirli bir kullanıcı yeterince tartışma yapılmasını sağlamıştır. Kanal, kullanıcının TOS ile oynamak için kaldırıldığı bir ton gore porno ve kan fetişi yayınlamıştı. Ancak, yine de erişilebilir
•••••••••••••••••••••••••••
Bir gün, YouTube'daki bir kişi kanalla ilgili deneyimlerini geçersiz bir blog web sitesinden yayınladı...
"2006'da Youtube için çalıştım. Meşgul bir işçiydim ve kısa süre önce buraya video yükledim. Bazı YouTube moderatörlerinin bir Youtube hesabını askıya aldığını bilmiyordum. Onlara ne olduğunu söyledim, ama yapmazlardı yapmamı istiyorum,"
"Neden bu sayfaya gitmeme izin verilmediğini merak ediyordum. Ama o zaman, moderatörlerden biri bana üzerinde bir yazı olan bir kağıt verdi. Bir linkti. Bize bir daha gizli kullanıcı adını sormamam için yalvardı. Bağlantı bir Youtube kullanıcı bağlantısıydı. 'Www.youtube.com/666' dedi. İşten sonra eve gittim ve bilgisayarıma yazdım. Hesabın askıya alındığını öğrendim, bu yüzden endişelenmeyin."
"Ancak sayfaları birkaç kez yenilediğimde bazı şeyler değişti. Tüm video etiketleri "X 666" harflerine dönüştü ve ekrandaki her bir metin "666" dedi. Birisinin bilgisayarımı hacklediğini sanıyordum, ama reddettim ve sonra yeniledim"
"Videodan çıkmaya karar verdim ve başka bir videoya gittim, ancak boş bir açılır pencere gösterildi. Boş düğmeyi tıkladım ve 666'da beni başka bir videoya götürdü"
"Videoda, bir kan havuzunda boğulan ve iğrenç şeyler olan bir kadın gösterildi. Bunun iğrenç olduğunu düşündüm, bu yüzden videoyu duraklatmaya karar verdim. Bana izin vermedi, çünkü cevap vermiyordu. Sonra Internet Explorer'ı kapatmaya karar verdim, ancak bu değişmeyecekti. Ben de başka bir videoya gitmeye çalıştım, ama o da işe yaramadı. Düşünene kadar çıkış yolu olmadığını düşündüm .."
"Kapat düğmesi! Elbette!' Virüsün bilgisayarımdan tekrar geçmemesi için bilgisayarımı kapatmaya karar verdim, ancak düğme işe yaramadı. Kapatma düğmeleri her zaman yanıt verir! Saldırıya uğradığımı biliyordum. Bütün umutlar kayboldu. Explorer'dan çıkamadım ve video devam etti. Ve beni durduracak hiçbir şey yoktu. Videodaki kız bana rastgele sesler ve dayak oynamaya bakıp, oynamayı sürdürdü. Tam o sırada, videonun elindeki kadın videodan çıktı ve Internet Explorer'ımı çökertti. Birkaç gün sonra, 666 kanalıyla o korkunç deneyimi yaşadıktan sonra yakın zamanda kovuldum. İşte o zaman şunu düşündüm: 'Bu aslında şeytan tarafından yapılabilir mi? YouTuber'ları korkutmak bir şaka mıydı? ' Her iki durumda da, bu efsane çok gizemliydi. Bu videoları izledikten sonra uyumadım. Onları kimin yaptığını merak ediyorum."
Bu blogspot daha sonra blogun yapıldığı 2 gün sonra geçersiz kılındı. Blog'a girdiğinde, "Yönetici Tarafından Kaldırıldı. Hata Kodu: 666" şeklinde bir mesaj açılır. Blog yazarı deneyimini bana e-posta ile gönderdi ve bunu bu web sitesinde yayınlamamı istedi. Ayrıca bir not bıraktı....
"
ASLA NOR REFRESH KULLANICI ADINI GİTMEYİN: 666. BİTİRDİĞİNİZDE, ASLA DURMAYACAKTIR. ÇIKMAYACAK" 😱USERNAME : 666 GERÇEKTEN KORKUTUCU BİR KANAL SANİRİM SÖYLE OLUYOR.
HANİ YOUTUBE GİRİLDİ ZAMAN ARAMA YERİNDE HTTPP YERİ VARYA ORANİN SONUNA 666 YAZİP BİRKAC KERE SAYFAYİ YENİLE BASİNCA KORKUNC SEYLER OLUYOR...
DENEMEK İSTEYEN VARMI?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA