- Long horse

136 5 1
                                    

Bu tarz yaratıkların, devamı için oy ve takip
---

Long Horse, 24 Ağustos 2018'de Trevor Henderson adlı bir kullanıcının Long Horse'u gösteren bir resim yayınladığı ve kullanıcının daha önce atı hayal ettiğini anlatan yaratığın bir resminin internette yayılmaya başlamasıyla bir efsane olarak kuruldu. Gelecekte, Trevor tarafından banliyöde olduğu anlaşılan başka bir yaratık resmi yayınlandı ve yaratığa Long Horse adını verdi. Uzun At'a ait eski bir mağara resmi de üç insanın etrafında bulundu ve açıklamada, Uzun At'ın antik çağlardan beri buralarda olduğu ortaya çıktı. İlginçtir ki, eski çizim Long Horse'un insanların koruyucusu olduğunu gösteriyor. Tamamen zararsızdır ve amacı insanları yaklaşan tehlikelere karşı uyarmaktır. Bir insan bir boyun çatlağı duyarsa veya yaratığın uzun boynunu görürse, mesaj, Uzun At yüzünden değil, daha sonra olacaklardan dolayı bir felaketin olacağıdır.

-

Ad Soyad :  bilinmeyen

Takma ad : Uzun at ( long horse )

Dream Horse 
Good boi (hayranlar)

Menşei : Trevor henderson mythos

Meslek : haberci

Yetkiler / Beceriler

Nigh-omnipotence (ima edilen)

Önsezi 
Teleportation 
Fizik manipülasyon 
Vücut manipülasyon 
's boyun genişletmek sonsuz yeteneği 
Rüya manipülasyon

Hobi : Başkalarına gelecek felaketlere karşı, uyarmak.

Hedefler : İnsanlığı uyararak zararlı olaylardan korumak.

Aile : Yok

Arkadaşlar / Müttefikler

İnsanlar (muhtemelen)

Kuzu (muhtemelen)

Düşmanlar : Siren head ( muhtemelen )

Karikatür Kedi (muhtemelen)

Kahraman Türü

Koruyucu Habercisi

- Long Horse felaketleri önceden haber verebilir ve ışınlanabilir ve bu yeteneklerini başkalarını uyarmak için kullanır. Boynunun sonsuz doğası nedeniyle fiziği kırabilir ve yerçekimine meydan okuyabilir ve görünüşte havaya yükselebilir. Vücudunu bükebilir ve boynundaki eklem sayısını ayarlayabilir ve boynun doğrusal boşlukta bağlanması gerekmez. Long Horse, insanların rüyalarına girebilir. Trevor bir keresinde birisi Long Horse'un boynuna bir süre uzağa bakmadan bakarsa, sonunda tozun parçalanacağını ve bunun da paranormal doğası nedeniyle Long Horse'u büyük olasılıkla etkilemeyeceğini söylemişti. Ayrıca tarçın kokusunu da yayabilir. Uzun At'ın Tanrı tarafından gönderilen bir melek olduğu kimi tarafından tahmin edilmektedir.

- Long Horse, İnternet üzerinden çeşitli tuhaf yaratıklar yaptığı bilinen Trevor Henderson tarafından yaratıldı.

Diğer kreasyonları arasında ;  Siren Head, Cartoon Cat, The Country Road Yaratık, The Bridge Worms, The Man the Upside-Down Face, the Smile Room, the Good Boy, the Lamb, the Man in the Red Room, the Fetid King ve Devler.
Long Horse, şu ana kadar kötü olmayan ve başkalarına zarar vermeyen tek Trevor Henderson yaratığıdır.

Trevor, Twitter'da Long Horse'un “önceden uyarmanın, felaketin önlenmesinin, merakın, daha iyisi ya da daha kötüsü için koruyucu azizi” olarak adlandırdığı bir sanat eserini yayınladı.

Trevor, yarattıklarının muhtemelen bir türün parçası olduğu konusunda Tumblr'a yaptığı bir soruya yanıt verdiğinde Long Horse'un türünün tek olduğunu doğruladı; Siren Head, Long Horse, Bonesworth ve Bay Maskot'u türlerinin tek örneği olan birçok canavardan birkaçı olarak isimlendiriyor.
Uzun At, birçok yazıda hem rüyalarda hem de gerçek hayatta görünebileceğinden bahsedildiği için "Rüya Atı" olarak da bilinir.

Trevor bir keresinde Twitter'da Long Horse'a bir elma teklif ederse elmanın solup kararacağını, Long Horse'un teklifi kabul ettiğinin bir işaretinden bahsetmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin