BU GUN SİZİNLE MARCO VE ALVİN ADLİ BİR KANALİN CEKTİKLARİ VİDEOYU GOSTERECEM...
İNTERNETTE BU BEBEGİ ALİYORLAR...
ARTİ BİRDE KUTU İCİNDE BİR KAVANOZ VE BEBEK İCİN BİR İKİ GİYSİ BULUNUYOR.VE BİRDE KUTU İCİNE KIRIK CAMLAR YAPIŞTIRILMIŞ.
BU GERÇEKTEN KORKUNC.Ve birde kutudan mum cikar ve youtuberler mum'u yakar ama birden bir detay fark ettiler.
Mum yanik'dir ama duvarda gölgesi gözükmemekte.
BU GERCEKTEN KORKUTUCU!!
YOUTUBERLER MUM'U SÖNDÜRÜRLER. O SİRADA BİR ESYA'NİN YERE DÜŞME SESİ GELİR VE YOUTUBER LER ODADAN ÇIKAR EVDEN ÇIKARLAR VE OTOPARK ORADA DURUR VE KONUSULAR. YABANCİ OLDUKLARİ İCİN DEDİKLERİNİ FAZLA CEVİREMEDİM.NEYSE KONUŞTUKTAN SONRA EVE GİRMEYE KARAR VERİRİLER. AMA GİRDİKLERİ SİRADA ODADA KIRMIZI IŞIK OLDUGUNU VE YANIP SÖNDÜĞÜ GÖRÜRLER!
CESARETLERİNİ TOPLADİKTAN SONRA YERDE DURAN KURALLAR YAZAN KAĞIDI ALIRLAR.
KKâğıtta benim adın sandy ve iceri girmek ile ilgili birşey diyor.
Devamı
Görmeme izin verme veya...
( yazilar çok küçük o yuzden yazamadim sorry😟)Neyse sonra youtuberlerimz kutu icine baktıkları zaman bebegin orada olmadigini görür.
Sonra başka bir odaya girdikleri zaman karşılarına.
Bir kagit çıkar kâğıtta" miss me " yazmakta yani beni özle demek gecer. Sonra odaya tamamen girdikleri zaman bu manzara ile karşı karşıya kalırlar.Bebek orada oturmakta ve sönen mum 'da orada?
Yani nasıl yandı? Ve bebek oraya nasıl gitti?
Sonra alvin mumu alip söndürüyor marco bebeğim alip kutunun yanina bırakıp bebegin kafasını çekiçle kırıyor.
Sonra bebeği kırdıktan sonra bosete koyup çöpe atıyorlar.... Hani binalarda bulunan borulu çöp lerden. Neyse sonra ikiside olayin soku ile etrafi toparliyorlar ve yatıyorlar. Odada ve yatak odalarına kamera koyuyorlar.
Eski kutu bebegin çıktı kutu hala salonda olmaktaydı ve kameralara şu yansıdı.
Bebegin kutu içinden cikti ve geri girdiği bir görüntü çıktı. Gerçekten çok şaşırdım!? Bebek çekiçle kırılmıştı!? Nasıl oldu geri döndü!? Gerçekten tuhaf!?
Alvin ses duydu ve odaya döndü kutunun yaninda ise bebek! Eski haliyle oradaydı. Mussalat olmustu...
Alvin ve marco baska bir kurallar yazan kagit bulur sanırım orada bebekten kurultulmanin yolu yazmakta. Sanirim kagitta bebekten kurtulmak için, kavanozun içindeki cam parçasını bebegin karnındaki bölmeye koymak, evet oyle bi bölme varmis.
Sonra etrafa bakıyorlar. Sanirim artık kurtulmuşlardır.
Size bir tavsiye int'den bilmediniz siteden bebek almayın. Aslinda o bebegi deep web ve dark web den almislar... Zaten siz almasınız...
Gerçekten ben en cok bebegin geri donmesine cok şaşırdim. Ve sanırım intikam almak için. Sonuçta kafasina çekiç ile vurdular.
Eyer daha fazla bu tur şeyler isterseniz yorumlara yazin ve vote atin sizi seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
رعبKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA