NOT : ED GEİN HAKKİNDA SİZLERE BİLGİ SUNMAK İSTİYORUM. BİR ÇOĞUNUZ BU İSİM İLE KARSILAŞMIŞTIR...
LÜTFEN BU BÖLÜM HAKKİNDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZMAYİ VE OY VERMYİ UNUTMAYIN...
İYİ OKUMALAR.
----------------Edward Theodore Gein, Amerikalı katil ve mezar hırsızı. Cinayetleri birçok filme ilham kaynağı olmuştur: Sapık, Teksas Testere Katliamı ve Kuzuların Sessizliği en bilinen örnekleri.
Doğum tarihi: 27 Ağustos 1906, La Crosse, Wisconsin, ABD
Ölüm tarihi ve yeri: 26 Temmuz 1984, Mendota Mental Health Institute, Madison, Wisconsin, ABD
Diğer adlar: Ed Eddie The Mad Butcher The Plainfield Ghoul The Plainfield Butcher The Butcher of Plainfield
Kurban sayısı: 2-9 killed
Mahkumiyet: Cinayet
Eyalet: Wisconsin
Defin tarihi ve yeri: Plainfield Cemetery, Wisconsin, ABD
.....
17 Kasım 1957′de Wisconsin, Plainfield polisi Ed Gein’in harap olmuş çiftlik evine geldi. Yakındaki bir marketin soyulmasından ve sahibi Bernice Worden’ın kaybolmasından dolayı Ed Gein şüpheli konumundaydı. Çünkü orada en son alışveriş yapan kişi oydu ve binanın etrafında boş boş gezdiği görülmüştü. Gein’in perişan haldeki evi karmakarışık durumdaydı. Yerleri kaplayan hurda ve kokuşmuş çöplerin arasından geçmek neredeyse imkansızdı. Küf ve çürümüş şeylerin kokusu yüzünden evde nefes almak neredeyse imkansızdı.Yerel şerif Artur Schley elindeki fenerle mutfağı incelerken, sırtına bir şeyin değdiğini hissetti. Neye çarptığını görmek için yukarı baktığında tavandan aşağı asılmış bir gövde gördü. Kafası kesilmişti, bacaklarının arasından karnına kadar açılmış ve derisi de soyulmuştu. Çirkin bir görüntü olmasına karşılık geyik avı yapılan bölgelerde ve av sezonunda alışılmış bir olaydı. Ama biraz daha dikkatli bakınca bunun bir geyik olmadığı anlaşıldı. Polis memurlarından Frank Worden’ın kayıp annesi Bernice Worden’ın cesediydi bu. Şok olmuş vaziyette Ed Gein’ın eşyalarını arayan memurlar, korkunç keşiflerin bu cesetle sınırlı kalmadığını anladılar. Resmen bir ölüm çiftliğine girmişlerdi…
-------
Ed 'den devam...Annesinin ölümünden sonra çiftlikte yaşamaya devam etti ve yaptığı ufak tefek işlerden kazandığı az miktarda parayla geçinmeye çalıştı. Annesinin yaşadığı ve kullandığı üst katı, alt kattaki misafir odasını ve oturma odasını olduğu gibi muhafaza eden Ed, tabiri caiz ise bu odaları bir tapınak haline getirmişti. Kendisi alt katta sadece mutfağı ve mutfağın yanındaki küçük odayı kullanıyordu. Boş vaktinde burada macera romanları veya ölü ve karanlık kültürle ilgili dergiler okuyordu. Onun dışında kendine garip uğraşlar edinmişti, bunların arasında gece yarısı mezarlık ziyaretleri de vardı. Ölen annesini tekrar diriltebilmek için, anatomi bilimini incelemeye ve öğrendiklerini mezarlıklardan çaldığı cesetler üzerinde uygulamaya başladı. ( vay be😮)
Tuhaf bilgi )
Hayatı boyunca cinsel ilişkide bulunmamış olan Gein, kadınlara karşı hissettiği karmaşık duyguları pek anlayamaz ve belki de bu sebeple kadın olma isteği duydu.İlk başlarda kendi kendini hadım etmeyi düşünen Gein, bir kadın derisinin kendisini yeterince kadınsı gösterdiğine inanarak, bu düşüncesinden vazgeçti. Kadın vücutlarına duyduğu isteği gitgide daha da büyüyen Gein için bir süre sonra mezarlardan ceset çıkarmak yetmemeye başladı. 1954 yılından itibaren cinayet işlemeye karar verdi. İlk kurbanı annesinin öldüğü yaştaki bir kadındı. Deri işlemesinde gün geçtikçe daha da ustalaşan Gein, bir süre sonra meme uçlarından kemer, kafatasından çorba kasesi ve diğer süs eşyaları yapmaya koyuldu. ( WTF!?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA