TÜRKÇESİ ...
Slender man gibi Thé rake yani diye Türkçesi ( tirmik ) internet imalatlarindan biridir.
Kademeli olarak statüye ulasmis bir sürüngen.
Kentsel efsanenin orijinal creepypasta bize bir tür yerleştirir.Orjinal tema arjivde bulunur...
Thé rake kurbanlarını izler ve onları öldürür...Resimde beyaz birsey dikkat çekmekte...
Thé rake6 metre boyunda
İnsansi görünüme sahip...
Rengi soluk gri
Ön tarafta 2 büyük göz vardır.
Bilgiler...
konusunda uzmanlaşmış bir web sitesinde ilk kez görünmesine rağmen, çoğu yaratığın hikayelerinin gerçek bir canavara dayandığına inanıyor. Bu inananlar, Rake’nin 1600’lere kadar uzanan görünümüyle eşleşen bir yaratığın hesaplarına işaret ediyor. Canavar, alışılmadık derecede uzun ve çirkin bir insansı yaratık olarak tanımlanır. Tüysüz ve ölümcül solgun. Dört ayak üzerinde sürünür ve tarar. Yaratık tarafından yayınlanan görüntülerin çoğunda, siyah gözleri ürkütücü, başka bir dünyaya ait ışıkla parlıyor gibi görünüyor. Hızlı, güçlü ve son derece çeviktir, öldürülmesini zorlaştırır. Yaratığın hikayelerine dayanarak, evinde karanlık, mağara alanlarını, tercihen yeni bir avlanma alanına ihtiyaç duyduğu zaman, kalabalık alanlar arasında hareket etmek için mağaraları kullanabileceği bir yerde olduğu görülüyor. Ancak, yalnızca bu mağaralardan uzak durarak güvenliğinden emin olamazsın. Bazı hesaplara göre, yaratık uyuyan insanların evlerine girebilir. Saldırı için ideal bir anı bekleyerek yatağınızın dibinde duracak. Korkunç görünümüne uygun olarak, yaratık son derece şiddetlidir. Yolunu geçecek kadar talihsiz insanlar kendilerini kışkırtılmamış saldırıların kurbanları olarak bulurlar. Hikâyeyi anlatmak için yaşayanlar sık sık hayatlarının geri kalanını, karşılaşacakları sonuçta aşırı psikolojik travma geçirerek geçirecekleri günü bekleyerek geçirirler. Çoğu zaman, yaratığın kurbanlarına psikolojik olarak işkence etme, korkuları yoluyla deliliğe sürüklenme gibi göründüğü görülüyor. Hiç kimse yaratığın şiddete neden büyüdüğünü bilmiyor; birçok canavarı acc için bir arkaplan varken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA