Robert HelpmannYouTube yazın ve videolara ilk olarak bakabilirsiniz.
Yaşınız küçükse, bakmayın ~YouTube 12 temmuz 2015 de " Robert helpmann " adlı bir kanal, aynı gün bir cesetle farkli farklı anlamsız tuhaf videolar çekilmiş. Ceset kadın ve sanırım ismi daisy
@robert_helpmann ~ ayrıca ek olarak'da google'da biraz araştırma yaparken, böyle bir twitter hesabına rast geldim.
·@robert_helpmann ~ isminde, 7 aralık 2018 tarihinde yayınlanmış bir twit -
7 Ara 2018i made a mistake. daisy was angry. but daisy is back. daisy is back.
Türkçesi : bir hata yaptım. Daisy kızgındı. ama papatya geri döndü. Daisy geri döndü.
Daisy kim bilmiyorum, karısı yada belki sevgisi.
Takıntılı olduğu aşığı. Herşey olabilir...
Ve biraz daha araştırma yaptım, Robert halpmann
Diye arattımız isimde, eski yıllarda yaşamış bir dansçı 'dan bahsediyor.Şu adında bir youtube kanalı vardı:
Robert Helpmann.
Şimdi bu "Robert Helpmann" yıllarca ölmüş durumda, bu kişi temelde bu kanal için Robert'ın adını kullanıyor.
Bu kanalın yüklediği içerik korkunç.
Kanalın sahibi muhtemelen "Daisy" adlı bir kızı öldürdü.
Onun videolarını yapmıştı, plastik bir çantada olduğu için engellendiği için yüzünü göremiyorsunuz.
( ve bütün videoları, aynı gün yüklemesi bu olayı biraz daha gerçek yapmakta )~~~ [ bu başkasının araştırması, yabancı tr çeviri ]
Bi video, Daisy'nin sandalyede oturduğunu gösteriyor, muhtemelen video çekilmeden hemen önce öldürülmüştü.
Müzik çalıyor ama geriye doğru.
Bazı videoları izledim (izlemekten gerçekten hoşlanmadım) ve geriye doğru oynatılan bir ses olduğunu fark ettim.
Geriye doğru çalınan sesi tersine çevirmeye karar verdim.
Ortaya çıkan şey .. şey .. oldukça ürkütücü sanırım ..
Bir çocuğa hediye veren bir Noel Baba idi.
Bu "Daisy" katilin hediyesi olabilirdi.
( gerçekten, çok ürpertici :-:)Tüm videoları izledikten sonra sonuncusu: "Daisy gidiyor."
Bu videoda yine tuhaf bir geriye doğru müzik var.
Kapalı bir kapıyı gösteriyor, bir atlama olduğunda kapı açılıyor, Daisy gitmiş.Vücudu polis tarafından alınmış olabilir, hiçbir fikrim yok.
Kolayca korkuyorsanız, bu kanal sizin için hiçbir şey değildir.- Bazı kişililer ise videoda ortaya çıkan, kelimeleri bulmuş ve çözmüş. Videolar bir şiiri 'de söylemekte.

Olası satışlar:
Her video aynı gün çekildi
Robert Helpmann bir aktör / dansçıydı
Robert, bir çocuk hırsızı oynadığı Chitty Chitty Bang Bang filminde oynadı.
Her videonun bir karesinin ekran görüntüleri Gay Lady şiiridir( Muhtemelen ama oyuncu olan Robert 'in adını kullanarak açtı)
Ölen kişi Gay Lady hakkındaki şiir, bizi Daisy'nin öldüğü sonucuna götürüyor gibi görünüyor, çünkü her videoda şiirin bir parçası var ve ölümden bahsediyor.
Kurbağayı ezen erkeğin Rus bir erkek olduğunu söyleyen Julietehcutie, kurbağayı ezen erkeğin papatya videolarındaki adama benzer göründüğünü, ayrıca yandaki ilgili videolarda da kanallardan biri Kak Sdelat oldu. Rusça
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA