Not : BU YAZİLAR SCP VAFKINDAN ALINMIŞTIR..
YORUM YAPMAYİ VE OY VERMEYİ UNUTMAYİN...
LÜTFEN DÜSÜNCELERİNİZİ YAZİNİZ...VE NORLAMLDE BAYA BAYA BAYA VE BAYA SCP VAR BAYA VAR. BURAYA HEPSİNİ YAZAMAM AMA İSTERSENİZ SERİ YAPABİLİRİM...
BUNU BELİRTİNİZ...Ekleme:SCP nedir : SCP Vakfı, internet tabanlı bir iş birlikçi yazma projesinin konusunu oluşturan kurgusal bir organizasyondur. Bu proje altında yazılan öyküler, kurgusal Vakıf'ın doğal yasaları ihlal eden varlıklar, mekanlar, ve nesneler ile olan "mücadelesini" anlatır.
Bugünkü durumunda olan insanlık, yaklaşık çeyrek milyon yılın ancak son 4.000 yılı bir önem teşkil etti.
Peki, yaklaşık 250.000 yıldır ne yaptık? Anlayamadığımız şeylere karşı olan korkularımızla mağaraların ve ufak ateşlerin etrafında toplandık. Bu güneşin neden doğduğunu açıklamaktan çok daha öteydi, insan başlı devasa kuşların ve kayaların canlılığı oluşturmasının gizemiydi. Böylece onlara 'tanrılar' ve 'şeytanlar' dedik, bizi esirgemeleri için onlara yalvardık ve kurtuluşumuz için ibadet ettik.
Zamanla onların sayısı azaldı ve bizimkisi yükseldi. Korkacak daha az şey olduğunda dünya daha anlamlı bir yer haline geliyordu, ancak açıklanmamış olgular asla gerçekten yok olmaz, sanki evrenin absürt ve imkansız olanı istiyor olmasını gösterir gibi.
İnsanoğlu korku içinde saklanmaya geri dönmemelidir. Başka kimse bizi koruyamaz, ve kendimiz için ayağa kalkmamız gerekiyor.
İnsanlığın geri kalanı ışığın altında hayatını sürdürürken, karanlıkta durmamız gerekiyor, savaşmak için, zaptetmek için, ve onu halkın gözünden uzakta tutmak için. Böylece diğerleri akla yatkın ve normal bir dünyada yaşayabilecek.
Güvence altına alıyoruz. Muhafaza ediyoruz. Koruyoruz.
— Yönetici
Vakıf normalliği korumak için faaliyet gösterir, böylece dünya çapındaki sivil nüfus korku, güvensizlik veya kişisel inançlarına dair herhangi bir şüphe içinde olmadan yaşayabilir ve gündelik hayatına, dünyadışı, boyutlararası veya normaldışı etkilerin altında olmayan bağımsızlığına devam edebilir.
Misyonumuz üç aşamalıdır;
Güvence Altına Al
Muhafaza Et
Koru
-----
Madde #: SCP-014
Nesne Sınıfı: Güvenli
Özel Saklama Prosedürleri:SCP-014 tercihen yüzü bir pencereye bakan kollu bir sandalyede, Site-██'de tutulur. Temel prensip olarak, tercihen sürekli bir şekilde müzik sağlanmalıdır. Müzik 1937'den sonra yapılmış parçaları içermemelidir. Bir güvenlik kamerası SCP-014'ün odasında halihazırda bulundurulmalıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA