Not : bu bilgiler internette bir siteden alıntıdır.
Gerçek olup olmadıkları size kalmıştır...Oy vermeyi unutmayıniz.
Ve bu bölüm hakkindaki düşüncelerinizi yazınız!Antarktika ve Avustralasya Bölgesinin 10 Efsanevi Canavarı~
Binlerce yıldır efsanelerle anlatılagelen canavarlar, ya bugün ayak bastığımız topraklarda yaşıyorsa? Belki de sadece ormanlara veya suların derinlerine göz atmamız bile yeterli. Antarktika ve Avustralasya’da ne gibi gizemli canavarlar yaşıyor, hangi efsaneler anlatılageliyor? İşte bu soruların bazı cevaplarını sizlerle buluşturuyoruz.
Yara-ma-yha-who, Aborijin halk kültüründen gelen bir tür Avustralya vampiri. Bu kısa, kırmızı arkadaş, bir şeytanı andırıyor. Dişleri yok, bu da kan emici bir vampir için normalin dışında bir durum. Yara-ma-yha-who, bir ağaca gizlenip kurbanının aşağıda durmasını bekler. Ardından üstüne atlayıp elleri ve ayaklarında bulunan, ahtapot benzeri emicileriyle kanını emer. Bu şekilde karnını doyuran şeytan, daha sonra bir uykuya çekilir ve tüm yediklerini kusar. Neyse ki kurban buna rağmen hayatta kalabilir! Ancak aynı kişi, bu şekilde birden çok kez ısırılırsa kendisi de bir Yara-ma-yha-who’ya dönüşmeye başlar. ( Oha çok ilginç😲)~~~~
Hawkesbury Nehri Canavarı, kendisi için İskoçya’nın Loch Ness Canavarı olarak bilinen Nessie’nin bir kuzeni denebilir. Avusturalya’nın Güney Wales’inde yer alan Hawkesbury Nehri, oldukça derindir ve içinde yaşayan bu canavarın 24 metre uzunluğunda olduğu söylenmektedir. Binlerce yıllık Aborijin boyamaları, canavarın tarih öncesi döneme ait plesiusaura benzer görüntülerini resmediyor. Aslında birkaç modern sayılabilecek resmin bulunmasına rağmen henüz nehir canavarını tam olarak görüntüleyebilen biri çıkmamış.
~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA