Karadedeler Olayı 1988 yılında geçiyor ve gazetelere konu olacak kadar ses getiriyor. Davutlu köyü sakinleri bir gün hava karardıktan hemen sonra, köyde cine benzer varlıklar görürler ve o kadar korkarlar ki evlerinden dışarıya adım atamazlar. Olay gazetelere yansır. Ve bir gazeteci bu olayı araştırmak için köye gelir. Köy halkından herkesle konuşur, röportajlar yapar. Herkes ağız birliği etmişçesine bu varlıkları gördüğünü anlatır. Gazeteci elinde kamerası ile köyde 11 gün geçirir. Fakat olağan dışı bir durumla karşılaşmaz. Bunun üzerine gazeteci kamerasını 14 yaşında bir çocuğa bırakır ve eğer bir olay olursa kaydetmesini söyleyerek köyden ayrılır.
Üç gün sonra gazeteci gözaltına alınır. Köydeki üç evde yaşayan yedi kişi parçalanmış bir halde bulunmuştur. Gazetecinin kamerasını verdiği çocukta bu ölülerin içerisindedir. Gazeteci masumiyeti anlaşıldıktan sonra salınır. 3 şubat 1989 yılında ise bir ormanda gazetecinin giysileri ve bir de not defteri bulunur. Ama gazeteci kayıptır ve kendisinden bir daha haber alınamamıştır. Olay esnasında gazeteci tutuklayan jandarmada ise depresyona girerek intihar eder. söylenenlere göre bu olayların hepsi birbiri ile bağlantılıdır. Ve olayın nedeninin de Davutlu köyünde görülen bu cine benzer varlıkların olduğuna inanılmaktadır. İnsanı korkutan bu dramın ardındaki sis perdesinin hala bir nebze bile aralanamamış olması, bu tür varlıkların lanetine olan inancı arttırıyor.
Karadedeler Olayı Bir İstihbarat Savaşı’nın Tam Ortası mı?
Karadedeler Olayı’nda garip bir ayrıntı var aslında. Çünkü Cinlerin insan öldürdüğü görülmüş bir şey değildir. Diyeceksiniz ki defineciler ölebiliyor. Aslında bu ölümler metan gazından kaynaklanıyor yani definecilerin. Şimdi dönelim olaya.
Gazeteciye ait giysilerin bulunması ve özellikle bir jandarmanın intihar etmeye kalkması açıkçası bize gösteriyor ki bu insanlar tam bir istihbarat savaşının ortasında kalmışlar. Malum bilinmemesi gereken bir şeyi öğrenmeye kalkarsan ki hele de bu bir devlet sırrı ise tek çözüm vardır ki bu ölümdür. İstediğin kadar söyle. Devlet sırrına vakıf olan bir kişi mutlaka ama mutlaka ya iyi korunmalı yada mecburen öldürülmelidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA