Not : buradaki konuşmaları ben çevirdim. Emeğe saygi , vote atin.ve bu konu hakkındaki düşüncelerinizi yazınız...
--------
Luxulydark adlı kanal dark web 'den birşeyler sipariş etmekte. Ama öyle sıradan şeyler degil.
Örümcek , balik , kiz arkadaş , erkek arkadaş, kopek ve telefon gibi.
Ama en korunclari : Bir anne , 2 palyalco ve bir tane 'de dev bebek! Evet yanlis okumadiniz...
Video buraya koyuyorum izlersiniz.
Neyse... Dark web 'den şu Kadini alıyorlar.
İsmi : Mary
Orada yazan ceviri;
mary üç çocuk annesi ve sama evinde yaşadı
ve şimdi kendi adını vermesi için yeni bir aile arıyor...Arkadaslar ceviri biraz hata verdi... Evleri yanmış kadinin ve sanırım çocuklarını kayip etmis. Aslinda üzücü...
Kadın 'i arıyorlar birde bunun icin para vermeleri ayri bir tuhaf nedense...
Neyse devam edelim.
Kadın eve geldi zaman adam ona soruyor.yani ailesi hakkinda bir seyler diyor.Kadının dediğini çevirdim ;
asla gitmediler , büyüdüler... Diyor sanırım...Kadın biraz ürkünç görünuyor... Ama anlamadığım şey! Neden dark web onu satıyor?! Resmen kadina yapilan igrenc birsey?
Neyse... Kadin sonra gözlüklü adama yaklaşiyor ve ona dokunmaya çalışıyor...
Diger adam dur lutfen dur diyor...
Kadın sonra mustafa gidiyor , adamlar aralarinda birşeyler diyorlar.Sonra mutfaga giriyorlar. Kadin corba gibi birsey yapmış. Adamalarin önüne koyuyor.
kadın gidiyor baska odaya, adamlar o sirada corbaya bakiyor ama yemiyorlar ve lavobaya döküyorlar işte o sirada kadin geri geliyor.Kadın : " sen yapmadın " diyor
Kadın : " güveçimi ye diyor...
Sonra kadin kameralari almaya çalışıyor ve ver onu diyor.
Adam ve gözlüklü adam dur dur diyor.
Kadin sonra baska bir odaya gidiyor adam lar konusuyor. Sonra kadin elinde bir kamera ile geliyor.Kadın kamerayı çöpe atiyor sertçe, sonra adamlar , napiyorsun! Derdin nedir gibi şeyler söylüyor ve kadin bağırmaya aglamaya basliyor.
Kadina uyumasi icin odasina gönderiyorlar.
Ama bir süre sonra kadinin odada olmadigini görüyorlar. Kadını evde bulmaya çalışıyor lar.
Bulunca birşeyler oluyor ve kadin bagirarak evi terk ediyor.Arkadaşlar birde kadın elinde canta vardi biliyorsunuz.
O çantayi oraya bırakıp gitti. Adam cantaya yaklaşınca büyük 2 böcek gordu bide çantada siyah bir sıvı vardi..
Kadının neden boyle olduğunu bilmiyorum...
Neyse bu bölüm bu kadardı diger bölümde ünlü katiller hakkinda olucak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL OLAYLAR VE KORKUNÇ GERÇEKLER-∆
HorrorKORKUNÇ BİLGİLER- EFSANELER- GİZEMLİ GERCEKLER - BU KİTAPTA HADİ OKUMAYA BAŞLA