POV Alice
"ALICE !!" roept mama "schiet op anders kom je te laat voor de trein." Ik ren naar onder doe mijn jas aan owja wacht me telefoon ik ren terug naar me kamer en pak me telefoon. Papa en mama lopen naar de auto en ik ren er na toe.
*we zijn aangekomen bij het station.
Papa kijkt om zich heen "ik wist nog toen ik voor het eerst hier was" en hij krijgt een lach op zijn gezicht. "Nou Alice heb je alles koffer kleren toverstok?" yip yip en yip" zeg ik. "Ik ga jullie missen"
zeg ik "wij jou ook lieverd" en we geven een groeps knuffel."Nou ga maar snel de trein in!" ik knik en loop naar de trein. Net als ik in wil stappen draai ik me om en geef ik een kushandje.
Ik loop door de trein maar alles zit vol. Totdat ik bij 2 jongens en 1 meisje terecht kom. "Hey mag ik hier zitten alles zit vol?" " Ja hoor kom maar" zegt het meisje. Ze kijken me aandachtig aan "je bent zeker nieuw of niet ?" "Ja klopt" "na welk jaar ga je?" ik kijk de jonge aan "naar het 5de.""Oh wat leuk daar zitten wij ook in!"
"Wat gezellig maar hoe heten jullie dat zal wel handig zijn om te weten." Ze beginnen te lachen "ik heet Harry" zegt de jongen met een brilletje en een bliksem teken op zijn voorhoofd. "Ik ben Ron" de jongen heeft Rood/oranje haar. "Ik ben Hermione En wat is jou naam?"
"Ik ben Alice leuk om kennis te maken" "Alice het is wederzijds."*we zijn aangekomen op Hogwarts
en ik loop samen met Harry,Ron en Hermione*
Ik kijk om me heen wat is het mooi "wat die kaarsen die vliegen wtf.!" Hermione begint te lachen "je hebt nog zeker nooit magie gebruikt?" "nee maar mijn vader heeft me wel veel op Poisons geleert."Iedereen gaat zitten ik ga maar bij Hermione enzo zitten totdat een man met een lange baard en ogen zo blauw als de lucht mijn naam roept en vraag of ik na voren wil komen. Ach wat leuk denk ik awkwarder kan het niet worden. Ik loop naar voren en voel dat iedereen me aanstaart.
Hallo ik ben proffeser Dumbeldore hoi ik ben Alice zeg ik. We gaan nu kijken in welk huis u hoort een vrouw genaamd Proffeser Anderling zet een hoed op me hoofd en hij begint te praten.
Oh deze is moeilijk ze past eigenlijk in ze alle 4 maar ik kies voor
SLYTHERIN.Ondertussen is iedereen weg uit de zaal.
Proffeser Anderling zet de hoed weg en geeft me een paar kleding. "Een school outfit? you got to be kidding me" ze begint te lachen en loopt weg en ze komt terug met proffeser Dumbeldore en de andere kon ik niet hij had zwarte haren en ogen zo zwart als de nacht volgens mij was hij waar Hermione het in de trein over had.Aah Alice wat vind je ervan Geweldig maar het enige wat me tegenvalt is de schooluniform. Hij begint te lachen u zult er wel aan wennen als u het zeg zeg ik . Dit is proffeser Snape hij is het hoofd van je huis en hij geeft de les toverdranken. Mevrouw Hamilton is het niet ? Ja meneer komt u maar mee ik leid u naar uw kamer.
POV Snape
Ik zit aan de tafel en de leerlingen komen binnen totdat mijn ogen gericht raken op een meisje ik hem haar nog nooit gezien. Ze is wel erg mooi wacht wat ? Severus nee nee ze is je leerling en jij haar leraar dit kan niet. Als ze haar hoed op haar hoofd zet roept die opeens Slytherin. Wat is ze toch geweldig denk ik als ik met Dumbeldore naar haar toe loop. Mevrouw Hamilton ik leid u naar uw kamer.POV Alice
We lopen in stilte naar mijn kamer wat een beetje akward is dus zeg ik maar iets. Dus u geeft toverdranken ? Ja zegt die op een hele droge toon. Nou zeg kan die het nog droger zeggen denk ik opeens kijkt hij me beetje boos aan. Is er iets mis ? Vraag ik.Ik ben een heel lief meisje ik ben behulpzaam enzo maar als ik iets denk of wat te zeggen heb dan zeg ik dat ook. Oké oké ik kan ook een beetje highclass soms zijn maar zo ben ik nu. Nou..... laat maar nee nu zegt u het ook zeg ik arrogant. Hier we zijn bij uw kamer het wachtwoord om in de common room te komen is pureblood.
JE LEEST
Snape x student ( love story )
FantasyAlice Hamilton is een half-bloed en heeft al de tijd in de muggleworld op school gezeten. Totdat ze een brief krijgt van Hogwarts. Ze start in het 5de jaar alles gaat prima totdat ze ontdek dat ze een crush heeft op Proffeser Snape. Zal dit goed afl...