Prins en Prinsess

121 1 2
                                    


Als ik het duistere figuur zie hou ik mijn adem in van de schrik. Ow nee wat moet ik doen !

Ik spring snel een hoekje in. En beweeg  me niet meschien ziet hij me dan niet. "Hamilton? Ben jij dat" ow no ik kom uit de hoek vandaan.
"Hai Severus" "wat deed je daar of überhaupt wat doe je hier?, als filch je zag had je een groot probleem. Maar je heb geluk dat ik het ben"

Is deze serieus gaat hij gewoon doen of er niks aan de hand is want dat is het totaal niet.!  Ik weet nog als de dag van gisteren wat die allemaal tegen me zei.

"Severus ?" Zeg ik met tranen in mijn ogen. Hij haalt even diep adem "alles wat er is gebeurt moet je  vergeten." Hij is nu toch niet serieus of wel ? "Ma-maar en de afgelopen dagen wat je voor me voelde is dat weg?" Het is effe stil. Hij staat met zijn rug naar mij dus ik loop naar hem toe en ga voor hem staan. "Severus ?" "Het is proffeser voor jou. En ik wil dat je nu uit mijn klaslokaal gaat!" Ik kijk hem recht in de ogen aan met tranen in mijn ogen.
"Wil je echt dat ik ga"
" ....ja" zegt Severus
Ik barst in tranen uit en ren het lokaal uit.

Ik schud mijn hoofd om van de gedachten af te komen. En zo te merken heeft Severus net mijn gedachten gelezen. "Kom maar effe mee" zegt die "dan kunnen we rustig praten." Ik knik en loop met hem naar zijn kantoor.

*aangekomen in kantoor

Ik ga op de bank zitten en Severus zit nerveus naast me. "Thee ?" Ik kijk op en kijk hem vragend aan. "Umm ik bedoel wil je Thee ?"
"Thee zal fijn zijn dankje" hij zwaait met zijn toverstok en er komen 2 glaasjes thee aangevlogen. Het is een lange tijd stil. En ik haat awkward stilte. Totdat Severus eindelijk begint te praten.

"Luister Alice... wat ik allemaal tegen je heb gezegd was verkeerd van me en dat had ik nooit mogen doen. En ik begrijp als je me nu haat.. Maar de laatste paar dagen heb ik gemerkt dat ik niet zonder je kan. En dat je alles voor me betekend. En ook al hadden we niets iets echt maar ik ga het nu goed doen."

Hij komt dichter bij me zitten en houd mijn handen vast. De tranen staan in me ogen van
blijdschap,  verdriet eigenlijk van alles. Ik kijk naar de grond omdat ik niet wil dat Severus ziet dat ik huil. Maar hij pakt me bij mijn kin en duwt die omhoog zodat ik hem aan kijk en hij zegt.

"Alice Hamilton wil je mijn vriendinnetje worden?"

"S-Severus natuurlijk wil ik dat" zijn ogen worden wijd en hij geeft me een grote knuffel. "Severus..je stikt me" hij laat langzaam los en hij kust me gepassioneerd.

De kus leek wel uren te duren en op een gegeven moment laat Severus los en pakt me op en zet me op zijn schoot. En we beginnen te knuffelen .

We hebben uren gepraat. Totdat ik op een gegeven moment moe word.

"Kom we gaan jou eens wat makkelijker aan doen" ik kijk verbaasd op. Severus loopt naar zijn klerenkast en pakt een pyjama set eruit en gooit het na mij. "Doe dat maar aan" ik doe wat die zegt en loop de badkamer op en doe de pyjama aan.

Ik doe mijn haar in een messy bun

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe mijn haar in een messy bun

En ik haal mijn make-up en alles ervan af

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En ik haal mijn make-up en alles ervan af. En opeens valt me wat in. "Hey Severus? Kom eens" hij loopt binnen beetje geschrokken volgens mij dacht die dat er wat ernstig was. "Wat is er ?" "Nou nu we een..ja koppel zijn vroeg ik me af wat voorn naam ik jou moet geven?" "Een wat" vraagt die lachend. "Een naam.. in de muggle world doet iedereen dat. Je weet wel. Princess, lieverd , snoesje, schat enzo verder." "En wat wil je nu zeggen ?" "Hoe jij en ik jou ga noemen gekkie!"

Hij denkt na en tikt met zijn vinger op zijn kin. "Ummm wat dacht je van? Princess want ik ben de half-bloed prins?." Hij wilt verder vertellen maar ik stop hem. "Wacht wat... jij bent een prins?" Zeg ik met open mond" Severus schiet in de lach
(aahh wat hou ik van die lach)

"Ja dussss dat maakt jou een princess" hij loopt naar me toe en geeft me een klein kusje op mijn neus.
"Yayy mijn kinder droom is uitgekomen" zeg ik enthousiast

We lopen weer de kamer in en gaan op de bank weer knus zitten. Na een lange tijd begin ik echt moe te worden en gaap ik. "Zo te zien moet iemand slapen" zegt Severus. "Nee nee ik wil hier blijven" zeg ik als een klein kind "ik ben nog niet moe zie je ik ben al groot"

" kom ik breng je naar je slaapkamer" ik geef een zucht en knik en we lopen samen naar mijn slaapkamer.

*aangekomen voor de deur slaapkamer

"Ow je pyjama" zeg ik fluisterend. "Die is nu van jou" " echt ahh"  ik geef hem een kus op de wang en hij zegt "ja ja ga maar naar binnen ik zie je morgen in de les" en opeens begint die op zijn school toon te praten en zegt die "en wees niet te laat in mijn les Hamilton!" "Mmm dat kan ik niet beloven...proffesor"

Hij lacht en ik geef hem nog snel een keer een kus en loop naar binnen. Ik ga in me bed liggen en bedenk me wat er allemaal van avond is gebeurt.

1 we gingen naar de discotheek   2 Noah kust me
3 ik ben nu Severus vriendinnetje
Als ik ga liggen en me alles zit te bedenken. Ruik ik opeens Severus. Whiskey , pepermunt , poisons lokaal en frisse boeken hè hoe kan dat ? Owjaaa ik heb zijn pyjama aan. Ik moet lachen van me zelf

En ik val in slaap met een lach op me gezicht!

——————————————————————————
Yayyy ze zijn back in business people!!!
En wat vinden jullie ervan ? Let me know

Snape x student ( love story ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu