Als ik ga liggen en me alles zit te bedenken. Ruik ik opeens Severus. Whiskey , pepermunt , poisons lokaal en frisse boeken hè hoe kan dat ? Owjaaa ik heb zijn pyjama aan. Ik moet lachen van me zelfEn ik val in slaap met een lach op me gezicht!
Ik word langzaam wakker. De wekker gaat af. "Ugh rot ding. Wij zullen nooit vrienden worden" waarom moet die me nu wakker maken ik heb zoooo goed geslapen. Ik droomde over Severus en hoe ons leven later er uitzag. We hadden een zoon en een dochter.
Terwijl ik over de droom zit te denken rennen er twee gekken meiden me kamer in."Rise and Shine sunshine!" Roept Betty. Ik draai me om en trek de dekens over me hoofd. Betty en blijkbaar Hermione ook gaan op me bed zitten en bekijken me aan. dat voel ik als iemand me aankijkt.
Ik doe de deken langzaam weg en zeg. "Oké -oké ik weet dat ik knap ben maar jullie hoeven me niet aan te gaan staren""Nou knap zal ik het niet noemen" zegt Betty "maar sta op vandaag zijn de lessen weer. Dus we gaan nu ontbijten" ik stap me bed uit en hermione gaat op mijn plaats liggen. Betty kijkt me vragend aan.
"Is er iets ?" Zeg ik "nou ja sinds wanneer draag jij een zwarte pyama?. En ook nog een lange broek!. Jij draagt nooit lange pyjama broeken want dat is je te warm." Ze pakt haar mobiel en laat een foto zien van wat soort pyjama's ik meestal aan heb."Oh is het van een jonge ? .....Noah?" Ik begin te lachen en zeg. "Om je vraag te beantwoorden... ja het is van een jonge. Maar nee niet Noah."
"Oooohhhh een JONGE mogen we weten wie de gelukkige is?" Betty kijkt me met grote ogen aan. Ik tik op me kin en doe net of ik na denkt en zeg dan plagend nee. "Maar kom we gaan maar ontbijten" zeg ik. En ik doe mijn kleding aan en we lopen naar de grote zaal.
——————————————————————————-
Hermione is na de bibliotheek en ik en Betty gaan naar de grote zaal"KOM OPPPP wie is het ??" "Nee nee nee en nog eens nee!" We lopen naar de tafel totdat Betty voor me springt en op haar knieën voor me gaat zitten. "O mijn liefste schoonheid VERTEL ME WIE HET IS!"
Iedereen kijk ons aan wat heel awkward is.
"Betty Betty sta op! Iedereen kijkt naar ons"
Ze kijkt op zich heen en krijgt een duivelse glimlach op haar gezicht. "Zolang jij het niet vertel blijf ik hier zitten. En je vernederen!" "Oke-oké maar please sta opp!!""YAY!!" Ze springt op en gaat zitten. "O M G jij bent echt erg." "Ja dat wist ik al. Maar dat maak niks uit en vertel me van wie die pyjama is" ik kijk naar links en rechts checken of iemand ons van horen.
"Snape" Betty knipt paar keer met haar wimpers. "Uhh wat? Zei je" "ik zei de pyjama is van Proffesor Snape." Ze schiet volop in de lach "je maakt toch een grapje of niet ?" Ik knik serieus nee. Ze weet niet wat ze moet zeggen " uhhh hoe- wat - Uhh- wanneer ?" "Hihi oké ik ga je een geheimpje vertellen maar je moet zweren dat je het tegen NIEMAND zegt!" Ze knikt en we doen onze pinky promise."Ik heb een relatie met Snape."
Het is effe stil.
"Wacht wat?.. jij en-en Snape?" Het laatse fluistert ze. "Mmhhh" "OMG oké Alice wat je ook doet ik sta achter je. Maar ik heb een paar vraagjes?... is die lief
Hoe is die buiten les.? Hebben jullie al de nasty gedaan. TELL ME EVERYTHING" "haha b rustig maar ja hij is lief. Buiten de les is die een heel ander persoon en ja.""OMGosh you did the nasty?" Ik knik "ahhhh okey okey maar kom we gaan na je boy. We hebben nu les van hem" we staan op en lopen door de gangen. " shit mijn boeken..die liggen nog op mijn kamer!"
We rennen naar mijn kamer en ik pak mijn boekentas met mijn boeken.Opeens kijk Betty naar de klok op de muur. "O - M-G Allie. We zijn te laat!" We rennen door de gangen helemaal naar het klas lokaal van Severus.
Maar als we zijn aangekomen staat Severus niet voor de klas maar ....Glideroy Lockhart!. Owja helemaal vergeten hij is hier ook nog. Ik kan me nog herinneren toen hij me die brief stuurde.Flashback
Mevrouw Black
Omdat u gisteren naar Snape moest vroeg ik me af of u na het ontbijt naar mijn lokaal wilt komen.
Proffeser. LockhartTerug in moment.
Een koude rilling komt door me lichaam. Als hij me aankijkt. Het spijt me maar hij is creepy. "Alice-Alice!" Ik knipper een paar keer en ben terug in het moment. "Man Alice wat is er ik sta je nu al" ze kijkt op haar horloge. "Twee minuten te roepen waar zat je met je hoofd" ik kijk de kant op van lockhart en een duivelse lach komt er op Betty's gezicht. "Aaaahh je bent natuurlijk teleurgesteld dat je boy niet hier is." Ik geef haar een stomp. "Auww waar was dat nu voor nodig?"
"ahhh dames komen jullie maar verder de les gaat beginnen!" Ik en Betty kijken elkaar aan en dan naar Lockhart. Terwijl ik langzaam naar hem toe ga zeg ik. "Het spijt me..Proffeser maar waar is proffesor Snape ?" " jaja dat wou ik net vertellen bedankt...Hamilton ga maar zitten" ik mompel zachtjes 'idioot' en ik ga zitten
"We gaan nu allemaal naar de grote zaal waar jullie professor op jullie wacht. We gaan namelijk spreuken tegen de zwarte kunst oefenen. En Snape helpt mij daarbij dus hup...hup pak jullie spullen maar en loop maar mee naar ze zaal"
O oh dat wordt nog wat want Severus en Lockhart zijn nou..ja nu niet de beste vrienden van elkaar. Deze les wordt zeker een en al drama.
—————————————————————————-
Yayyy weer een hoofstuk af
Blah blah blahLaat me weten wat je ervan vindt :)
JE LEEST
Snape x student ( love story )
FantasiaAlice Hamilton is een half-bloed en heeft al de tijd in de muggleworld op school gezeten. Totdat ze een brief krijgt van Hogwarts. Ze start in het 5de jaar alles gaat prima totdat ze ontdek dat ze een crush heeft op Proffeser Snape. Zal dit goed afl...