POV Alice
Ughhhhh ik moet nu naar nablijven denk ik. "Ow schoonheid zal ik met je mee lopen" vraagt Draco "nee hoef niet ik loop wel alleen. "Oké is goed "
we staan in de gang en opeens geeft hij me een kus.Ik schrik een beetje omdat het zo snel is maar snel kus ik hem terug. Ik moet maar gaan anders ben ik telaat en maakt Snape me af. Hij begint te lachen is goed schoonheid ga maar.
Ik loop op me gemak naar het lokaal. Ik ben aangekomen en ik klop op de deur. BINNEN hoor is Snape zeggen. Ik loop naar binnen hij zit te schrijven of zo iets hij kijkt me niet eens aan en zegt ga maar zitten en kijk deze werkstukken na. Is die sirieus moet ik zijn werk gaan doen?
hij wijst naar een tafel wat recht voor zijn bureau is. Geweldig zeg ik wat zei u ? Ik zei geweldig zeg ik met een sarcastische toon. Ik ga zitten en kijk de werkstukken na. Het is een tijdje stil totdat ik Snape in me gedachten hoor vertellen.
Dus Draco ?
Meneer ik zit letterlijk recht voor u. U kunt ook gewoon vertellen en by the way blijf uit mijn hoofd.
En ja ik hem met Draco als u dat wil weten heeft u daar een probleem mee ?Nee alleen ik zag hem gisteren nog met pansy in de common room kussen dus. Wat ? Zeg ik verdrietig en ik kijk hem recht in zijn ogen aan. En er loopt langzaam een traan over mijn wang.
POV Snape
Oh nee dat moest ik niet zeggen maar het floepte er gewoon uit denk ik. Als ik haar aankijk zie ik een traan over haar wang lopen. Het spijt me Mevr Hamilton dat moest ik niet zeggen.
Jawel het was erger geweest als ik er zelf achter was gekomen. Ze kijkt naar de grond en er lopen tranen over haar wang. Ik kom naast haar zitten en troost haar. Oh Severus je valt zo voor je student denk ik.
Zal ik maar eens kijken wat ze denkt ik concentreer me en ik hoor wat ze denkt
Hoe kon Draco dat nu doen nevermind hij is gewoon een klootzak wacht maar als ik hem straks zie.
Mevrouw Hamilton ik begrijp dat u boos bent maar ik heb geen zin om u weer te laten nablijven.POV Alice
Meneer u heeft al genoeg gedaan mag ik gaan ? Hij knikt. Hamilton ik hoop dat u heeft geleerd uw toon te veranderen in mijn les. Ik rol met me ogen en loop weg. Ik loop naar Draco's kamer en klop zo hard als kan.
Hij maakt open ik loop naar binnen en als die de deur dicht maakt begin ik te praten. HOE KON JE DAT DOEN ? wat schoonheid PANSY ZOENEN TERWIJL WIJ HEBBEN ? wie heeft je dat vertelt en ten tweede je begrijp het verkeerd. Het boeit niet wie het heeft verteld en hoe bedoel je ik begrijp het verkeerd.
Nou luister maar wordt eerst rustig. Ik haal diep adem en ga op zijn bed zitten. Nou kijk pansy had altijd een Crush op me en toen ze hoorde dat ik op jou was ging de me kussen in de hoop dat ik haar leuk zou gaan vinden ik zou nooit op je vreemdgaan je bent mijn meisje.
Eerlijk ? Eerlijk ik geef hem een dikke knuffel en kus hem. Opeens duwt hij me op het bed en begint me te zoenen. Wacht stop gaan we niet te snel? Schoonheid als jij niet wilt doen we niks ik kijk hem aan trek hem naar me toe en kus hem.
Ik maak zijn hemd los en hij doet mijn truitje uit. Mag ik? Vraagt hij ik knik en hij doet mijn broek uit en die van hem. Maar we gingen niet verder dan dat want zo snel wou ik ook weer niet. Na een kwartier deed ik mijn kleren aan en liepen we samen uit zijn slaapkamer.
Een paar mensen zagen ons uit de slaapkamer komen en daarna wist heel Slytherin dat we dingen hadden gedaan. Draco bracht me naar me slaapkamer en hij gaf me een kus en liep weg.
Ik liet me op bed vallen en bleef maar denken wat er net is gebeurd maar het rare was ik dacht meer aan Snape dan aan Draco en met die rare gedachten viel ik in een diepe slaap.
———————————————————
Ik werd wakker en het was Zaterdag dus dat betekend dat we onze eigen kleren aan mogen yesss eindelijk weg van die schooluniform. Ik poetsen mijn tanden deed me haar en deed me kleren aan.
Omg wat heb ik me eigen kleding gemist. Ik pakte me phone en liep door de gangen en ik loop naar de eetzaal. Opeens belt Betty me ( videobellen ) ik neem op en zie archie Betty. Omg Archiekins wat Ben ik blij op je te zien. En hoe is het in hocus pocus land ik begin hart te lachen. Ik heb je ook gemist archiekins. Dus hoe is het daar?Geweldig ik hem een vriendje
WAT ALICE ELIZABETH HAMILTON JE HEBT WAT? een vriendje hoe ziet die eruit is hij lief heb een foto? Rustig rustig 1 blond haar blauwe ogen 2 ja en 3 nee
Omg girl I wish I was there yeah me to.Ik ben zo druk bezig met bellen dat ik opeens tegen iemand aan loop. Oh wat fantastisch het is Snape. O uh sorry meneer . wat is dat ? Wat ? Dat en hij wijst naar me phone. Uh jongens ik moet gaan ik spreek jullie later wel.
Oké bye girl we love you . ik hang de telefoon op en Snape pakt het uit me hand. Hey geef terug u weet toch dat mobieltjes niet zijn toegestaan. Proffeser astublieft dat is de enige manier dat ik met me vrienden contact kan houden. Oke Oke maar laat het aan niemand zien anders moet je hem echt afgeven.
Dankjewel proffeser hij loopt weg en ik zie zijn zwarte cape Achterhem aan vliegen. Hij lijkt net op Batman en ik begint te lachen. Opeens worden de gangen drukker iedereen is wakker.
Opeens pakt iemand me bij mijn middel als ik me omdraai zie ik dat het Draco is. Hoi schoonheid lekker geslapen? Ja en jij wat minder omdat jij er niet was. Oké kom mee Romeo we gaan ontbijten.
Ik en Draco lopen hand in hand de eetzaal binnen. De helf van de mensen zijn al weg er zitten alleen nog bekenden en de proffesers. De anderen zijn al naar Hogsmeade
Ik voel dat iemand naar me staart het is Snape hij kijkt boos.Wat heeft die denk ik als ik Pansy zie zitten loop ik naar haar toe.
Ze springt op het wilt me een knuffel geven maar ik duw haar weg. Wat is er met jou ? Wat zeg je wat er is kan ik beter aan jou vragen zomaar iemands vriendje kussen. Wat dacht je dat ik daar niet achter zou komen? Ja ik en Draco hebben gevoelens voor elkaar we worden een ship.Ik begin te lachen op een bitchy toon . aah Dransy? In je dromen zeg ik. Ze wilt haar hand optrekken om me een klap te geven. Maar ik hou haar tegen en duw haar tegen de muur en hou haar bij haar shirt vast. Ze probeert zich lost te maken maar ik ben te sterk. Ik waarschuw je maar een keer bitch blijf uit zijn buurt of anders krijg je te maken met mij.
Is dat een bedreiging? Dit nee nee dit is gewoon leuke meidenpraat. Ik laat haar langzaam los en ze geeft me een bitch clap. Ik draai me op net als ik haar een vuist of haar gezicht wil geven staat Snape op en roept PARKINSON EN HAMILTON NABLIJVEN . Sirieus ? Ja mevrouw Parkinson bij Proffeser Anderling Hamilton jij bij mij.
Is die nu Sirieus zij is degen die mijn vriendje heeft gekust. En ik heb al totaal geen zin in die kwal van een Snape. Whatever ik ga naar hogsmeade Hermione en de jongens zijn daar.
Als ik naar buiten loop hoor ik iemand achter me lopen.En waar denken wij heen te gaan? Die stem erken ik uit 1000de . Gaat u dat wat aan proffeser
Ik dacht dat u moest nablijven ? Het is zaterdag proffeser. Dus is dat een uitzondering om niet te nablijven?Ik was eigenlijk van plan om nu naar Hogsmeade te gaan dus mijn excuses. Ik loop weg maar hij pakt me hand als je nu wegloop kan je een week nablijven. Nou wat kijk ik er na uit en met die woorden loop ik weg
JE LEEST
Snape x student ( love story )
FantasyAlice Hamilton is een half-bloed en heeft al de tijd in de muggleworld op school gezeten. Totdat ze een brief krijgt van Hogwarts. Ze start in het 5de jaar alles gaat prima totdat ze ontdek dat ze een crush heeft op Proffeser Snape. Zal dit goed afl...