Ik wordt wakker het eerste waar ik aan denk is gisteravond. Ik blijf hier de hele dag op me kamer ik gooi me kussen op me kop en lig in bed. Opeens hoor ik geklop.
GA WEG roep ik
Alice ik ben het Hermione laat me binnen. Ik spring op en maak Hermione de deur open. Hey kom binnen. Ik hoorde wat er is gebeurd gisteren jij weet het ? Ja de hele school weet het oneeeeee oké ik spring uit het raam doei.Ik loop voor de grap naar het raam . Kom kom zegt Hermione en we zitten op het bed. Ik vind het echt lief dat je ons koos je betekend veel voor ons Alice. Jullie ook voor mij kom ga je aankleden je bent al later als normaal.
Ik doe me kleren aan. Het is vandaag zwerkbal dus het uniform hoeven we niet aan. Ik kom aangelopen in een joggingpak uh wat nee nee meid zegt Hermione . Wat ? Je gaat je zo mooi maken dat Draco spijt krijg oo I like that ik ren terug de badkamer in en doe me wat anders aan.
Wow Alice je ziet er geweldig uit kom mee ik heb honger. Te pakt me bij mijn arm en trekt me mee door de gangen. Iedereen is al daar oh nee nu gaan ze me vast en zeker allemaal aankijken.
Mione dit is een slecht idee ik ga. Nee nee hier blijven jij je komt gewoon bij ons zitten en je lacht zo erg dat je kaken pijn gaan doen . Het spijt me mag ik aardige Hermione terug .
Kom zegt ze lachend. We lopen de eetzaal in en letterlijk iedereen kijkt me aan zelfs Draco met een open mond. Ik ga bij Hermione en de jongens zitten en begin te eten. Na het eten komt pansy naar me toe gelopen. De meeste mensen kijken ons aan .
Wat moet je Pansy ? Ik wil effe zeggen dat i take you're man. Dat laaste zei ze ietsjes harder dus iedereen keek ons aan. Oh hell no she didn't ik sta op en geef haar een vuist in het gezicht.
Ik heb zelfs zo hard geslagen dat haar neus bloedt. Onee ik ben erbij. Proffeser Anderling en Snape komen erbij.
Anderling neemt Pansy mee als ze weg loopt schreeuwt ze IK KRIJG JE NOG WEL VIES MODDERBLOEDJE .
WAT? Zei ze net als ik achter haar aan wil lopen pak Snape me bij me nek en duwt me uit de eetzaal.Ow zeg ik
mijn Lokaal NU. Ik loop naar zijn lokaal en Snape loopt met me mee. En wat loopt die man snel zegt nog effe en hij rentAangekomen in Snape's lokaal
En waar sloeg dat nu weer op ? Hoorde je niet wat ze zei . Ze vroeg er gewoon om om een klap te krijgen. By the way dat was amazing.
Denk je dat ik dit grappig vind ofzo zeg Snape en hij verhoogt zijn stem een beetje. Denkt u dat ik het leuk vind om hier te zijn en naar uw kop te kijken. Ik zie dat Snape woedend is. hij komt naar me toe gelopen en pakt me nee niet pakt me maar grijpt me bij mijn arm.
Zo hard dat mijn arm gewoon rood is. Let op wat je zegt jongedame. En daar stonden we dan razend naar elkaar kijken en Snape die nog steeds mijn arm vast hield.
Ik duw me van hem weg en zet een paar stappen achteruit.
JE LEEST
Snape x student ( love story )
FantasyAlice Hamilton is een half-bloed en heeft al de tijd in de muggleworld op school gezeten. Totdat ze een brief krijgt van Hogwarts. Ze start in het 5de jaar alles gaat prima totdat ze ontdek dat ze een crush heeft op Proffeser Snape. Zal dit goed afl...